na 3 wijntjes heb ik daar nog niet echt last van, dat komt pas veel laterquote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
Na een wijntje wil ik er nog een, snel.
Na twee wijntjes wil ik er eigenlijk nog een omdat het zo tof, cool, leuk en SUPER is.
Na drie wijntjes wil ik asap naar huis en in bed gaan liggen want dan voel ik me verneukt.![]()
Kortom, max 2,5 wijntjes.![]()
Slaap lekkerquote:
Donderdag of Vrijdag is het akkoorden-tot-mijn-vingers-bloeden-tijd Bloedrodegitaarquote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hallon waarde medegitarist
Vorige keer wel ja.quote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en na 5 wil je een hele fles
Slaap zacht lieve Kaneelquote:
muahahahahaa, dat ken ik ook wel ja. Of met wodka. Damn, dat gaat te snel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfkennis ftw.
Ik drink bier, en dat word alleen maar mooier en beter, totdat ik in bed lig.
Dan denk ik meestal, what the fuck did I do...
Ja, lekkerquote:
Remember to start easy! Beginnen met Em, C, D, AM, E... Daar kun je ook al veel liedjes mee spelenquote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Donderdag of Vrijdag is het akkoorden-tot-mijn-vingers-bloeden-tijd Bloedrodegitaar
Ik drink niet veel bier meer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
muahahahahaa, dat ken ik ook wel ja. Of met wodka. Damn, dat gaat te snel.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je eens wat aan moeten doen.
Wijn is ook wel nicequote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik drink niet veel bier meer.
Tegenwoordig wijn.Of baco ofzo.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remember to start easy! Beginnen met Em, C, D, AM, E... Daar kun je ook al veel liedjes mee spelen
ik jij voelde me ook wel lekker in m'n hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vorige keer wel ja.Al had ik toen ook af en toe van, oh shit ik voel me niet heul heul lekker.
In mijn hoofd wel, that is.
Ghehehe, en jij denkt dat ik dat nog weet?quote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
En over hoe ik ben na veel bier kun je gitaarboy consulteren.
Wat?quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Was een prequal voor Alien. Dus het was daadwerkelijk wel een Alien, alleen een oudere vorm![]()
/nerdrage
Ik was er om één uur al.quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, en jij denkt dat ik dat nog weet?
Voor jij er was zat er al een ¾ krat in mij
Ooh, ik ookquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik jij voelde me ook wel lekker in m'n hoofd
And proud of it. Jij stoute eindbaas!quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, en jij denkt dat ik dat nog weet?
Voor jij er was zat er al een ¾ krat in mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |