Samequote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan kan ik het daarna nog 4 keer vieren.![]()
Ik ben nog steeds zo blij als een kind op m'n verjaardag.
Ja, inderdaad. Ik vind mezelf die dag echt heel speciaal.quote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
SameEn ik zeg dan ook steeds tegen iedereen: Ja, ik mag dat want ik ben jarig
Welke vrouw gaat er nou vrijwillig naar MonsterJamquote:
Ben ik dan de enige die verjaardagen een van de meest overbodige feestdagen vindt?quote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
SameEn ik zeg dan ook steeds tegen iedereen: Ja, ik mag dat want ik ben jarig
quote:
Maar mijn verjaardag werd ondergesneeuwd door project X Harenquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik vind mezelf die dag echt heel speciaal.
Volgende keer Project X bij jou dus?quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar mijn verjaardag werd ondergesneeuwd door project X Haren
ik geloof dat ik dit jaar niet meer jarig ga zijn enzoquote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef fietsie het volgende:
Neuh Fera, 25 is meer ideaal hoor dan 21
Wordt nog maar wat keertjes jarig
Sorry volgend jaar zou ik niet oproepen tot rellenquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar mijn verjaardag werd ondergesneeuwd door project X Haren
We kunnen wel met zijn 2en even X'enquote:Op maandag 24 september 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende keer Project X bij jou dus?
Ja ben erg benieuwd ... auto'squote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Welke vrouw gaat er nou vrijwillig naar MonsterJam
nou, jij dus
quote:Op maandag 24 september 2012 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dit jaar niet meer jarig ga zijn enzo
weerloze auto's die platgereden wordenquote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ben erg benieuwd ... auto's
maar aan de andere kantquote:
Oké.quote:
te druk helaasquote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
Niemand die zaterdag een bakkie wilt doen?
Dure feestjes zijn dat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Ik ga op mijn verjaardag een feestje geven, via Facebook is dat wel handig te organiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |