hoe zie jij er nou eigenlijk uit?quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent altijd charmant volgens mij.
quote:
Ik vind het niet erg hoor.quote:
Op zich leuk maar als ik al niet weet wat ik er met een moet doen, is 5 wel een challege mijn vriend.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.
Maar geen chicks aanraken, die zijn voor de jarige.quote:
Nee ik wil ook chicksquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als je komt om heloef te wingen.
En waar ben ik in die verhaal?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, we nodigen alle leuke single meiden uit (die op mannen vallen) op een feest waar jij bent samen met Twi, Myr en mij. We wingen je en dan heb je de chicks voor het uitzoeken. Dan is jouw eerste keer met 5 bloedmooie vrouwen tegelijk.
Kan ik net zo goed thuis blijvenquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar geen chicks aanraken, die zijn voor de jarige.
Jij mag die 4 anderen.quote:
Frappant.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe zie jij er nou eigenlijk uit?
liefquote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent altijd charmant volgens mij.
If you dig that shit ...quote:
Thuis, op de bankquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waar ben ik in die verhaal?
Ze komen daar voor jou, broeder. Ze zullen je wegwijs maken in de wereld die seks heet.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet erg hoor.
[..]
Op zich leuk maar als ik al niet weet wat ik er met een moet doen, is 5 wel een challege mijn vriend.
Dan mag je niet komen.quote:
Heb jij het beste voor met Heloef?quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waar ben ik in die verhaal?
Jawel. Ik ben eigenlijk die blonde hond.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben eigenlijk die blonde hond.
Het is ook nog niet maatschappelijk geaccepteerd, daarom heb ik zo'n prachtchick ingehuurd om voor mij te typen.quote:
Heloef is een goede gast.. voor zover ik hem kenquote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb jij het beste voor met Heloef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |