Omdat we bro's zijn, en een bro kent zijn bro nou eenmaal. Bro.quote:
Ik baseer dit op mijn eigen ervaringen... En die spreken nogal voor zich eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is handig, maar het hoeft niet hoor.Als introvert persoon hoef je niet verlegen of onzeker te zijn namelijk.
Zou je eens wat aan moeten doen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik baseer dit op mijn eigen ervaringen... En die spreken nogal voor zich eigenlijk.
Nee, krampen, flinke ook. Denk niet dat dat een kenmerk van buikgriep is. Voel me verder ook prima.quote:
Je hebt Cupcake zijn wormen opgegeten?quote:
Ééneiige tweeling, jweet.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat we bro's zijn, en een bro kent zijn bro nou eenmaal. Bro.
Ik zie even niet wat je nu bedoelt.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je eens wat aan moeten doen.
auwquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, krampen, flinke ook. Denk niet dat dat een kenmerk van buikgriep is. Voel me verder ook prima.
Iewlquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Cupcake zijn wormen opgegeten?
[..]
Ééneiige tweeling, jweet.
De krampen zitten in de maagstreek, niet in de darmen.quote:
Offfffquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Cupcake zijn wormen opgegeten?
[..]
Ééneiige tweeling, jweet.
Ik word juist passief van alcohol.quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Introvert heul niet![]()
Tot mijn 18e een WoW nerdje geweest en toen cold turkey gekapt te nerden. Uit mijn zolderkamer ontsnapt en gaan feesten, sporten en beesten. Drank helpt intro in extra om te zwaaien
![]()
ik denk door alcohol meestal aan nog meer alcohol, nauwelijks aan versierenquote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word juist passief van alcohol.
Nah dat is meer zo van na een pilsje of twee is die sprong in het sociale diepe wat warmer om te doen. Ofzo.quote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word juist passief van alcohol.
Als je maar te drinken hebt inderdaad...quote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk door alcohol meestal aan nog meer alcohol, nauwelijks aan versieren
Oké, whatever.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik baseer dit op mijn eigen ervaringen... En die spreken nogal voor zich eigenlijk.
Ik had iemand die me mijn zolderkamer uit trok.quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Introvert heul niet![]()
Tot mijn 18e een WoW nerdje geweest en toen cold turkey gekapt te nerden. Uit mijn zolderkamer ontsnapt en gaan feesten, sporten en beesten. Drank helpt intro in extra om te zwaaien
![]()
Prometheus niet, die alien is anders.quote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Alien
Alien vs. Predator
Prometheus
De wereld heeft al die tijd wat gemist aan jou.quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had iemand die me mijn zolderkamer uit trok.
Nee het was niet mijn moeder.
Voor wat ik er van heb meegekregen denk ik dat Fera je een schop in je ballen wil geven en je naar het zonlicht des levens wil sleuren.quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd?
Was een prequal voor Alien. Dus het was daadwerkelijk wel een Alien, alleen een oudere vormquote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prometheus niet, die alien is anders.
Slechte film, trouwens.
Ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen danquote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor wat ik er van heb meegekregen denk ik dat Fera je een schop in je ballen wil geven en je naar het zonlicht des levens wil sleuren.
Aka Man the fuck up.
Nah.quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd?
Deze man.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor wat ik er van heb meegekregen denk ik dat Fera je een schop in je ballen wil geven en je naar het zonlicht des levens wil sleuren.
Aka Man the fuck up.
Nee hoor, ik was toen nog niveau muurbloempje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De wereld heeft al die tijd wat gemist aan jou.
en na 5 wil je een hele flesquote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
Na een wijntje wil ik er nog een, snel.
Na twee wijntjes wil ik er eigenlijk nog een omdat het zo tof, cool, leuk en SUPER is.
Na drie wijntjes wil ik asap naar huis en in bed gaan liggen want dan voel ik me verneukt.![]()
Kortom, max 2,5 wijntjes.![]()
Doe mij maar een halfje, om het af te lerenquote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
Na twee wijntjes wil ik er eigenlijk nog een omdat het zo tof, cool, leuk en SUPER is.
Na drie wijntjes wil ik asap naar huis en in bed gaan liggen want dan voel ik me verneukt.![]()
Zelfkennis ftw.quote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
na 3 wijntjes heb ik daar nog niet echt last van, dat komt pas veel laterquote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
Slaap lekkerquote:
Donderdag of Vrijdag is het akkoorden-tot-mijn-vingers-bloeden-tijd Bloedrodegitaarquote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hallon waarde medegitarist
Vorige keer wel ja.quote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en na 5 wil je een hele fles
Slaap zacht lieve Kaneelquote:
muahahahahaa, dat ken ik ook wel ja. Of met wodka. Damn, dat gaat te snel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfkennis ftw.
Ik drink bier, en dat word alleen maar mooier en beter, totdat ik in bed lig.
Dan denk ik meestal, what the fuck did I do...
Ja, lekkerquote:
Remember to start easy! Beginnen met Em, C, D, AM, E... Daar kun je ook al veel liedjes mee spelenquote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Donderdag of Vrijdag is het akkoorden-tot-mijn-vingers-bloeden-tijd Bloedrodegitaar
Ik drink niet veel bier meer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
muahahahahaa, dat ken ik ook wel ja. Of met wodka. Damn, dat gaat te snel.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je eens wat aan moeten doen.
Wijn is ook wel nicequote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik drink niet veel bier meer.
Tegenwoordig wijn.Of baco ofzo.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remember to start easy! Beginnen met Em, C, D, AM, E... Daar kun je ook al veel liedjes mee spelen
ik jij voelde me ook wel lekker in m'n hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vorige keer wel ja.Al had ik toen ook af en toe van, oh shit ik voel me niet heul heul lekker.
In mijn hoofd wel, that is.
Ghehehe, en jij denkt dat ik dat nog weet?quote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
En over hoe ik ben na veel bier kun je gitaarboy consulteren.
Wat?quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Was een prequal voor Alien. Dus het was daadwerkelijk wel een Alien, alleen een oudere vorm![]()
/nerdrage
Ik was er om één uur al.quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, en jij denkt dat ik dat nog weet?
Voor jij er was zat er al een ¾ krat in mij
Ooh, ik ookquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik jij voelde me ook wel lekker in m'n hoofd
And proud of it. Jij stoute eindbaas!quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, en jij denkt dat ik dat nog weet?
Voor jij er was zat er al een ¾ krat in mij
Laat me raden, je drinkt NU wijn?quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]Hoe ik kijk nu. Of zo:
Ohnee, eigenlijk kijk ik gewoon zo
maar denk ik dat allemaal heel mysterieus.
*insert de blik*quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]Hoe ik kijk nu. Of zo:
Ohnee, eigenlijk kijk ik gewoon zo
maar denk ik dat allemaal heel mysterieus.
Beiden lang.quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik ook
Goed, dan weet ik het inderdaad wat beterMaar ik schijn jou en Mono nogal vaak door elkaar te halen
Prometheus was een prequal een hoofdstuk in het verhaal van Alien dat zich ver voor de eerste film afspeelt.quote:
Ghehehe, het viel zaterdag nog wel mee allemaalquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
And proud of it. Jij stoute eindbaas!
Nee, niet eens en niks op ook. Ik hou even een clean dagje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat me raden, je drinkt NU wijn?
Ik vond het een kutfilm, snap alle ophef er over niet zoquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Prometheus was een prequal een hoofdstuk in het verhaal van Alien dat zich ver voor de eerste film afspeelt.
Die alien die je in de film ziet aan het eind, is wel een alien , maar een ander soort
Voor jullie misschien. Ach, ik moet niet zeuren want zondag was ik pas om 3 uur smiddags moe.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, het viel zaterdag nog wel mee allemaal
Dat kan zomaar.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik het met jou over jouw avatar had
voelde m best hangen hoorquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor jullie misschien. Ach, ik moet niet zeuren want zondag was ik pas om 3 uur smiddags moe.
Oh. Ik bedoelde eigenlijk dat het me niet zoveel kan schelen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Prometheus was een prequal een hoofdstuk in het verhaal van Alien dat zich ver voor de eerste film afspeelt.
Die alien die je in de film ziet aan het eind, is wel een alien , maar een ander soort
Mja, ik weet niet hoe het voor Rokje was, maar ik voelde me nog veel te nuchterquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor jullie misschien. Ach, ik moet niet zeuren want zondag was ik pas om 3 uur smiddags moe.
Ik vond hem wel nicequote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het een kutfilm, snap alle ophef er over niet zo
quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik bedoelde eigenlijk dat het me niet zoveel kan schelen.
Alien heb ik ook nooit gezien.
Uhu, toen vertelde jij vol trots dat je taxichauffeur bent, hebben we daar maar op geproost.quote:
blije scharrelschaapjesquote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, toen vertelde jij vol trots dat je taxichauffeur bent, hebben we daar maar op geproost.
Volgens mij is er zelfs geproost om de schapen in het weiland erachter. Het ging hard met het bier daar
Damn, dat ging het.quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, toen vertelde jij vol trots dat je taxichauffeur bent, hebben we daar maar op geproost.
Volgens mij is er zelfs geproost om de schapen in het weiland erachter. Het ging hard met het bier daar
Ik ook, maar als echte baas negeer je dat gewoon en doe je zuchtend en kreunend ( in de hoop dat aub iemand zegt dat je naar huis toe kan omdat je er zo ziek en zielig uit ziet) je werk.quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voelde m best hangen hoor![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |