Volgens mij heb ik die film nooit gezien.quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ahhh.
Ik ga de film binnenkort maar weer eens kijken.
Kun jij niet op fera komen>?quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Sorry Fera, kan er echt niet op komen
quote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun jij niet op fera komen>?
tja ik heb nog altijd geen foto gezien van dr dus mij lukt het atm ook niet
te laatquote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ok, wat een enorm foute zin heb ik zojuist getypt
vraag dan om een andere fotoquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
No biggy, volgende keer beter.quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Sorry, ik vergeet het steeds.quote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun jij niet op fera komen>?
tja ik heb nog altijd geen foto gezien van dr dus mij lukt het atm ook niet
quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die film nooit gezien.
Euhm, dat ligt meer aan Knetter en haar gedachtengang hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ok, wat een enorm foute zin heb ik zojuist getypt
Cheesy films kunnen soms heel leuk zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n lieve film.
Beetje cheesy, dat wel.
en ik zit hier maar steeds van sop sop sop sop.. wacht het lukt niet AAARGH gooit vibo door kamerquote:
fietsie, waar ben je? Ik had je op station Zaltbommel gezet en een paar uur later was je weg.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik zit hier maar steeds van sop sop sop sop.. wacht het lukt niet AAARGH gooit vibo door kamer
poezen springen verschrikt in het rond
niet alleen van knetterquote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, dat ligt meer aan Knetter en haar gedachtengang hoor.
jaja....quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik zit hier maar steeds van sop sop sop sop.. wacht het lukt niet AAARGH gooit vibo door kamer
Ik wil ook een fietsquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
fietsie, waar ben je? Ik had je op station Zaltbommel gezet en een paar uur later was je weg.Kom nou eens naar huis.
Ik gun niemand die seksuele frustratie. I feel your pain.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dus... Wanneer zien we jou in KPD?quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gun niemand die seksuele frustratie. I feel your pain.
Ken je wel The Big Lebowski?quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Cheesy films kunnen soms heel leuk zijn.Misschien maar eens kijken dan binnenkort.
Seksuele frustratiequote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gun niemand die seksuele frustratie. I feel your pain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |