Je durft niet, niet te fappen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit net lekker in mijn comfortzone.
Zes uur de wekker, zei je toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Tamashii het volgende:
Welterusten allemaal. Ik ga ook zo.... Over een half uur... Uur?
idd, ben nog niet klaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Tamashii het volgende:
Slaap lekker....quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Tamashii het volgende:
De puntjes denk ik...?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier echt een sarcasmemeter die uitslaat?
Klopt. Maar ik ga goed op 4 uur slaap. Of minder.quote:
Ik weet wat er gebeurt als ik niet fap, dan komt er een soort van gemankeerde rokkenjager in me naar boven die wel wil wel maar niet weet hoe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je durft niet, niet te fappen?
Ik ook, voor één dagje, hooguit twee. Daarna ben ik dood.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga goed op 4 uur slaap. Of minder.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier echt een sarcasmemeter die uitslaat?
Ik red het een hele week met 4 uur slaap per nachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, voor één dagje, hooguit twee. Daarna ben ik dood.
Ik word oud.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word oud.
Dat heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word oud.
Mja, de puntjes zijn meer omdat ik ergens het gevoel heb dat tamashii mijn slaapwensingen toch niet waardeerd....quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja kan, in combinatie met die eerdere posts over de FB enzo.
ik ook zegt ze.. BEDANKT EHquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Zit hier telkens een dag dat ik kan uitslapen en dan weer vroeg op.
Maar dan ben ik het weekend geen klap waard. En ik wil ook gewoon niet met zo weinig slaap achter het stuur zitten. Het is me nog nooit gebeurd dat ik rijdend in slaap viel, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik red het een hele week met 4 uur slaap per nacht
Waar is hier?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik word zo onderhand een beetje bipolair (again) van al dat gemekker hier tbh.. dat wordt morgen naar de huisarts
Dat scheelt al wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Zit hier telkens een dag dat ik kan uitslapen en dan weer vroeg op.
Ja, dat is logisch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan ben ik het weekend geen klap waard. En ik wil ook gewoon niet met zo weinig slaap achter het stuur zitten. Het is me nog nooit gebeurd dat ik rijdend in slaap viel, en dat wil ik graag zo houden.
Ging niet zo goed dus, wat kreeg je voorn spul voorgeschoteld dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch.
Ben eens een hele week letterlijk wakker geweest, dankzij wat nieuwe medicijnen... Aan het einde van die week wilde ik letterlijk dood
Nee, ik ben niet oud.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook zegt ze.. BEDANKT EH
ik eis een rollator van je voor m'n verjaardag hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet oud.Jij ook niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |