mwahquote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Als je effectief wilt versieren in een kroeg / discotheek moet je wel extravert zijn btw.
Of chloroform meenemen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Als je effectief wilt versieren in een kroeg / discotheek moet je wel extravert zijn btw.
Kom je met zo'n doekje aan en je vraagt: "Kun je mij helpen? Vind je dit ook naar chloroform ruiken?"quote:
Mjah, geldt misschien niet voor vrouwen..quote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah
nja nu kwamen ze destijds (toen ik nog uitging) meestal naar mij toe.. hoewel ik dat nog steeds niet snap, maar daar hoeft niemand op te reageren, op dat laatste
Zeker wel hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mjah, geldt misschien niet voor vrouwen..
Inb4 "ik snap het welquote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah
nja nu kwamen ze destijds (toen ik nog uitging) meestal naar mij toe.. hoewel ik dat nog steeds niet snap, maar daar hoeft niemand op te reageren, op dat laatste
Het is handig, maar het hoeft niet hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Inderdaad, niet iedereen die introvert is. Is meteen een muurbloempje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is handig, maar het hoeft niet hoor.Als introvert persoon hoef je niet verlegen of onzeker te zijn namelijk.
Waarom ken je mij zo goed?quote:Op maandag 24 september 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Inb4 "ik snap het wel![]()
![]()
kusjekroel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"