Omdat we bro's zijn, en een bro kent zijn bro nou eenmaal. Bro.quote:
Ik baseer dit op mijn eigen ervaringen... En die spreken nogal voor zich eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is handig, maar het hoeft niet hoor.Als introvert persoon hoef je niet verlegen of onzeker te zijn namelijk.
Zou je eens wat aan moeten doen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik baseer dit op mijn eigen ervaringen... En die spreken nogal voor zich eigenlijk.
Nee, krampen, flinke ook. Denk niet dat dat een kenmerk van buikgriep is. Voel me verder ook prima.quote:
Je hebt Cupcake zijn wormen opgegeten?quote:
Ééneiige tweeling, jweet.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat we bro's zijn, en een bro kent zijn bro nou eenmaal. Bro.
Ik zie even niet wat je nu bedoelt.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je eens wat aan moeten doen.
auwquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, krampen, flinke ook. Denk niet dat dat een kenmerk van buikgriep is. Voel me verder ook prima.
Iewlquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Cupcake zijn wormen opgegeten?
[..]
Ééneiige tweeling, jweet.
De krampen zitten in de maagstreek, niet in de darmen.quote:
Offfffquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Cupcake zijn wormen opgegeten?
[..]
Ééneiige tweeling, jweet.
Ik word juist passief van alcohol.quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Introvert heul niet![]()
Tot mijn 18e een WoW nerdje geweest en toen cold turkey gekapt te nerden. Uit mijn zolderkamer ontsnapt en gaan feesten, sporten en beesten. Drank helpt intro in extra om te zwaaien
![]()
ik denk door alcohol meestal aan nog meer alcohol, nauwelijks aan versierenquote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word juist passief van alcohol.
Nah dat is meer zo van na een pilsje of twee is die sprong in het sociale diepe wat warmer om te doen. Ofzo.quote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word juist passief van alcohol.
Als je maar te drinken hebt inderdaad...quote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk door alcohol meestal aan nog meer alcohol, nauwelijks aan versieren
Oké, whatever.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik baseer dit op mijn eigen ervaringen... En die spreken nogal voor zich eigenlijk.
Ik had iemand die me mijn zolderkamer uit trok.quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Introvert heul niet![]()
Tot mijn 18e een WoW nerdje geweest en toen cold turkey gekapt te nerden. Uit mijn zolderkamer ontsnapt en gaan feesten, sporten en beesten. Drank helpt intro in extra om te zwaaien
![]()
Prometheus niet, die alien is anders.quote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Alien
Alien vs. Predator
Prometheus
De wereld heeft al die tijd wat gemist aan jou.quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had iemand die me mijn zolderkamer uit trok.
Nee het was niet mijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |