Big surprise.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm
[..]
je kan gewoon niks hebben
da's het nadeel vaak van dat soort nummers, vaker iets minder vrolijke herinneringenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt mooi. Moet wel terug denken aan een crematie nu.
Ik moet dan ook altijd aan Procal Harum denken. Whiter shade of pale.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dit is liefde van de bovenste plank.
GRAPJE NIET SLAAN!!! :$quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks
Guess again
Mehhh. Van die dingen word je wel hard...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het nadeel vaak van dat soort nummers, vaker iets minder vrolijke herinneringen
Ik word juist wat relaxer van alcohol.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben nog nooit agressief geworden van alcohol.. wel depressief, big surprise
Wie, ik?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GRAPJE NIET SLAAN!!! :$
kom maar even uithuilen met je hoofd tussen m'n boe.................. kom maar even op schootquote:
Eens checken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet dan ook altijd aan Procal Harum denken. Whiter shade of pale.
inderdaad, maar dat wil je ook niet al te vaakquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mehhh. Van die dingen word je wel hard...
over t algemeen ook relaxter hoor.. maar af en toe..quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word juist wat relaxer van alcohol.
Ik kan soms wel een beetje opvliegend zijn, met alcohol op heb ik dat een stuk minder en zal ik een ruzie veel eerder uit de weg gaan.
maar dan moet je ook weer niet TE veel alcohol drinkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik krijg altijd zin in seks van alcohol.
Dan zie ik altijd geile scenes voor me in m'n hoofd.
Sex met precies genoeg alcohol op. Godsallemachtig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoort daar niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tamash, reageer eens op feedback svp.
Ik kreeg altijd van die ''scenes'' zogezegd als ik half in slaap was in de trein... Maar kan niet zeggen dat ik dan geil was oid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij heeft nooit geweigerd hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan moet je ook weer niet TE veel alcohol drinken
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen.
Tenzij Tamashii, die geilt daarop.
Beter.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom maar even uithuilen met je hoofd tussen m'n boe.................. kom maar even op schoot
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
met precies genoeg pammetjes anders ook niet verkeerd
oh, dat was m'n kat hoor :$
Nee, heb het gelukkig nog niet zo vaak meegemaakt. 2 kennissen, 2 oudovergrootoma's en 1 stiefvader.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, maar dat wil je ook niet al te vaak
Wut wut, ik lig al tussen de borsten van rokjon.quote:
vieze poesquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
walgelijk beestje is het
Wel een mooiequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
walgelijk beestje is het
2 hele goede vriendinnen (de belangrijkste)quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heb het gelukkig nog niet zo vaak meegemaakt. 2 kennissen, 2 oudovergrootoma's en 1 stiefvader.
Ik heb hem op LP.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef Tamashii het volgende:
JJH, inderdaad ook een mooi nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |