Boh.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik ga geen feest geven, je kan gewoon geld op mijn rekening storten. Dat is het enige wat nuttig is aan verjaardagen: het geld dat je krijgt. Daarnaast is 19 zo'n leeftijd waarop je geen enkel recht er bij krijgt. Valt niets te feesten.
Rallies.quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja en VRRRROEEMMMM
[..]
Willen wel, kunnen niet
[..]
Dat hoeft dan weer niet, alhoewel een rally nog wel op mijn to-do-list staat
En een F1 bijwonen
Verander de tekst naar: Hoera 19! Je bent nog steeds maagd, sterkte.quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh.
Ik stuur je wel een taart.
[ afbeelding ]
Dat vond mijn vader op 19 al.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef fietsie het volgende:
Gheghe 19 is de leeftijd waarop ouders denken "Yes, nog maar 2 jaar, dan zijn we niet meer financieel verantwoordelijk!"
quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Verander de tekst naar: Hoera 19! Je bent nog steeds maagd, sterkte.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijft wel een bazenfilm. Maar die heb ik pas nog op TV gezien.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
niets op tv![]()
alleen I am Legend, maar die heb ik ook al tig keer gezien
Gijptv op de achtergrond aanstaan hier.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
niets op tv![]()
alleen I am Legend, maar die heb ik ook al tig keer gezien
Ik zie er niet frappant uit vandaagquote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat dat grappig is met cam enzo
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijft wel een bazenfilm. Maar die heb ik pas nog op TV gezien.
Ik heb I am legend nu op de achtergrond, en op de voorgrond FOK!quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Gijptv op de achtergrond aanstaan hier.
Frappant betekent toch 'apart' of 'gek'?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie er niet frappant uit vandaag
Valt wel mee tochquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie er niet frappant uit vandaag
ohjaquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Frappant betekent toch 'apart' of 'gek'?
Mag ik ook komen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja
mijn hoofd
Ik zie er niet charmant uit
hoe zie jij er nou eigenlijk uit?quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent altijd charmant volgens mij.
quote:
Ik vind het niet erg hoor.quote:
Op zich leuk maar als ik al niet weet wat ik er met een moet doen, is 5 wel een challege mijn vriend.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.
Maar geen chicks aanraken, die zijn voor de jarige.quote:
Nee ik wil ook chicksquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als je komt om heloef te wingen.
En waar ben ik in die verhaal?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed thuis blijvenquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar geen chicks aanraken, die zijn voor de jarige.
Jij mag die 4 anderen.quote:
Frappant.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe zie jij er nou eigenlijk uit?
liefquote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent altijd charmant volgens mij.
If you dig that shit ...quote:
Thuis, op de bankquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waar ben ik in die verhaal?
Ze komen daar voor jou, broeder. Ze zullen je wegwijs maken in de wereld die seks heet.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet erg hoor.
[..]
Op zich leuk maar als ik al niet weet wat ik er met een moet doen, is 5 wel een challege mijn vriend.
Dan mag je niet komen.quote:
Heb jij het beste voor met Heloef?quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waar ben ik in die verhaal?
Jawel. Ik ben eigenlijk die blonde hond.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben eigenlijk die blonde hond.
Het is ook nog niet maatschappelijk geaccepteerd, daarom heb ik zo'n prachtchick ingehuurd om voor mij te typen.quote:
Heloef is een goede gast.. voor zover ik hem kenquote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb jij het beste voor met Heloef?
Laten we beginnen met 1, rustig opbouwen leerde een wijze vrouw mij ooit.quote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze komen daar voor jou, broeder. Ze zullen je wegwijs maken in de wereld die seks heet.
Ik wist niet dat Kaneel met honden meetquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook nog niet maatschappelijk geaccepteerd, daarom heb ik zo'n prachtchick ingehuurd om voor mij te typen.
Ach, ik ben ook niet uitgenodigd, kom ik wel bij jou een bakkie doenquote:
Jongen ik wil dat helemaal niet. ik zit bijna 24/7 thuisquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook niet uitgenodigd, kom ik wel bij jou een bakkie doen
Hij is heel kinky.quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Kaneel met honden meet
dan kom je bij mij een bakkie doen? Of ergens in t midden..quote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen ik wil dat helemaal niet. ik zit bijna 24/7 thuis
snap je niet dat ik ook de deur uit wil?
rotterdamquote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dan kom je bij mij een bakkie doen? Of ergens in t midden..
pas op voor busjes!quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook niet uitgenodigd, kom ik wel bij jou een bakkie doen
Je mag wel naar mijn verjaardag komen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen ik wil dat helemaal niet. ik zit bijna 24/7 thuis
snap je niet dat ik ook de deur uit wil?
Mag ik ook komen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag wel naar mijn verjaardag komen.
Wat een dag vandaag. Ik zou het doen met honden, mannen en lijken.quote:
omgquote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een dag vandaag. Ik zou het doen met honden, mannen en lijken.
Sure. Hoe meer zielen, hoe meer gel- ... vreugd.quote:
Ja maar er is ook nog een meet... en op jouw verjaardag komen is raarquote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag wel naar mijn verjaardag komen.
Maar niet met vrouwen. Wat jammer nou weer.quote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een dag vandaag. Ik zou het doen met honden, mannen en lijken.
omdat je een vrouwlijke vent bentquote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef fietsie het volgende:
Fuckaduck Waarom moet ik nou altijd Janken van Robert ten Brink ???
Je kent mij en ik ben jarig.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar er is ook nog een meet... en op jouw verjaardag komen is raarken helemaal niemand
Jeujquote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure. Hoe meer zielen, hoe meer gel- ... vreugd.![]()
Heu welk deel is dan vrouwelijk ?quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat je een vrouwlijke vent bent
Sorry dat je er zo achter moet komen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet met vrouwen. Wat jammer nou weer.
die vrouwelijke hormoon die je laat jankenquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu welk deel is dan vrouwelijk ?
astu wilt u er een trap in de noten bij?quote:
manboobiesquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu welk deel is dan vrouwelijk ?
Ehm ik ben best van kinky maar wil er nie miffelijk van wordenquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
astu wilt u er een trap in de noten bij?
Die informatie had inderdaad wel wat eerder verschaft mogen worden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat je er zo achter moet komen.
Hooooooooooooooooooinquote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die informatie had inderdaad wel wat eerder verschaft mogen worden.
miffelijk?quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm ik ben best van kinky maar wil er nie miffelijk van worden
Ook nie in de negatieve Samzz ?quote:
Euh ... ?quote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miffelijk?
whihi.. miss geniet je er stiekem wel van
\quote:
Negatieve pandapunten? Bestaat dat ook al?quote:
Nee, serieus, wat zei je nou eigenlijk?quote:
Ik zei heel enthousiast 'hoi'quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, serieus, wat zei je nou eigenlijk?
Moet kunnen. Dat je voor extra veel seks beloont wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Negatieve pandapunten? Bestaat dat ook al?
Hoin zei je, is dat net als Hallon?quote:
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoin zei je, is dat net als Hallon?
Ik dacht dat je het wel merkte toen ik geen erectie kon krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die informatie had inderdaad wel wat eerder verschaft mogen worden.
Die noemen we dan Konijnenpunten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet kunnen. Dat je voor extra veel seks beloont wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |