Nee echt waar. Ik kan namelijk niet droog staan. Denk daar maar eens over na.quote:
Inwisselen bij de AH.quote:
Oh dat zou best kunnen, normaliter kunnen ook alleen singles pandapunten verzamelen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar in een relatie telde het niet. althans dat zei dingetje (iemand, ik weet het niet meer)
had ik Lapo???quote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij zat ATA mobiel dus ik dacht help 'm evensorry
Is dat een uitnodiging?quote:
Wachten op de pandaweken bij AH, dan kun je in ruil voor een volle spaarkaart een cassiere naar keuze neuken.quote:
als die er waren dan heb ik die genoegquote:
Misschien als je heel vaak seks hebt.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wachten op de pandaweken bij AH, dan kun je in ruil voor een volle spaarkaart een cassiere naar keuze neuken.
Zaterdag ga ik winkelen met een vriendin en dan filmpje.quote:
+1quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als je heel vaak seks hebt.
Ik heb namelijk nog wat in te halen van de afgelopen maanden.
Het was toch een paar maand?quote:
Ik wel, ik vier die zaterdag m'n verjaardag.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik winkelen met een vriendin en dan filmpje.
Dus dan kan het nog niet.
Rooster voor volgende week weet ik nog niet.
hoe oud wordt je?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel, ik vier die zaterdag m'n verjaardag.
21. Maar ik vier het 20 dagen te vroeg.quote:
mooie leeftijdquote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
21. Maar ik vier het 20 dagen te vroeg.
Volgende vraagquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 per maand voor werklui
1 per week voor studenten
Niet deze, volgende week, de 6de. Ik ben van 26 oktober. Schorpioentje dus.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef fietsie het volgende:
Je viert het zaterdag Fera? En wanneer ben je het ?
penetratiequote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende vraagwat valt er precies onder seks? Oraal, handwerk of penetratie. Afhankelijk van het antwoord kan het aantal verschillen
We zouden een ranglijst moeten gaan bijhouden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef Faxie het volgende:
Ja gaan we opscheppen met pandapunten?
ik ben geen 21quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooie leeftijdMeisjes van 21
Ja, eigenlijk hoef ik daarna ook niet ouder te worden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooie leeftijdMeisjes van 21
En dat geval 36quote:
Ik trek als richtlijn:quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende vraagwat valt er precies onder seks? Oraal, handwerk of penetratie. Afhankelijk van het antwoord kan het aantal verschillen
quote:
Oehquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel, ik vier die zaterdag m'n verjaardag.
Is niet m'n echte verjaardag hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh
Ik schrijf hem even op.
Is dat zo? Dan kan ik het daarna nog 4 keer vieren.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef fietsie het volgende:
Neuh Fera, 25 is meer ideaal hoor dan 21
Wordt nog maar wat keertjes jarig
Epic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |