Omdat we bro's zijn, en een bro kent zijn bro nou eenmaal. Bro.quote:
Ik baseer dit op mijn eigen ervaringen... En die spreken nogal voor zich eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is handig, maar het hoeft niet hoor.Als introvert persoon hoef je niet verlegen of onzeker te zijn namelijk.
Zou je eens wat aan moeten doen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik baseer dit op mijn eigen ervaringen... En die spreken nogal voor zich eigenlijk.
Nee, krampen, flinke ook. Denk niet dat dat een kenmerk van buikgriep is. Voel me verder ook prima.quote:
Je hebt Cupcake zijn wormen opgegeten?quote:
Ééneiige tweeling, jweet.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat we bro's zijn, en een bro kent zijn bro nou eenmaal. Bro.
Ik zie even niet wat je nu bedoelt.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je eens wat aan moeten doen.
auwquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, krampen, flinke ook. Denk niet dat dat een kenmerk van buikgriep is. Voel me verder ook prima.
Iewlquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Cupcake zijn wormen opgegeten?
[..]
Ééneiige tweeling, jweet.
De krampen zitten in de maagstreek, niet in de darmen.quote:
Offfffquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Cupcake zijn wormen opgegeten?
[..]
Ééneiige tweeling, jweet.
Ik word juist passief van alcohol.quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Introvert heul niet![]()
Tot mijn 18e een WoW nerdje geweest en toen cold turkey gekapt te nerden. Uit mijn zolderkamer ontsnapt en gaan feesten, sporten en beesten. Drank helpt intro in extra om te zwaaien
![]()
ik denk door alcohol meestal aan nog meer alcohol, nauwelijks aan versierenquote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word juist passief van alcohol.
Nah dat is meer zo van na een pilsje of twee is die sprong in het sociale diepe wat warmer om te doen. Ofzo.quote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word juist passief van alcohol.
Als je maar te drinken hebt inderdaad...quote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk door alcohol meestal aan nog meer alcohol, nauwelijks aan versieren
Oké, whatever.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik baseer dit op mijn eigen ervaringen... En die spreken nogal voor zich eigenlijk.
Ik had iemand die me mijn zolderkamer uit trok.quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Introvert heul niet![]()
Tot mijn 18e een WoW nerdje geweest en toen cold turkey gekapt te nerden. Uit mijn zolderkamer ontsnapt en gaan feesten, sporten en beesten. Drank helpt intro in extra om te zwaaien
![]()
Prometheus niet, die alien is anders.quote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Alien
Alien vs. Predator
Prometheus
De wereld heeft al die tijd wat gemist aan jou.quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had iemand die me mijn zolderkamer uit trok.
Nee het was niet mijn moeder.
Voor wat ik er van heb meegekregen denk ik dat Fera je een schop in je ballen wil geven en je naar het zonlicht des levens wil sleuren.quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd?
Was een prequal voor Alien. Dus het was daadwerkelijk wel een Alien, alleen een oudere vormquote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prometheus niet, die alien is anders.
Slechte film, trouwens.
Ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen danquote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor wat ik er van heb meegekregen denk ik dat Fera je een schop in je ballen wil geven en je naar het zonlicht des levens wil sleuren.
Aka Man the fuck up.
Nah.quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd?
Deze man.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor wat ik er van heb meegekregen denk ik dat Fera je een schop in je ballen wil geven en je naar het zonlicht des levens wil sleuren.
Aka Man the fuck up.
Nee hoor, ik was toen nog niveau muurbloempje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De wereld heeft al die tijd wat gemist aan jou.
en na 5 wil je een hele flesquote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
Na een wijntje wil ik er nog een, snel.
Na twee wijntjes wil ik er eigenlijk nog een omdat het zo tof, cool, leuk en SUPER is.
Na drie wijntjes wil ik asap naar huis en in bed gaan liggen want dan voel ik me verneukt.![]()
Kortom, max 2,5 wijntjes.![]()
Doe mij maar een halfje, om het af te lerenquote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
Na twee wijntjes wil ik er eigenlijk nog een omdat het zo tof, cool, leuk en SUPER is.
Na drie wijntjes wil ik asap naar huis en in bed gaan liggen want dan voel ik me verneukt.![]()
Zelfkennis ftw.quote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
na 3 wijntjes heb ik daar nog niet echt last van, dat komt pas veel laterquote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
Slaap lekkerquote:
Donderdag of Vrijdag is het akkoorden-tot-mijn-vingers-bloeden-tijd Bloedrodegitaarquote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hallon waarde medegitarist
Vorige keer wel ja.quote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en na 5 wil je een hele fles
Slaap zacht lieve Kaneelquote:
muahahahahaa, dat ken ik ook wel ja. Of met wodka. Damn, dat gaat te snel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfkennis ftw.
Ik drink bier, en dat word alleen maar mooier en beter, totdat ik in bed lig.
Dan denk ik meestal, what the fuck did I do...
Ja, lekkerquote:
Remember to start easy! Beginnen met Em, C, D, AM, E... Daar kun je ook al veel liedjes mee spelenquote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Donderdag of Vrijdag is het akkoorden-tot-mijn-vingers-bloeden-tijd Bloedrodegitaar
Ik drink niet veel bier meer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
muahahahahaa, dat ken ik ook wel ja. Of met wodka. Damn, dat gaat te snel.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je eens wat aan moeten doen.
Wijn is ook wel nicequote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik drink niet veel bier meer.
Tegenwoordig wijn.Of baco ofzo.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remember to start easy! Beginnen met Em, C, D, AM, E... Daar kun je ook al veel liedjes mee spelen
ik jij voelde me ook wel lekker in m'n hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vorige keer wel ja.Al had ik toen ook af en toe van, oh shit ik voel me niet heul heul lekker.
In mijn hoofd wel, that is.
Ghehehe, en jij denkt dat ik dat nog weet?quote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
En over hoe ik ben na veel bier kun je gitaarboy consulteren.
Wat?quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Was een prequal voor Alien. Dus het was daadwerkelijk wel een Alien, alleen een oudere vorm![]()
/nerdrage
Ik was er om één uur al.quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, en jij denkt dat ik dat nog weet?
Voor jij er was zat er al een ¾ krat in mij
Ooh, ik ookquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik jij voelde me ook wel lekker in m'n hoofd
And proud of it. Jij stoute eindbaas!quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, en jij denkt dat ik dat nog weet?
Voor jij er was zat er al een ¾ krat in mij
Laat me raden, je drinkt NU wijn?quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]Hoe ik kijk nu. Of zo:
Ohnee, eigenlijk kijk ik gewoon zo
maar denk ik dat allemaal heel mysterieus.
*insert de blik*quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]Hoe ik kijk nu. Of zo:
Ohnee, eigenlijk kijk ik gewoon zo
maar denk ik dat allemaal heel mysterieus.
Beiden lang.quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik ook
Goed, dan weet ik het inderdaad wat beterMaar ik schijn jou en Mono nogal vaak door elkaar te halen
Prometheus was een prequal een hoofdstuk in het verhaal van Alien dat zich ver voor de eerste film afspeelt.quote:
Ghehehe, het viel zaterdag nog wel mee allemaalquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
And proud of it. Jij stoute eindbaas!
Nee, niet eens en niks op ook. Ik hou even een clean dagje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat me raden, je drinkt NU wijn?
Ik vond het een kutfilm, snap alle ophef er over niet zoquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Prometheus was een prequal een hoofdstuk in het verhaal van Alien dat zich ver voor de eerste film afspeelt.
Die alien die je in de film ziet aan het eind, is wel een alien , maar een ander soort
Voor jullie misschien. Ach, ik moet niet zeuren want zondag was ik pas om 3 uur smiddags moe.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, het viel zaterdag nog wel mee allemaal
Dat kan zomaar.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik het met jou over jouw avatar had
voelde m best hangen hoorquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor jullie misschien. Ach, ik moet niet zeuren want zondag was ik pas om 3 uur smiddags moe.
Oh. Ik bedoelde eigenlijk dat het me niet zoveel kan schelen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Prometheus was een prequal een hoofdstuk in het verhaal van Alien dat zich ver voor de eerste film afspeelt.
Die alien die je in de film ziet aan het eind, is wel een alien , maar een ander soort
Mja, ik weet niet hoe het voor Rokje was, maar ik voelde me nog veel te nuchterquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor jullie misschien. Ach, ik moet niet zeuren want zondag was ik pas om 3 uur smiddags moe.
Ik vond hem wel nicequote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het een kutfilm, snap alle ophef er over niet zo
quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik bedoelde eigenlijk dat het me niet zoveel kan schelen.
Alien heb ik ook nooit gezien.
Uhu, toen vertelde jij vol trots dat je taxichauffeur bent, hebben we daar maar op geproost.quote:
blije scharrelschaapjesquote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, toen vertelde jij vol trots dat je taxichauffeur bent, hebben we daar maar op geproost.
Volgens mij is er zelfs geproost om de schapen in het weiland erachter. Het ging hard met het bier daar
Damn, dat ging het.quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, toen vertelde jij vol trots dat je taxichauffeur bent, hebben we daar maar op geproost.
Volgens mij is er zelfs geproost om de schapen in het weiland erachter. Het ging hard met het bier daar
Ik ook, maar als echte baas negeer je dat gewoon en doe je zuchtend en kreunend ( in de hoop dat aub iemand zegt dat je naar huis toe kan omdat je er zo ziek en zielig uit ziet) je werk.quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voelde m best hangen hoor![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
SRSLY? Nou ik was dus echt niet nuchter meer. Jullie hadden maar al wat eerder moeten beginnen met drinken!quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet hoe het voor Rokje was, maar ik voelde me nog veel te nuchter
Yeah, dat waren ze. Toen ik met het idee kwam er een te slachten met de kettingzaag (ik wist hoe dat kutding werkte, want ik had pallets gezaagdquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
blije scharrelschaapjes
jij snapt hetquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook, maar als echte baas negeer je dat gewoon en doe je zuchtend en kreunend ( in de hoop dat aub iemand zegt dat je naar huis toe kan omdat je er zo ziek en zielig uit ziet) je werk.
Gelukkig was er genoeg vlees voor de barbecue, want zoals Gitaarboy met die knetterbiele in de weer was.quote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
blije scharrelschaapjes
gun die blije schaapjes ook eens hun funquote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, dat waren ze. Toen ik met het idee kwam er een te slachten met de kettingzaag (ik wist hoe dat kutding werkte, want ik had pallets gezaagd) werd er boos naar me gekeken
quote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, dat waren ze. Toen ik met het idee kwam er een te slachten met de kettingzaag (ik wist hoe dat kutding werkte, want ik had pallets gezaagd) werd er boos naar me gekeken
quote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig was er genoeg vlees voor de barbecue, want zoals Gitaarboy met die knetterbiele in de weer was.
Het had zomaar kunnen zijn dat we shoarma gingen eten.
shoarma is wel lekker thoquote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig was er genoeg vlees voor de barbecue, want zoals Gitaarboy met die knetterbiele in de weer was.
Het had zomaar kunnen zijn dat we shoarma gingen eten.
Juh.quote:Op maandag 24 september 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
shoarma is wel lekker tho
Ach, ik WAS niet nuchter, maar voelde me wel te nuchterquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
SRSLY? Nou ik was dus echt niet nuchter meer. Jullie hadden maar al wat eerder moeten beginnen met drinken!
Het is dan ook helemaal niet grappig of zoquote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld, ik was bloedserieusquote:Op maandag 24 september 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook helemaal niet grappig of zo.
Dat is nog triester. Iedereen weet dat je schapen niet in je achtertuin mag slachten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld, ik was bloedserieus
quote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
Mensen, ik ga mijn shoarmabroodjes verteren , de binnenkant van mijn ogen bekijken. Morgenochtend 6 uur joggen
Joah ach. Achteraf was het inderdaad niet zo'n heel goed idee.quote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nog triester. Iedereen weet dat je schapen niet in je achtertuin mag slachten.
Je kan er iig zelf om lachen.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
Ik ga me nog even het licht uit de ogen typen en dan lekker slapen.
Weltrusten iedereen!![]()
Joh.quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah ach. Achteraf was het inderdaad niet zo'n heel goed idee.
Succes en trusten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
Ik ga me nog even het licht uit de ogen typen en dan lekker slapen.
Weltrusten iedereen!![]()
Als hij heel anders doet dan normaal.quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook. Nog een hoofdstukje A Game of Thrones lezen en dan slapen.
Trusten.
Ik ben nog nooit écht dronken geweest dat ik er echt niks meer van weet oid. Wel een keer zo aangeschoten dat overgeven. Heb ik van geleerd.quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik raak nooit meer dronken, wel aangeschoten.. dronken is kut
dronken is wat mij betreft pas als je dingen gaat doen die je eigenlijk niet wil doenquote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik raak nooit meer dronken, wel aangeschoten.. dronken is kut
quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Trusten.
gekotst heb ik nooit, wel een paar keer ontbrekende stukken gehadquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit écht dronken geweest dat ik er echt niks meer van weet oid. Wel een keer zo aangeschoten dat overgeven. Heb ik van geleerd.
Omg doe mij een kroket of alleen kaassoufle. Niet hamkaassoufle dat is zo vies.quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even jullie hulp nodig
Ik heb nog kroketten, ham/kaassoufflés en hamburgers in de vriezer.
Wat zal ik klaarmaken?
Truste en leesze Samzziequote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Trusten.
Volgens mij ben ik pas 2 keer een stukje film kwijtgeweest. Dat was toen ik voor het eerst alleen op vakantie was in Salou, en de meet in Wierden.quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit écht dronken geweest dat ik er echt niks meer van weet oid. Wel een keer zo aangeschoten dat overgeven. Heb ik van geleerd.
Zoals?quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dronken is wat mij betreft pas als je dingen gaat doen die je eigenlijk niet wil doen
daarvoor is het aangeschoten en dat is leuk
quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekotst heb ik nooit, wel een paar keer ontbrekende stukken gehad
Burgers.quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even jullie hulp nodig
Ik heb nog kroketten, ham/kaassoufflés en hamburgers in de vriezer.
Wat zal ik klaarmaken?
ik was 1 x zo dronken dat ik 2 weken lang heb moeten nadenken over hoe ik daar (bij een vriendin) boven was gekomenquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Die meet in Wierden hoor ik wel veel over nu.quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik pas 2 keer een stukje film kwijtgeweest. Dat was toen ik voor het eerst alleen op vakantie was in Salou, en de meet in Wierden.
dat dusquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dronken is wat mij betreft pas als je dingen gaat doen die je eigenlijk niet wil doen
daarvoor is het aangeschoten en dat is leuk
What the...quote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik was 1 x zo dronken dat ik 2 weken lang heb moeten nadenken over hoe ik daar (bij een vriendin) boven was gekomen.. true story
het bleek de traplift te zijn geweest
Die was ook geniaalquote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Die meet in Wierden hoor ik wel veel over nu.
vrolijker worden, toch makkelijker mensen aanspreken, inderdaad onsamenhangend brabbelen ookquote:
Dat was me er ook wel eentje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Die meet in Wierden hoor ik wel veel over nu.
Ik zou best vrolijker willen worden en makkelijker mensen willen aanspreken?quote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrolijker worden, toch makkelijker mensen aanspreken, inderdaad onsamenhangend brabbelen ook
3 dagen later stage en daar werd me gevraagd of ik een koekje wou.. ohhh the dramaquote:
jah, zo erg dat er anderen allerlei dingen gingen roepen die ik gedaan zou hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]Oah. Dat is weer positief en negatief tegelijk.
Man of 40 was er wel denk ik?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was me er ook wel eentje.
Verkapte 12,5 jaar meet, als ik me niet vergis. Grooote opkomst en veul drank.
Zoiets wel ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Man of 40 was er wel denk ik?
ach, het is iets waar je niemand kwaad mee doet verder, dus da's niet zo ergquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou best vrolijker willen worden en makkelijker mensen willen aanspreken?
Maar onsamenhangend brabbelen is wellicht wel een goed voorbeeld van iets doen wat je eigenlijk niet wilt.
En indd, veel te veel bier. Mennnnnnnnnnquote:
Ik geloof niet in alcohol als de boosdoener...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, het is iets waar je niemand kwaad mee doet verder, dus da's niet zo erg
zodra het gewelddadig gaat worden qua actie en woorden gaat het fout
Ik moet ook zoiets ophebben als ik terugreken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En indd, veel te veel bier. Mennnnnnnnnn
Volgens mij is dat voor mij tot nu toe de enige keer dat ik meer dan 30 flesjes bier heb gehad in 24 uur.
Ohja you told...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
3 dagen later stage en daar werd me gevraagd of ik een koekje wou.. ohhh the drama
Nee, dat is dan weer lullig he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, zo erg dat er anderen allerlei dingen gingen roepen die ik gedaan zou hebben
mja, ik kon het ook niet tegenspreken
Ghehehehe, het was terecht daar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet ook zoiets ophebben als ik terugreken.
Iig ruim een krat.
Not that I'm proud of though.
iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in alcohol als de boosdoener...
Dat zit in het mens zelf als die agressief wordt ''van'' alcohol.
quote:
Omg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef Tamashii het volgende:
Nights in white satin, never reaching the end,
Letters I've written, never meaning to send.
Beauty I'd always missed with these eyes before.
Just what the truth is, I can't say anymore.![]()
![]()
laatste keer heb ik kennelijk toch iets te opzichtig aan vrouwen gezeten, en ik kan me er wel iets van herinneren, dus het zal wel waar zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer lullig he.![]()
Nog nooit gehad. Maybe eens kijken.![]()
Gazing at people, some hand in hand,quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
let's stay home, it's cold outside and i have so much to confide to you lalalala
Je sloeg me toch wel hard, zaterdagquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben nog nooit agressief geworden van alcohol.. wel depressief, big surprise
Ik ook niet, ik ben/was tijdens het stappen altijd degene die ertussen sprong.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja dit is liefde van de bovenste plank.quote:
Ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
+1.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben/was tijdens het stappen altijd degene die ertussen sprong.
zo'n mooi nummerquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dit is liefde van de bovenste plank.
hmmmmquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gazing at people, some hand in hand,
Just what I'm going through they can't understand.
Some try to tell me, thoughts they cannot defend,
Just what you want to be, you will be in the end.
je kan gewoon niks hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je sloeg me toch wel hard, zaterdag
Echt mooi. Moet wel terug denken aan een crematie nu.quote:
Nee, helemaal niksquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm
[..]
je kan gewoon niks hebben
Big surprise.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm
[..]
je kan gewoon niks hebben
da's het nadeel vaak van dat soort nummers, vaker iets minder vrolijke herinneringenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt mooi. Moet wel terug denken aan een crematie nu.
Ik moet dan ook altijd aan Procal Harum denken. Whiter shade of pale.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dit is liefde van de bovenste plank.
GRAPJE NIET SLAAN!!! :$quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks
Guess again
Mehhh. Van die dingen word je wel hard...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het nadeel vaak van dat soort nummers, vaker iets minder vrolijke herinneringen
Ik word juist wat relaxer van alcohol.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wie, ik?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GRAPJE NIET SLAAN!!! :$
kom maar even uithuilen met je hoofd tussen m'n boe.................. kom maar even op schootquote:
Eens checken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet dan ook altijd aan Procal Harum denken. Whiter shade of pale.
inderdaad, maar dat wil je ook niet al te vaakquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mehhh. Van die dingen word je wel hard...
over t algemeen ook relaxter hoor.. maar af en toe..quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word juist wat relaxer van alcohol.
Ik kan soms wel een beetje opvliegend zijn, met alcohol op heb ik dat een stuk minder en zal ik een ruzie veel eerder uit de weg gaan.
maar dan moet je ook weer niet TE veel alcohol drinkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik krijg altijd zin in seks van alcohol.
Dan zie ik altijd geile scenes voor me in m'n hoofd.
Sex met precies genoeg alcohol op. Godsallemachtig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoort daar niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tamash, reageer eens op feedback svp.
Ik kreeg altijd van die ''scenes'' zogezegd als ik half in slaap was in de trein... Maar kan niet zeggen dat ik dan geil was oid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij heeft nooit geweigerd hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan moet je ook weer niet TE veel alcohol drinken
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen.
Tenzij Tamashii, die geilt daarop.
Beter.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom maar even uithuilen met je hoofd tussen m'n boe.................. kom maar even op schoot
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
met precies genoeg pammetjes anders ook niet verkeerd
oh, dat was m'n kat hoor :$
Nee, heb het gelukkig nog niet zo vaak meegemaakt. 2 kennissen, 2 oudovergrootoma's en 1 stiefvader.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, maar dat wil je ook niet al te vaak
Wut wut, ik lig al tussen de borsten van rokjon.quote:
vieze poesquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
walgelijk beestje is het
Wel een mooiequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
walgelijk beestje is het
2 hele goede vriendinnen (de belangrijkste)quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heb het gelukkig nog niet zo vaak meegemaakt. 2 kennissen, 2 oudovergrootoma's en 1 stiefvader.
Ik heb hem op LP.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef Tamashii het volgende:
JJH, inderdaad ook een mooi nummer.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja af
[..]
2 hele goede vriendinnen (de belangrijkste)
hier wel op afstand, ik ga zo eens pittenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:13 schreef JJH het volgende:
Alle waxinelichtjes zijn uit. Zou dat een teken zijn?
Morgenochten moet ik ook relatief vroeg mijn bed uit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier wel op afstand, ik ga zo eens pitten
Jezus..quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja af
[..]
Blote mevrouwenbillen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mja gauw ander onderwerp graag
valt bij mij wel mee met een cursus in Zoetermeerquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgenochten moet ik ook relatief vroeg mijn bed uit.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja af
[..]
consider it donequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben ook voor blote billen want over 6 uur de wekker.
Succesquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga even een weekje de-toxen van de porno.
live bewijs als het doorgaatquote:
Nee joh, ik zit net lekker in mijn comfortzone.quote:
Je durft niet, niet te fappen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit net lekker in mijn comfortzone.
Zes uur de wekker, zei je toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Tamashii het volgende:
Welterusten allemaal. Ik ga ook zo.... Over een half uur... Uur?
idd, ben nog niet klaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Tamashii het volgende:
Slaap lekker....quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Tamashii het volgende:
De puntjes denk ik...?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier echt een sarcasmemeter die uitslaat?
Klopt. Maar ik ga goed op 4 uur slaap. Of minder.quote:
Ik weet wat er gebeurt als ik niet fap, dan komt er een soort van gemankeerde rokkenjager in me naar boven die wel wil wel maar niet weet hoe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je durft niet, niet te fappen?
Ik ook, voor één dagje, hooguit twee. Daarna ben ik dood.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga goed op 4 uur slaap. Of minder.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier echt een sarcasmemeter die uitslaat?
Ik red het een hele week met 4 uur slaap per nachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, voor één dagje, hooguit twee. Daarna ben ik dood.
Ik word oud.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word oud.
Dat heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word oud.
Mja, de puntjes zijn meer omdat ik ergens het gevoel heb dat tamashii mijn slaapwensingen toch niet waardeerd....quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja kan, in combinatie met die eerdere posts over de FB enzo.
ik ook zegt ze.. BEDANKT EHquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Zit hier telkens een dag dat ik kan uitslapen en dan weer vroeg op.
Maar dan ben ik het weekend geen klap waard. En ik wil ook gewoon niet met zo weinig slaap achter het stuur zitten. Het is me nog nooit gebeurd dat ik rijdend in slaap viel, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik red het een hele week met 4 uur slaap per nacht
Waar is hier?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik word zo onderhand een beetje bipolair (again) van al dat gemekker hier tbh.. dat wordt morgen naar de huisarts
Dat scheelt al wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Zit hier telkens een dag dat ik kan uitslapen en dan weer vroeg op.
Ja, dat is logisch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan ben ik het weekend geen klap waard. En ik wil ook gewoon niet met zo weinig slaap achter het stuur zitten. Het is me nog nooit gebeurd dat ik rijdend in slaap viel, en dat wil ik graag zo houden.
Ging niet zo goed dus, wat kreeg je voorn spul voorgeschoteld dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch.
Ben eens een hele week letterlijk wakker geweest, dankzij wat nieuwe medicijnen... Aan het einde van die week wilde ik letterlijk dood
Nee, ik ben niet oud.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook zegt ze.. BEDANKT EH
ik eis een rollator van je voor m'n verjaardag hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet oud.Jij ook niet!
Concerta. Schijnt de energieregeling van het lichaam beter te beïnvloeden voor een ADD'er. Nou, heb het gemerktquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ging niet zo goed dus, wat kreeg je voorn spul voorgeschoteld dan?
Neuh, je mag wel op mijn rug.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik eis een rollator van je voor m'n verjaardag hoor
Ik heb ooit eens een week gemiddeld (hence the gemiddeld) 2 uur per nacht geslapen, nadat ik gestopt was met roken. En daar zat ook een heerlijke nacht van 5 uurtjes tussen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch.
Ben eens een hele week letterlijk wakker geweest, dankzij wat nieuwe medicijnen... Aan het einde van die week wilde ik letterlijk dood
Ffuuuuuuu, dat is al kut zat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een week gemiddeld (hence the gemiddeld) 2 uur per nacht geslapen, nadat ik gestopt was met roken. En daar zat ook een heerlijke nacht van 5 uurtjes tussen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik eis een rollator van je voor m'n verjaardag hoor
is goed.. zal jou vervolgens ook wel ff (weer) optillenquote:
mag ook best een afgedankte van marktplaats zijn ofzo hoorquote:
Deze keer gelukkig geen last van gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ffuuuuuuu, dat is al kut zat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon stelen van een oma'tje die kunnen je toch niet achterna rennen.
ooit zal ik t je vertellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:32 schreef Tamashii het volgende:
Hoe kan je nou 2 uur per nacht slapen?HOE?
Nou, gewoon, wakker worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik snap dat wel. In drukke periode gaat dat prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:32 schreef Tamashii het volgende:
Kerel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. In drukke periode gaat dat prima.
Dan ben ik in de ochtend al onder de dopamine van werk.
als je insomniatic bent werkt t ook vaak best goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Baasquote:
Dat is vals spelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als je insomniatic bent werkt t ook vaak best goed
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |