Aaah poep, daar ga ik echt niet vrijwillig heen. Kun jij jezelf niet even terug fietsen?quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef fietsie het volgende:
@Fera ben meegenomen naar het hoge Noorden
Nein, nooit van gehoord.quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je wel The Big Lebowski?
[..]
Seksuele frustratie
hoe dan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein, nooit van gehoord.
Seksuele frustratie is heel makkelijk op te lossen hoor.
Stort op giro 69 ten behoeve van Stichting Seksuele Frustratie. Alvast bedankt.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ff parkeerkaart in de auto leggen, voordat ik een boete krijg
dus kom met die pics over de brug dan dame.. of moet ik zelf komen makenquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gun niemand die seksuele frustratie. I feel your pain.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein, nooit van gehoord.
Seksuele frustratie is heel makkelijk op te lossen hoor.
Ik knorlachte.quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Stort op giro 69 ten behoeve van Stichting Seksuele Frustratie. Alvast bedankt.
quote:
Misschien kunnen we twee bovenstaande dingen wel combineren.quote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!!!
Is mijn favoriete film.
Stoners, bowlen, bazenmuziek, wazig plot.
En Jeff Bridges en John Goodman.
Seksuele frustratie is op te lossen ja.
[..]
Ik knorlachte.
tis allang 18:00 geweest he..quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ff parkeerkaart in de auto leggen, voordat ik een boete krijg
Ik denk eerder als je droog staat als single, of je huwelijk moet seksloos zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef fietsie het volgende:
Seksuele Frustratie neemt volgens mij ook toe met de jaren dat je getrouwd ./ gebonden bent
En nu? Ga je doneren?quote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!!!
Is mijn favoriete film.
Stoners, bowlen, bazenmuziek, wazig plot.
En Jeff Bridges en John Goodman.
Seksuele frustratie is op te lossen ja.
[..]
Ik knorlachte.
Is voor mijn studentenflatquote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tis allang 18:00 geweest he..
Oow mij is uitgelegd dat het gewoon een feature van een vaste relatie is...quote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk eerder als je droog staat als single, of je huwelijk moet seksloos zijn.
Daar doe ik het voor.quote:
geen seks een feature?quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow mij is uitgelegd dat het gewoon een feature van een vaste relatie is...
Durf te leven man!quote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is voor mijn studentenflat
Als dat zo was. wat was het nut dan van een relatie?quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow mij is uitgelegd dat het gewoon een feature van een vaste relatie is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |