Welleke nieuwe? Ik heb ze hopelijk toch allemaal al.quote:
quote:
FF zoeken, maar volgens mij hadden ze een nieuwequote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Welleke nieuwe? Ik heb ze hopelijk toch allemaal al.
woohoo ik ga meequote:
Hoe kan dat?quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
FF zoeken, maar volgens mij hadden ze een nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Breng me nou niet in de verleiding.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moest giechelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben vanaf 11 uur in de Irish Pub te vinden in Rotterdam vanavondquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
woohoo ik ga mee
oh, wacht, ik moet nog werken tot 01:00..
ow, zou goed kunnen trouwensquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Als 't op Mylo Xyloto staat is het niet nieuw voor mij.
Sorryquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Breng me nou niet in de verleiding.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moest giechelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
ik moest giechelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Maar is het de single die nu grijs gedraaid wordt op de radio?quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
kan de titel ff niet vinden Fera
welke is dat? want dat zou best kunnenquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar is het de single die nu grijs gedraaid wordt op de radio?
Dat vraag ik eigenlijk meer aan jou, want dan kan ik 'm makkelijker vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
welke is dat? want dat zou best kunnen
Ja, zo ben ik ook aan het zoekenquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vraag ik eigenlijk meer aan jou, want dan kan ik 'm makkelijker vinden.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
die gaat om 2 uur dicht toch?quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 11 uur in de Irish Pub te vinden in Rotterdam vanavond
[..]
ow, zou goed kunnen trouwens
volgens mij wel ja, maar dat is geen ramp want heb morgen om 9 uur weer collegequote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
die gaat om 2 uur dicht toch?
Volgens mij heb ik die film nooit gezien.quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ahhh.
Ik ga de film binnenkort maar weer eens kijken.
Kun jij niet op fera komen>?quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Sorry Fera, kan er echt niet op komen
quote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun jij niet op fera komen>?
tja ik heb nog altijd geen foto gezien van dr dus mij lukt het atm ook niet
te laatquote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ok, wat een enorm foute zin heb ik zojuist getypt
vraag dan om een andere fotoquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
No biggy, volgende keer beter.quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Sorry, ik vergeet het steeds.quote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun jij niet op fera komen>?
tja ik heb nog altijd geen foto gezien van dr dus mij lukt het atm ook niet
quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die film nooit gezien.
Euhm, dat ligt meer aan Knetter en haar gedachtengang hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ok, wat een enorm foute zin heb ik zojuist getypt
Cheesy films kunnen soms heel leuk zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n lieve film.
Beetje cheesy, dat wel.
en ik zit hier maar steeds van sop sop sop sop.. wacht het lukt niet AAARGH gooit vibo door kamerquote:
fietsie, waar ben je? Ik had je op station Zaltbommel gezet en een paar uur later was je weg.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik zit hier maar steeds van sop sop sop sop.. wacht het lukt niet AAARGH gooit vibo door kamer
poezen springen verschrikt in het rond
niet alleen van knetterquote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, dat ligt meer aan Knetter en haar gedachtengang hoor.
jaja....quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik zit hier maar steeds van sop sop sop sop.. wacht het lukt niet AAARGH gooit vibo door kamer
Ik wil ook een fietsquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
fietsie, waar ben je? Ik had je op station Zaltbommel gezet en een paar uur later was je weg.Kom nou eens naar huis.
Ik gun niemand die seksuele frustratie. I feel your pain.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dus... Wanneer zien we jou in KPD?quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gun niemand die seksuele frustratie. I feel your pain.
Ken je wel The Big Lebowski?quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Cheesy films kunnen soms heel leuk zijn.Misschien maar eens kijken dan binnenkort.
Seksuele frustratiequote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Aaah poep, daar ga ik echt niet vrijwillig heen. Kun jij jezelf niet even terug fietsen?quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef fietsie het volgende:
@Fera ben meegenomen naar het hoge Noorden
Nein, nooit van gehoord.quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je wel The Big Lebowski?
[..]
Seksuele frustratie
hoe dan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein, nooit van gehoord.
Seksuele frustratie is heel makkelijk op te lossen hoor.
Stort op giro 69 ten behoeve van Stichting Seksuele Frustratie. Alvast bedankt.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ff parkeerkaart in de auto leggen, voordat ik een boete krijg
dus kom met die pics over de brug dan dame.. of moet ik zelf komen makenquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein, nooit van gehoord.
Seksuele frustratie is heel makkelijk op te lossen hoor.
Ik knorlachte.quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Stort op giro 69 ten behoeve van Stichting Seksuele Frustratie. Alvast bedankt.
quote:
Misschien kunnen we twee bovenstaande dingen wel combineren.quote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!!!
Is mijn favoriete film.
Stoners, bowlen, bazenmuziek, wazig plot.
En Jeff Bridges en John Goodman.
Seksuele frustratie is op te lossen ja.
[..]
Ik knorlachte.
tis allang 18:00 geweest he..quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ff parkeerkaart in de auto leggen, voordat ik een boete krijg
Ik denk eerder als je droog staat als single, of je huwelijk moet seksloos zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef fietsie het volgende:
Seksuele Frustratie neemt volgens mij ook toe met de jaren dat je getrouwd ./ gebonden bent
En nu? Ga je doneren?quote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!!!
Is mijn favoriete film.
Stoners, bowlen, bazenmuziek, wazig plot.
En Jeff Bridges en John Goodman.
Seksuele frustratie is op te lossen ja.
[..]
Ik knorlachte.
Is voor mijn studentenflatquote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tis allang 18:00 geweest he..
Oow mij is uitgelegd dat het gewoon een feature van een vaste relatie is...quote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk eerder als je droog staat als single, of je huwelijk moet seksloos zijn.
Daar doe ik het voor.quote:
geen seks een feature?quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow mij is uitgelegd dat het gewoon een feature van een vaste relatie is...
Durf te leven man!quote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is voor mijn studentenflat
Als dat zo was. wat was het nut dan van een relatie?quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow mij is uitgelegd dat het gewoon een feature van een vaste relatie is...
Ehm dat de rekeningen betaald worden voor 1 van de 2, door de ander ?quote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als dat zo was. wat was het nut dan van een relatie?
Allicht.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kunnen we twee bovenstaande dingen wel combineren.
Nee, ik heb mijn geld nodig voor andere dingen.quote:
Wel handig ja, als ik geen geld meer heb kan zij altijd nog voor me dokken.quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm dat de rekeningen betaald worden voor 1 van de 2, door de ander ?
* LovelyLady pakt Fera bij haar hand en draait haar in een pirouetjequote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
Van Lana Del Rey krijg ik ook een beetje lesbische gevoelens. Haar stem.
De penningmeester is enorm teleurgesteld.quote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn geld nodig voor andere dingen.
In een relatie doe je niet aan pandapuntenquote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen seks een feature?
In een vaste relatie hoor je structureel 0 pandapunten te hebben
Van pandapunten?quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een relatie doe je niet aan pandapunten
(vooralsnog snap ik er nog steeds geen reet van)
Sorry loef.quote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
De penningmeester is enorm teleurgesteld.
Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady pakt Fera bij haar hand en draait haar in een pirouetje
Ik ook, een aangezien ik heel gefrustreerd ben hoop dat het fonds snel aan mij uitkeertquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
[..]
Nee, ik heb mijn geld nodig voor andere dingen.
ja datquote:
* LovelyLady pakt fera beet en trek haar naar zich toe.. handje op uwe bipsquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
* Fera doet hetzelfde bij Lola
Ik ben geen penningmeester hoor, ik ben niet gefrustreerd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry loef.
Maar treinkaartjes, condooms. Jeweet.
ik weet pas sinds vanochtend het concept van pandapuntenquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een relatie doe je niet aan pandapunten
(vooralsnog snap ik er nog steeds geen reet van)
hoeveel pandapunten heb je?quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen penningmeester hoor, ik ben niet gefrustreerd.
Leugens.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry loef.
Maar treinkaartjes, condooms. Jeweet.
Maar jij hebt lego kunnen kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook, een aangezien ik heel gefrustreerd ben hoop dat het fonds snel aan mij uitkeert
Dat is het goed.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen penningmeester hoor, ik ben niet gefrustreerd.
Een maand niet neuken is een pandapunt. Zo simpel is het. Het heeft geen enkel nut dat dan weer wel.quote:
0quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
h
[..]
hoeveel pandapunten heb je?
Ik heb er wel een heleboelquote:
maar in een relatie telde het niet. althans dat zei dingetje (iemand, ik weet het niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Een maand niet neuken is een pandapunt. Zo simpel is het. Het heeft geen enkel nut dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |