Nee echt waar. Ik kan namelijk niet droog staan. Denk daar maar eens over na.quote:
Inwisselen bij de AH.quote:
Oh dat zou best kunnen, normaliter kunnen ook alleen singles pandapunten verzamelen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar in een relatie telde het niet. althans dat zei dingetje (iemand, ik weet het niet meer)
had ik Lapo???quote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij zat ATA mobiel dus ik dacht help 'm evensorry
Is dat een uitnodiging?quote:
Wachten op de pandaweken bij AH, dan kun je in ruil voor een volle spaarkaart een cassiere naar keuze neuken.quote:
als die er waren dan heb ik die genoegquote:
Misschien als je heel vaak seks hebt.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wachten op de pandaweken bij AH, dan kun je in ruil voor een volle spaarkaart een cassiere naar keuze neuken.
Zaterdag ga ik winkelen met een vriendin en dan filmpje.quote:
+1quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als je heel vaak seks hebt.
Ik heb namelijk nog wat in te halen van de afgelopen maanden.
Het was toch een paar maand?quote:
Ik wel, ik vier die zaterdag m'n verjaardag.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik winkelen met een vriendin en dan filmpje.
Dus dan kan het nog niet.
Rooster voor volgende week weet ik nog niet.
hoe oud wordt je?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel, ik vier die zaterdag m'n verjaardag.
21. Maar ik vier het 20 dagen te vroeg.quote:
mooie leeftijdquote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
21. Maar ik vier het 20 dagen te vroeg.
Volgende vraagquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 per maand voor werklui
1 per week voor studenten
Niet deze, volgende week, de 6de. Ik ben van 26 oktober. Schorpioentje dus.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef fietsie het volgende:
Je viert het zaterdag Fera? En wanneer ben je het ?
penetratiequote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende vraagwat valt er precies onder seks? Oraal, handwerk of penetratie. Afhankelijk van het antwoord kan het aantal verschillen
We zouden een ranglijst moeten gaan bijhouden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef Faxie het volgende:
Ja gaan we opscheppen met pandapunten?
ik ben geen 21quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooie leeftijdMeisjes van 21
Ja, eigenlijk hoef ik daarna ook niet ouder te worden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooie leeftijdMeisjes van 21
En dat geval 36quote:
Ik trek als richtlijn:quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende vraagwat valt er precies onder seks? Oraal, handwerk of penetratie. Afhankelijk van het antwoord kan het aantal verschillen
quote:
Oehquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel, ik vier die zaterdag m'n verjaardag.
Is niet m'n echte verjaardag hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh
Ik schrijf hem even op.
Is dat zo? Dan kan ik het daarna nog 4 keer vieren.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef fietsie het volgende:
Neuh Fera, 25 is meer ideaal hoor dan 21
Wordt nog maar wat keertjes jarig
Epic.quote:
Oh dan is het te veelquote:
Samequote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan kan ik het daarna nog 4 keer vieren.![]()
Ik ben nog steeds zo blij als een kind op m'n verjaardag.
Ja, inderdaad. Ik vind mezelf die dag echt heel speciaal.quote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
SameEn ik zeg dan ook steeds tegen iedereen: Ja, ik mag dat want ik ben jarig
Welke vrouw gaat er nou vrijwillig naar MonsterJamquote:
Ben ik dan de enige die verjaardagen een van de meest overbodige feestdagen vindt?quote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
SameEn ik zeg dan ook steeds tegen iedereen: Ja, ik mag dat want ik ben jarig
quote:
Maar mijn verjaardag werd ondergesneeuwd door project X Harenquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik vind mezelf die dag echt heel speciaal.
Volgende keer Project X bij jou dus?quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar mijn verjaardag werd ondergesneeuwd door project X Haren
ik geloof dat ik dit jaar niet meer jarig ga zijn enzoquote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef fietsie het volgende:
Neuh Fera, 25 is meer ideaal hoor dan 21
Wordt nog maar wat keertjes jarig
Sorry volgend jaar zou ik niet oproepen tot rellenquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar mijn verjaardag werd ondergesneeuwd door project X Haren
We kunnen wel met zijn 2en even X'enquote:Op maandag 24 september 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende keer Project X bij jou dus?
Ja ben erg benieuwd ... auto'squote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Welke vrouw gaat er nou vrijwillig naar MonsterJam
nou, jij dus
quote:Op maandag 24 september 2012 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dit jaar niet meer jarig ga zijn enzo
weerloze auto's die platgereden wordenquote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ben erg benieuwd ... auto's
maar aan de andere kantquote:
Oké.quote:
te druk helaasquote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
Niemand die zaterdag een bakkie wilt doen?
Dure feestjes zijn dat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Ik ga op mijn verjaardag een feestje geven, via Facebook is dat wel handig te organiseren.
Wel openbaar feestje?quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Ik ga op mijn verjaardag een feestje geven, via Facebook is dat wel handig te organiseren.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
weerloze auto's die platgereden worden
Willen wel, kunnen nietquote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
Niemand die zaterdag een bakkie wilt doen?
Dat hoeft dan weer niet, alhoewel een rally nog wel op mijn to-do-list staatquote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef fietsie het volgende:
LL wel herkenbaar hoor, eega hier wil ook altijd graag naar autocross, trekkertrek en meer van die benzineverbrandingen
Nou ze willen in Amsterdam een project houden in een sloopgebouw.quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef fietsie het volgende:
Heloef als je in een wijk woont die gepland staat om gesloopt te worden is je gemeente je vast dankbaar
F1quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja en VRRRROEEMMMM
[..]
Willen wel, kunnen niet
[..]
Dat hoeft dan weer niet, alhoewel een rally nog wel op mijn to-do-list staat
En een F1 bijwonen
Ik ben erbij.quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Hopelijk stort het gebouw in met de relschoppers 2 vliegen in een klapquote:Op maandag 24 september 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ze willen in Amsterdam een project houden in een sloopgebouw.
Kijk daar is nou goed over nagedacht.
Alonso fanboyquote:Op maandag 24 september 2012 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
F1
mooie race gister trouwensAlonso weer magistraal gereden
Laat ze lekker feesten in een sloop gebouw, gaat toch tegen de vlakte = win-win.quote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk stort het gebouw in met de relschoppers 2 vliegen in een klap
Heloef, volgende R&P meet bij jou?quote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat ze lekker feesten in een sloop gebouw, gaat toch tegen de vlakte = win-win.
Nee hoor ik ga geen feest geven, je kan gewoon geld op mijn rekening storten. Dat is het enige wat nuttig is aan verjaardagen: het geld dat je krijgt. Daarnaast is 19 zo'n leeftijd waarop je geen enkel recht er bij krijgt. Valt niets te feesten.quote:
Wel, het recht van meer bierquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik ga geen feest geven, je kan gewoon geld op mijn rekening storten. Dat is het enige wat nuttig is aan verjaardagen: het geld dat je krijgt. Daarnaast is 19 zo'n leeftijd waarop je geen enkel recht er bij krijgt.
Welnee.. ik vind het gewoon een lekker ding. Verder gun ik het een ieder ander om te winnenquote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef fietsie het volgende:
Heu fan van dat baby-kinde-mannetje LL ? Iew
Nou pfoe boeiendquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die van jou stond lekker langs de baan
Boh.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik ga geen feest geven, je kan gewoon geld op mijn rekening storten. Dat is het enige wat nuttig is aan verjaardagen: het geld dat je krijgt. Daarnaast is 19 zo'n leeftijd waarop je geen enkel recht er bij krijgt. Valt niets te feesten.
Rallies.quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja en VRRRROEEMMMM
[..]
Willen wel, kunnen niet
[..]
Dat hoeft dan weer niet, alhoewel een rally nog wel op mijn to-do-list staat
En een F1 bijwonen
Verander de tekst naar: Hoera 19! Je bent nog steeds maagd, sterkte.quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh.
Ik stuur je wel een taart.
[ afbeelding ]
Dat vond mijn vader op 19 al.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef fietsie het volgende:
Gheghe 19 is de leeftijd waarop ouders denken "Yes, nog maar 2 jaar, dan zijn we niet meer financieel verantwoordelijk!"
quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Verander de tekst naar: Hoera 19! Je bent nog steeds maagd, sterkte.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijft wel een bazenfilm. Maar die heb ik pas nog op TV gezien.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
niets op tv![]()
alleen I am Legend, maar die heb ik ook al tig keer gezien
Gijptv op de achtergrond aanstaan hier.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
niets op tv![]()
alleen I am Legend, maar die heb ik ook al tig keer gezien
Ik zie er niet frappant uit vandaagquote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat dat grappig is met cam enzo
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijft wel een bazenfilm. Maar die heb ik pas nog op TV gezien.
Ik heb I am legend nu op de achtergrond, en op de voorgrond FOK!quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Gijptv op de achtergrond aanstaan hier.
Frappant betekent toch 'apart' of 'gek'?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie er niet frappant uit vandaag
Valt wel mee tochquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie er niet frappant uit vandaag
ohjaquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Frappant betekent toch 'apart' of 'gek'?
Mag ik ook komen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja
mijn hoofd
Ik zie er niet charmant uit
hoe zie jij er nou eigenlijk uit?quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent altijd charmant volgens mij.
quote:
Ik vind het niet erg hoor.quote:
Op zich leuk maar als ik al niet weet wat ik er met een moet doen, is 5 wel een challege mijn vriend.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.
Maar geen chicks aanraken, die zijn voor de jarige.quote:
Nee ik wil ook chicksquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als je komt om heloef te wingen.
En waar ben ik in die verhaal?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed thuis blijvenquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar geen chicks aanraken, die zijn voor de jarige.
Jij mag die 4 anderen.quote:
Frappant.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe zie jij er nou eigenlijk uit?
liefquote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent altijd charmant volgens mij.
If you dig that shit ...quote:
Thuis, op de bankquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waar ben ik in die verhaal?
Ze komen daar voor jou, broeder. Ze zullen je wegwijs maken in de wereld die seks heet.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet erg hoor.
[..]
Op zich leuk maar als ik al niet weet wat ik er met een moet doen, is 5 wel een challege mijn vriend.
Dan mag je niet komen.quote:
Heb jij het beste voor met Heloef?quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waar ben ik in die verhaal?
Jawel. Ik ben eigenlijk die blonde hond.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben eigenlijk die blonde hond.
Het is ook nog niet maatschappelijk geaccepteerd, daarom heb ik zo'n prachtchick ingehuurd om voor mij te typen.quote:
Heloef is een goede gast.. voor zover ik hem kenquote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb jij het beste voor met Heloef?
Laten we beginnen met 1, rustig opbouwen leerde een wijze vrouw mij ooit.quote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze komen daar voor jou, broeder. Ze zullen je wegwijs maken in de wereld die seks heet.
Ik wist niet dat Kaneel met honden meetquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook nog niet maatschappelijk geaccepteerd, daarom heb ik zo'n prachtchick ingehuurd om voor mij te typen.
Ach, ik ben ook niet uitgenodigd, kom ik wel bij jou een bakkie doenquote:
Jongen ik wil dat helemaal niet. ik zit bijna 24/7 thuisquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook niet uitgenodigd, kom ik wel bij jou een bakkie doen
Hij is heel kinky.quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Kaneel met honden meet
dan kom je bij mij een bakkie doen? Of ergens in t midden..quote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen ik wil dat helemaal niet. ik zit bijna 24/7 thuis
snap je niet dat ik ook de deur uit wil?
rotterdamquote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dan kom je bij mij een bakkie doen? Of ergens in t midden..
pas op voor busjes!quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook niet uitgenodigd, kom ik wel bij jou een bakkie doen
Je mag wel naar mijn verjaardag komen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen ik wil dat helemaal niet. ik zit bijna 24/7 thuis
snap je niet dat ik ook de deur uit wil?
Mag ik ook komen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag wel naar mijn verjaardag komen.
Wat een dag vandaag. Ik zou het doen met honden, mannen en lijken.quote:
omgquote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een dag vandaag. Ik zou het doen met honden, mannen en lijken.
Sure. Hoe meer zielen, hoe meer gel- ... vreugd.quote:
Ja maar er is ook nog een meet... en op jouw verjaardag komen is raarquote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag wel naar mijn verjaardag komen.
Maar niet met vrouwen. Wat jammer nou weer.quote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een dag vandaag. Ik zou het doen met honden, mannen en lijken.
omdat je een vrouwlijke vent bentquote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef fietsie het volgende:
Fuckaduck Waarom moet ik nou altijd Janken van Robert ten Brink ???
Je kent mij en ik ben jarig.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar er is ook nog een meet... en op jouw verjaardag komen is raarken helemaal niemand
Jeujquote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure. Hoe meer zielen, hoe meer gel- ... vreugd.![]()
Heu welk deel is dan vrouwelijk ?quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat je een vrouwlijke vent bent
Sorry dat je er zo achter moet komen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet met vrouwen. Wat jammer nou weer.
die vrouwelijke hormoon die je laat jankenquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu welk deel is dan vrouwelijk ?
astu wilt u er een trap in de noten bij?quote:
manboobiesquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu welk deel is dan vrouwelijk ?
Ehm ik ben best van kinky maar wil er nie miffelijk van wordenquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
astu wilt u er een trap in de noten bij?
Die informatie had inderdaad wel wat eerder verschaft mogen worden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat je er zo achter moet komen.
Hooooooooooooooooooinquote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die informatie had inderdaad wel wat eerder verschaft mogen worden.
miffelijk?quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm ik ben best van kinky maar wil er nie miffelijk van worden
Ook nie in de negatieve Samzz ?quote:
Euh ... ?quote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miffelijk?
whihi.. miss geniet je er stiekem wel van
\quote:
Negatieve pandapunten? Bestaat dat ook al?quote:
Nee, serieus, wat zei je nou eigenlijk?quote:
Ik zei heel enthousiast 'hoi'quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, serieus, wat zei je nou eigenlijk?
Moet kunnen. Dat je voor extra veel seks beloont wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Negatieve pandapunten? Bestaat dat ook al?
Hoin zei je, is dat net als Hallon?quote:
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoin zei je, is dat net als Hallon?
Ik dacht dat je het wel merkte toen ik geen erectie kon krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die informatie had inderdaad wel wat eerder verschaft mogen worden.
Die noemen we dan Konijnenpunten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet kunnen. Dat je voor extra veel seks beloont wordt.
Dat is heul geen realistisch beeld..quote:Op maandag 24 september 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Die noemen we dan Konijnenpunten.
10 keer seks in de week = konijnenpunt.
Dat maakt dan ook niet uit.quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is heul geen realistisch beeld..
Nah, dat hoeft voor mij nietquote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet kunnen. Dat je voor extra veel seks beloont wordt.
Ik dacht dat ik gewoon heel lelijk was.quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het wel merkte toen ik geen erectie kon krijgen.
Aaaaah ... just missed it.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef fietsie het volgende:
Hebben erekties met lelijk te maken? Die zijn toch meer gekoppeld aan een *klik* ?
Ahhhquote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gewoon heel lelijk was.
Mijn vader besloot dat hij de vriezer wel schoon kon maken en dat het voer wel een paar uurtjes zonder vriezer kon.quote:
Arme ik.quote:
tering das zondequote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader besloot dat hij de vriezer wel schoon kon maken en dat het voer wel een paar uurtjes zonder vriezer kon.
Nee dus. Al het bloed uit de muggenlarven weg en Cupcake wil ze nu niet meer eten. Godverdomme, drie volle pakken he.
Jawel. Heeft geen neuk geholpen. Hij heeft ze ook in de koelkast gelegd wel, maar goed, drie pakken naar de tering.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef fietsie het volgende:
Oow ook niet effies in een dekentje gerold met een koelelementje ofzo?
Eigenlijk had ik stiekem een stijve toen je naast me lag.quote:
Get a roomquote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik stiekem een stijve toen je naast me lag.
quote:
Mezelf afgetrokken? Nee, heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel, heb je nog wat dingen gedaan met je stokje toen je naast der lag?
Dat heeft zij wel voor je gedaan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mezelf afgetrokken? Nee, heb ik niet gedaan.
Ja, heel stiekem.quote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik stiekem een stijve toen je naast me lag.
Ja... Gelukkig zitten er nog wat slakken in de bak, dus Cuppie heeft iig de nacht nog wel eten als hij honger heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef fietsie het volgende:
Da's rot Samzz, inderdaad echt zonde....
Hij heet Cupcake.quote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
cuppie de kogelvis....
Klinkt als een toekomstige tekenfilm serie.
Net mocht ik er nog niks over zeggen en nu vraag je meer uitleg?quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heeft zij wel voor je gedaan?
quote:
Heb je al een kaartje gekochtquote:Op maandag 24 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Jeuj, zaterdag ook naar Monster Jam
Bijnaquote:Op maandag 24 september 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al een kaartje gekocht
Iesj niet opgedeeld in letters, maar in cijfers.quote:
Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
Monster Jam?
Is dat iets met monster trucks en auto's?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
Monster Jam?
Is dat iets met monster trucks en auto's?
Dat weet ikquote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iesj niet opgedeeld in letters, maar in cijfers.
[..]
Ja.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vak P is de harde kern van FC Twente.
van vinniiee , rechterhand en linkerhand ?quote:
Wait... wut?quote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van vinniiee , rechterhand en linkerhand ?
quote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, is er iemand van jullie geinteresseerd in jazz?
miles, louis, etta, nina die dus welquote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef fietsie het volgende:
Smooth, silky en deep dan is het mijn ding.
Experimenteel en beebopperig is -niet- mijn ding...
die kaarten zijn mij te duurquote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt mij leuk om naar north sea jazz te gaan, maar ken geen slachtoffers die daar ook trek in hebben eigenlijk.
De kaarten zijn inderdaad achterlijk duur... Maar lijkt me wel heel vet.quote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kaarten zijn mij te duur
mij ook en als iemand mij alle dagen meeneemt en het kaartje betaald dan ga ik er wel mee in een tentje liggen maar zal zelf niet snel de kaarten kopenquote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De kaarten zijn inderdaad achterlijk duur... Maar lijkt me wel heel vet.
wat een huilebalk ben jij eigenlijkquote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef fietsie het volgende:
Ach voor een avondje genieten en janken
(Optreden van James Taylor, alhoewel geen Jazz, was een geweldige tearsucker.....)
wat zul jij dan janken als je mij ooit meetquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef fietsie het volgende:
Ja goede muziek en goede mensen maken mij een emotioneel wrak
Trustenquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even op de bank in slaap sukkelen en de laptop uit doen enzo ofzo.
toedels
jij wou mij al een paar dagen in je tentje hebben?quote:
Ik wil best een paar dagen met jouw in een tent doorbrengen jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wou mij al een paar dagen in je tentje hebben?
en dat alles voor 3 dagen knetter in je tentjequote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef fietsie het volgende:
275,- voor de all-in kaart, 3 dagen -alle concerten- ex Servicekosten, en niet te vergeten je moet je bolide ook nog duur parkeren
Mja, ik heb geen tent en slaapdingesenquote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat alles voor 3 dagen knetter in je tentjekoopje if i may say so myself
Onderlip it is.quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ja laptop weg dingesen.. jjh krijgt um doeivoor wie een kusje wil, plek naar keuze : puntje van je neus, voorhoofd of je onderlip
Onderlipquote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ja laptop weg dingesen.. jjh krijgt um doeivoor wie een kusje wil, plek naar keuze : puntje van je neus, voorhoofd of je onderlip
Beter ideequote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef fietsie het volgende:
Ik kies toch echt voor een fijn hotelletje ergens op een mooie plek in het Rotterdamse
Is het niet onderhand bedtijd voor jou?quote:
Ik verveel me ook een beetje.quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet onderhand bedtijd voor jou?
hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet onderhand bedtijd voor jou?
Voor jou is het ook bedtijd.quote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verveel me ook een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |