Laat me raden, je drinkt NU wijn?quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]Hoe ik kijk nu. Of zo:
Ohnee, eigenlijk kijk ik gewoon zo
maar denk ik dat allemaal heel mysterieus.
*insert de blik*quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]Hoe ik kijk nu. Of zo:
Ohnee, eigenlijk kijk ik gewoon zo
maar denk ik dat allemaal heel mysterieus.
Beiden lang.quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik ook
Goed, dan weet ik het inderdaad wat beterMaar ik schijn jou en Mono nogal vaak door elkaar te halen
Prometheus was een prequal een hoofdstuk in het verhaal van Alien dat zich ver voor de eerste film afspeelt.quote:
Ghehehe, het viel zaterdag nog wel mee allemaalquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
And proud of it. Jij stoute eindbaas!
Nee, niet eens en niks op ook. Ik hou even een clean dagje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat me raden, je drinkt NU wijn?
Ik vond het een kutfilm, snap alle ophef er over niet zoquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Prometheus was een prequal een hoofdstuk in het verhaal van Alien dat zich ver voor de eerste film afspeelt.
Die alien die je in de film ziet aan het eind, is wel een alien , maar een ander soort
Voor jullie misschien. Ach, ik moet niet zeuren want zondag was ik pas om 3 uur smiddags moe.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, het viel zaterdag nog wel mee allemaal
Dat kan zomaar.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik het met jou over jouw avatar had
voelde m best hangen hoorquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor jullie misschien. Ach, ik moet niet zeuren want zondag was ik pas om 3 uur smiddags moe.
Oh. Ik bedoelde eigenlijk dat het me niet zoveel kan schelen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Prometheus was een prequal een hoofdstuk in het verhaal van Alien dat zich ver voor de eerste film afspeelt.
Die alien die je in de film ziet aan het eind, is wel een alien , maar een ander soort
Mja, ik weet niet hoe het voor Rokje was, maar ik voelde me nog veel te nuchterquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor jullie misschien. Ach, ik moet niet zeuren want zondag was ik pas om 3 uur smiddags moe.
Ik vond hem wel nicequote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het een kutfilm, snap alle ophef er over niet zo
quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik bedoelde eigenlijk dat het me niet zoveel kan schelen.
Alien heb ik ook nooit gezien.
Uhu, toen vertelde jij vol trots dat je taxichauffeur bent, hebben we daar maar op geproost.quote:
blije scharrelschaapjesquote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, toen vertelde jij vol trots dat je taxichauffeur bent, hebben we daar maar op geproost.
Volgens mij is er zelfs geproost om de schapen in het weiland erachter. Het ging hard met het bier daar
Damn, dat ging het.quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, toen vertelde jij vol trots dat je taxichauffeur bent, hebben we daar maar op geproost.
Volgens mij is er zelfs geproost om de schapen in het weiland erachter. Het ging hard met het bier daar
Ik ook, maar als echte baas negeer je dat gewoon en doe je zuchtend en kreunend ( in de hoop dat aub iemand zegt dat je naar huis toe kan omdat je er zo ziek en zielig uit ziet) je werk.quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voelde m best hangen hoor![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |