Boh.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik ga geen feest geven, je kan gewoon geld op mijn rekening storten. Dat is het enige wat nuttig is aan verjaardagen: het geld dat je krijgt. Daarnaast is 19 zo'n leeftijd waarop je geen enkel recht er bij krijgt. Valt niets te feesten.
Rallies.quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja en VRRRROEEMMMM
[..]
Willen wel, kunnen niet
[..]
Dat hoeft dan weer niet, alhoewel een rally nog wel op mijn to-do-list staat
En een F1 bijwonen
Verander de tekst naar: Hoera 19! Je bent nog steeds maagd, sterkte.quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh.
Ik stuur je wel een taart.
[ afbeelding ]
Dat vond mijn vader op 19 al.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef fietsie het volgende:
Gheghe 19 is de leeftijd waarop ouders denken "Yes, nog maar 2 jaar, dan zijn we niet meer financieel verantwoordelijk!"
quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Verander de tekst naar: Hoera 19! Je bent nog steeds maagd, sterkte.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijft wel een bazenfilm. Maar die heb ik pas nog op TV gezien.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
niets op tv![]()
alleen I am Legend, maar die heb ik ook al tig keer gezien
Gijptv op de achtergrond aanstaan hier.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
niets op tv![]()
alleen I am Legend, maar die heb ik ook al tig keer gezien
Ik zie er niet frappant uit vandaagquote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat dat grappig is met cam enzo
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijft wel een bazenfilm. Maar die heb ik pas nog op TV gezien.
Ik heb I am legend nu op de achtergrond, en op de voorgrond FOK!quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Gijptv op de achtergrond aanstaan hier.
Frappant betekent toch 'apart' of 'gek'?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie er niet frappant uit vandaag
Valt wel mee tochquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie er niet frappant uit vandaag
ohjaquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Frappant betekent toch 'apart' of 'gek'?
Mag ik ook komen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja
mijn hoofd
Ik zie er niet charmant uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |