wat zul jij dan janken als je mij ooit meetquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef fietsie het volgende:
Ja goede muziek en goede mensen maken mij een emotioneel wrak
Trustenquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even op de bank in slaap sukkelen en de laptop uit doen enzo ofzo.
toedels
jij wou mij al een paar dagen in je tentje hebben?quote:
Ik wil best een paar dagen met jouw in een tent doorbrengen jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wou mij al een paar dagen in je tentje hebben?
en dat alles voor 3 dagen knetter in je tentjequote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef fietsie het volgende:
275,- voor de all-in kaart, 3 dagen -alle concerten- ex Servicekosten, en niet te vergeten je moet je bolide ook nog duur parkeren
Mja, ik heb geen tent en slaapdingesenquote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat alles voor 3 dagen knetter in je tentjekoopje if i may say so myself
Onderlip it is.quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ja laptop weg dingesen.. jjh krijgt um doeivoor wie een kusje wil, plek naar keuze : puntje van je neus, voorhoofd of je onderlip
Onderlipquote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ja laptop weg dingesen.. jjh krijgt um doeivoor wie een kusje wil, plek naar keuze : puntje van je neus, voorhoofd of je onderlip
Beter ideequote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef fietsie het volgende:
Ik kies toch echt voor een fijn hotelletje ergens op een mooie plek in het Rotterdamse
Is het niet onderhand bedtijd voor jou?quote:
Ik verveel me ook een beetje.quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet onderhand bedtijd voor jou?
hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet onderhand bedtijd voor jou?
Voor jou is het ook bedtijd.quote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verveel me ook een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |