Succes en trusten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
Ik ga me nog even het licht uit de ogen typen en dan lekker slapen.
Weltrusten iedereen!![]()
Als hij heel anders doet dan normaal.quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook. Nog een hoofdstukje A Game of Thrones lezen en dan slapen.
Trusten.
Ik ben nog nooit écht dronken geweest dat ik er echt niks meer van weet oid. Wel een keer zo aangeschoten dat overgeven. Heb ik van geleerd.quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik raak nooit meer dronken, wel aangeschoten.. dronken is kut
dronken is wat mij betreft pas als je dingen gaat doen die je eigenlijk niet wil doenquote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik raak nooit meer dronken, wel aangeschoten.. dronken is kut
quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Trusten.
gekotst heb ik nooit, wel een paar keer ontbrekende stukken gehadquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit écht dronken geweest dat ik er echt niks meer van weet oid. Wel een keer zo aangeschoten dat overgeven. Heb ik van geleerd.
Omg doe mij een kroket of alleen kaassoufle. Niet hamkaassoufle dat is zo vies.quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even jullie hulp nodig
Ik heb nog kroketten, ham/kaassoufflés en hamburgers in de vriezer.
Wat zal ik klaarmaken?
Truste en leesze Samzziequote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Trusten.
Volgens mij ben ik pas 2 keer een stukje film kwijtgeweest. Dat was toen ik voor het eerst alleen op vakantie was in Salou, en de meet in Wierden.quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit écht dronken geweest dat ik er echt niks meer van weet oid. Wel een keer zo aangeschoten dat overgeven. Heb ik van geleerd.
Zoals?quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dronken is wat mij betreft pas als je dingen gaat doen die je eigenlijk niet wil doen
daarvoor is het aangeschoten en dat is leuk
quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekotst heb ik nooit, wel een paar keer ontbrekende stukken gehad
Burgers.quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even jullie hulp nodig
Ik heb nog kroketten, ham/kaassoufflés en hamburgers in de vriezer.
Wat zal ik klaarmaken?
ik was 1 x zo dronken dat ik 2 weken lang heb moeten nadenken over hoe ik daar (bij een vriendin) boven was gekomenquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Die meet in Wierden hoor ik wel veel over nu.quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik pas 2 keer een stukje film kwijtgeweest. Dat was toen ik voor het eerst alleen op vakantie was in Salou, en de meet in Wierden.
dat dusquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dronken is wat mij betreft pas als je dingen gaat doen die je eigenlijk niet wil doen
daarvoor is het aangeschoten en dat is leuk
What the...quote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik was 1 x zo dronken dat ik 2 weken lang heb moeten nadenken over hoe ik daar (bij een vriendin) boven was gekomen.. true story
het bleek de traplift te zijn geweest
Die was ook geniaalquote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Die meet in Wierden hoor ik wel veel over nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |