Aaah poep, daar ga ik echt niet vrijwillig heen. Kun jij jezelf niet even terug fietsen?quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef fietsie het volgende:
@Fera ben meegenomen naar het hoge Noorden
Nein, nooit van gehoord.quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je wel The Big Lebowski?
[..]
Seksuele frustratie
hoe dan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein, nooit van gehoord.
Seksuele frustratie is heel makkelijk op te lossen hoor.
Stort op giro 69 ten behoeve van Stichting Seksuele Frustratie. Alvast bedankt.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ff parkeerkaart in de auto leggen, voordat ik een boete krijg
dus kom met die pics over de brug dan dame.. of moet ik zelf komen makenquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gun niemand die seksuele frustratie. I feel your pain.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein, nooit van gehoord.
Seksuele frustratie is heel makkelijk op te lossen hoor.
Ik knorlachte.quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Stort op giro 69 ten behoeve van Stichting Seksuele Frustratie. Alvast bedankt.
quote:
Misschien kunnen we twee bovenstaande dingen wel combineren.quote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!!!
Is mijn favoriete film.
Stoners, bowlen, bazenmuziek, wazig plot.
En Jeff Bridges en John Goodman.
Seksuele frustratie is op te lossen ja.
[..]
Ik knorlachte.
tis allang 18:00 geweest he..quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ff parkeerkaart in de auto leggen, voordat ik een boete krijg
Ik denk eerder als je droog staat als single, of je huwelijk moet seksloos zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef fietsie het volgende:
Seksuele Frustratie neemt volgens mij ook toe met de jaren dat je getrouwd ./ gebonden bent
En nu? Ga je doneren?quote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!!!
Is mijn favoriete film.
Stoners, bowlen, bazenmuziek, wazig plot.
En Jeff Bridges en John Goodman.
Seksuele frustratie is op te lossen ja.
[..]
Ik knorlachte.
Is voor mijn studentenflatquote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tis allang 18:00 geweest he..
Oow mij is uitgelegd dat het gewoon een feature van een vaste relatie is...quote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk eerder als je droog staat als single, of je huwelijk moet seksloos zijn.
Daar doe ik het voor.quote:
geen seks een feature?quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow mij is uitgelegd dat het gewoon een feature van een vaste relatie is...
Durf te leven man!quote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is voor mijn studentenflat
Als dat zo was. wat was het nut dan van een relatie?quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow mij is uitgelegd dat het gewoon een feature van een vaste relatie is...
Ehm dat de rekeningen betaald worden voor 1 van de 2, door de ander ?quote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als dat zo was. wat was het nut dan van een relatie?
Allicht.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kunnen we twee bovenstaande dingen wel combineren.
Nee, ik heb mijn geld nodig voor andere dingen.quote:
Wel handig ja, als ik geen geld meer heb kan zij altijd nog voor me dokken.quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm dat de rekeningen betaald worden voor 1 van de 2, door de ander ?
* LovelyLady pakt Fera bij haar hand en draait haar in een pirouetjequote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
Van Lana Del Rey krijg ik ook een beetje lesbische gevoelens. Haar stem.
De penningmeester is enorm teleurgesteld.quote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn geld nodig voor andere dingen.
In een relatie doe je niet aan pandapuntenquote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen seks een feature?
In een vaste relatie hoor je structureel 0 pandapunten te hebben
Van pandapunten?quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een relatie doe je niet aan pandapunten
(vooralsnog snap ik er nog steeds geen reet van)
Sorry loef.quote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
De penningmeester is enorm teleurgesteld.
Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady pakt Fera bij haar hand en draait haar in een pirouetje
Ik ook, een aangezien ik heel gefrustreerd ben hoop dat het fonds snel aan mij uitkeertquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
[..]
Nee, ik heb mijn geld nodig voor andere dingen.
ja datquote:
* LovelyLady pakt fera beet en trek haar naar zich toe.. handje op uwe bipsquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
* Fera doet hetzelfde bij Lola
Ik ben geen penningmeester hoor, ik ben niet gefrustreerd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry loef.
Maar treinkaartjes, condooms. Jeweet.
ik weet pas sinds vanochtend het concept van pandapuntenquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een relatie doe je niet aan pandapunten
(vooralsnog snap ik er nog steeds geen reet van)
hoeveel pandapunten heb je?quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen penningmeester hoor, ik ben niet gefrustreerd.
Leugens.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry loef.
Maar treinkaartjes, condooms. Jeweet.
Maar jij hebt lego kunnen kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook, een aangezien ik heel gefrustreerd ben hoop dat het fonds snel aan mij uitkeert
Dat is het goed.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen penningmeester hoor, ik ben niet gefrustreerd.
Een maand niet neuken is een pandapunt. Zo simpel is het. Het heeft geen enkel nut dat dan weer wel.quote:
0quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
h
[..]
hoeveel pandapunten heb je?
Ik heb er wel een heleboelquote:
maar in een relatie telde het niet. althans dat zei dingetje (iemand, ik weet het niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Een maand niet neuken is een pandapunt. Zo simpel is het. Het heeft geen enkel nut dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |