Dat is heul geen realistisch beeld..quote:Op maandag 24 september 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Die noemen we dan Konijnenpunten.
10 keer seks in de week = konijnenpunt.
Dat maakt dan ook niet uit.quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is heul geen realistisch beeld..
Nah, dat hoeft voor mij nietquote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet kunnen. Dat je voor extra veel seks beloont wordt.
Ik dacht dat ik gewoon heel lelijk was.quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het wel merkte toen ik geen erectie kon krijgen.
Aaaaah ... just missed it.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef fietsie het volgende:
Hebben erekties met lelijk te maken? Die zijn toch meer gekoppeld aan een *klik* ?
Ahhhquote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gewoon heel lelijk was.
Mijn vader besloot dat hij de vriezer wel schoon kon maken en dat het voer wel een paar uurtjes zonder vriezer kon.quote:
Arme ik.quote:
tering das zondequote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader besloot dat hij de vriezer wel schoon kon maken en dat het voer wel een paar uurtjes zonder vriezer kon.
Nee dus. Al het bloed uit de muggenlarven weg en Cupcake wil ze nu niet meer eten. Godverdomme, drie volle pakken he.
Jawel. Heeft geen neuk geholpen. Hij heeft ze ook in de koelkast gelegd wel, maar goed, drie pakken naar de tering.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef fietsie het volgende:
Oow ook niet effies in een dekentje gerold met een koelelementje ofzo?
Eigenlijk had ik stiekem een stijve toen je naast me lag.quote:
Get a roomquote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik stiekem een stijve toen je naast me lag.
quote:
Mezelf afgetrokken? Nee, heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel, heb je nog wat dingen gedaan met je stokje toen je naast der lag?
Dat heeft zij wel voor je gedaan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mezelf afgetrokken? Nee, heb ik niet gedaan.
Ja, heel stiekem.quote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik stiekem een stijve toen je naast me lag.
Ja... Gelukkig zitten er nog wat slakken in de bak, dus Cuppie heeft iig de nacht nog wel eten als hij honger heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef fietsie het volgende:
Da's rot Samzz, inderdaad echt zonde....
Hij heet Cupcake.quote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
cuppie de kogelvis....
Klinkt als een toekomstige tekenfilm serie.
Net mocht ik er nog niks over zeggen en nu vraag je meer uitleg?quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heeft zij wel voor je gedaan?
quote:
Heb je al een kaartje gekochtquote:Op maandag 24 september 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Jeuj, zaterdag ook naar Monster Jam
Bijnaquote:Op maandag 24 september 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al een kaartje gekocht
Iesj niet opgedeeld in letters, maar in cijfers.quote:
Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
Monster Jam?
Is dat iets met monster trucks en auto's?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
Monster Jam?
Is dat iets met monster trucks en auto's?
Dat weet ikquote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iesj niet opgedeeld in letters, maar in cijfers.
[..]
Ja.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vak P is de harde kern van FC Twente.
van vinniiee , rechterhand en linkerhand ?quote:
Wait... wut?quote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van vinniiee , rechterhand en linkerhand ?
quote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, is er iemand van jullie geinteresseerd in jazz?
miles, louis, etta, nina die dus welquote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef fietsie het volgende:
Smooth, silky en deep dan is het mijn ding.
Experimenteel en beebopperig is -niet- mijn ding...
die kaarten zijn mij te duurquote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt mij leuk om naar north sea jazz te gaan, maar ken geen slachtoffers die daar ook trek in hebben eigenlijk.
De kaarten zijn inderdaad achterlijk duur... Maar lijkt me wel heel vet.quote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kaarten zijn mij te duur
mij ook en als iemand mij alle dagen meeneemt en het kaartje betaald dan ga ik er wel mee in een tentje liggen maar zal zelf niet snel de kaarten kopenquote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De kaarten zijn inderdaad achterlijk duur... Maar lijkt me wel heel vet.
wat een huilebalk ben jij eigenlijkquote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef fietsie het volgende:
Ach voor een avondje genieten en janken
(Optreden van James Taylor, alhoewel geen Jazz, was een geweldige tearsucker.....)
wat zul jij dan janken als je mij ooit meetquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef fietsie het volgende:
Ja goede muziek en goede mensen maken mij een emotioneel wrak
Trustenquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even op de bank in slaap sukkelen en de laptop uit doen enzo ofzo.
toedels
jij wou mij al een paar dagen in je tentje hebben?quote:
Ik wil best een paar dagen met jouw in een tent doorbrengen jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wou mij al een paar dagen in je tentje hebben?
en dat alles voor 3 dagen knetter in je tentjequote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef fietsie het volgende:
275,- voor de all-in kaart, 3 dagen -alle concerten- ex Servicekosten, en niet te vergeten je moet je bolide ook nog duur parkeren
Mja, ik heb geen tent en slaapdingesenquote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat alles voor 3 dagen knetter in je tentjekoopje if i may say so myself
Onderlip it is.quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ja laptop weg dingesen.. jjh krijgt um doeivoor wie een kusje wil, plek naar keuze : puntje van je neus, voorhoofd of je onderlip
Onderlipquote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ja laptop weg dingesen.. jjh krijgt um doeivoor wie een kusje wil, plek naar keuze : puntje van je neus, voorhoofd of je onderlip
Beter ideequote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef fietsie het volgende:
Ik kies toch echt voor een fijn hotelletje ergens op een mooie plek in het Rotterdamse
Is het niet onderhand bedtijd voor jou?quote:
Ik verveel me ook een beetje.quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet onderhand bedtijd voor jou?
hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet onderhand bedtijd voor jou?
Voor jou is het ook bedtijd.quote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verveel me ook een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |