Ehm dat de rekeningen betaald worden voor 1 van de 2, door de ander ?quote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als dat zo was. wat was het nut dan van een relatie?
Allicht.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kunnen we twee bovenstaande dingen wel combineren.
Nee, ik heb mijn geld nodig voor andere dingen.quote:
Wel handig ja, als ik geen geld meer heb kan zij altijd nog voor me dokken.quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm dat de rekeningen betaald worden voor 1 van de 2, door de ander ?
* LovelyLady pakt Fera bij haar hand en draait haar in een pirouetjequote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
Van Lana Del Rey krijg ik ook een beetje lesbische gevoelens. Haar stem.
De penningmeester is enorm teleurgesteld.quote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn geld nodig voor andere dingen.
In een relatie doe je niet aan pandapuntenquote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen seks een feature?
In een vaste relatie hoor je structureel 0 pandapunten te hebben
Van pandapunten?quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een relatie doe je niet aan pandapunten
(vooralsnog snap ik er nog steeds geen reet van)
Sorry loef.quote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
De penningmeester is enorm teleurgesteld.
Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady pakt Fera bij haar hand en draait haar in een pirouetje
Ik ook, een aangezien ik heel gefrustreerd ben hoop dat het fonds snel aan mij uitkeertquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
[..]
Nee, ik heb mijn geld nodig voor andere dingen.
ja datquote:
* LovelyLady pakt fera beet en trek haar naar zich toe.. handje op uwe bipsquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
* Fera doet hetzelfde bij Lola
Ik ben geen penningmeester hoor, ik ben niet gefrustreerd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry loef.
Maar treinkaartjes, condooms. Jeweet.
ik weet pas sinds vanochtend het concept van pandapuntenquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een relatie doe je niet aan pandapunten
(vooralsnog snap ik er nog steeds geen reet van)
hoeveel pandapunten heb je?quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen penningmeester hoor, ik ben niet gefrustreerd.
Leugens.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry loef.
Maar treinkaartjes, condooms. Jeweet.
Maar jij hebt lego kunnen kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook, een aangezien ik heel gefrustreerd ben hoop dat het fonds snel aan mij uitkeert
Dat is het goed.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen penningmeester hoor, ik ben niet gefrustreerd.
Een maand niet neuken is een pandapunt. Zo simpel is het. Het heeft geen enkel nut dat dan weer wel.quote:
0quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
h
[..]
hoeveel pandapunten heb je?
Ik heb er wel een heleboelquote:
maar in een relatie telde het niet. althans dat zei dingetje (iemand, ik weet het niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Een maand niet neuken is een pandapunt. Zo simpel is het. Het heeft geen enkel nut dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |