Dat was me er ook wel eentje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Die meet in Wierden hoor ik wel veel over nu.
Ik zou best vrolijker willen worden en makkelijker mensen willen aanspreken?quote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrolijker worden, toch makkelijker mensen aanspreken, inderdaad onsamenhangend brabbelen ook
3 dagen later stage en daar werd me gevraagd of ik een koekje wou.. ohhh the dramaquote:
jah, zo erg dat er anderen allerlei dingen gingen roepen die ik gedaan zou hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]Oah. Dat is weer positief en negatief tegelijk.
Man of 40 was er wel denk ik?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was me er ook wel eentje.
Verkapte 12,5 jaar meet, als ik me niet vergis. Grooote opkomst en veul drank.
Zoiets wel ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Man of 40 was er wel denk ik?
ach, het is iets waar je niemand kwaad mee doet verder, dus da's niet zo ergquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou best vrolijker willen worden en makkelijker mensen willen aanspreken?
Maar onsamenhangend brabbelen is wellicht wel een goed voorbeeld van iets doen wat je eigenlijk niet wilt.
En indd, veel te veel bier. Mennnnnnnnnnquote:
Ik geloof niet in alcohol als de boosdoener...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, het is iets waar je niemand kwaad mee doet verder, dus da's niet zo erg
zodra het gewelddadig gaat worden qua actie en woorden gaat het fout
Ik moet ook zoiets ophebben als ik terugreken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En indd, veel te veel bier. Mennnnnnnnnn
Volgens mij is dat voor mij tot nu toe de enige keer dat ik meer dan 30 flesjes bier heb gehad in 24 uur.
Ohja you told...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
3 dagen later stage en daar werd me gevraagd of ik een koekje wou.. ohhh the drama
Nee, dat is dan weer lullig he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, zo erg dat er anderen allerlei dingen gingen roepen die ik gedaan zou hebben
mja, ik kon het ook niet tegenspreken
Ghehehehe, het was terecht daar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet ook zoiets ophebben als ik terugreken.
Iig ruim een krat.
Not that I'm proud of though.
iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in alcohol als de boosdoener...
Dat zit in het mens zelf als die agressief wordt ''van'' alcohol.
quote:
Omg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef Tamashii het volgende:
Nights in white satin, never reaching the end,
Letters I've written, never meaning to send.
Beauty I'd always missed with these eyes before.
Just what the truth is, I can't say anymore.![]()
![]()
laatste keer heb ik kennelijk toch iets te opzichtig aan vrouwen gezeten, en ik kan me er wel iets van herinneren, dus het zal wel waar zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer lullig he.![]()
Nog nooit gehad. Maybe eens kijken.![]()
Gazing at people, some hand in hand,quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
let's stay home, it's cold outside and i have so much to confide to you lalalala
Je sloeg me toch wel hard, zaterdagquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben nog nooit agressief geworden van alcohol.. wel depressief, big surprise
Ik ook niet, ik ben/was tijdens het stappen altijd degene die ertussen sprong.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja dit is liefde van de bovenste plank.quote:
Ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
+1.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben/was tijdens het stappen altijd degene die ertussen sprong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |