Sorry dat je er zo achter moet komen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet met vrouwen. Wat jammer nou weer.
die vrouwelijke hormoon die je laat jankenquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu welk deel is dan vrouwelijk ?
astu wilt u er een trap in de noten bij?quote:
manboobiesquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu welk deel is dan vrouwelijk ?
Ehm ik ben best van kinky maar wil er nie miffelijk van wordenquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
astu wilt u er een trap in de noten bij?
Die informatie had inderdaad wel wat eerder verschaft mogen worden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat je er zo achter moet komen.
Hooooooooooooooooooinquote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die informatie had inderdaad wel wat eerder verschaft mogen worden.
miffelijk?quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm ik ben best van kinky maar wil er nie miffelijk van worden
Ook nie in de negatieve Samzz ?quote:
Euh ... ?quote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miffelijk?
whihi.. miss geniet je er stiekem wel van
\quote:
Negatieve pandapunten? Bestaat dat ook al?quote:
Nee, serieus, wat zei je nou eigenlijk?quote:
Ik zei heel enthousiast 'hoi'quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, serieus, wat zei je nou eigenlijk?
Moet kunnen. Dat je voor extra veel seks beloont wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Negatieve pandapunten? Bestaat dat ook al?
Hoin zei je, is dat net als Hallon?quote:
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoin zei je, is dat net als Hallon?
Ik dacht dat je het wel merkte toen ik geen erectie kon krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die informatie had inderdaad wel wat eerder verschaft mogen worden.
Die noemen we dan Konijnenpunten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet kunnen. Dat je voor extra veel seks beloont wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |