Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
kan je lang schietenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef SeLang het volgende:
Ze moeten gewoon iedereen met een Facebook account doodschieten
Het is idd ongehoord in 1 woord.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dit is echt zó gigantisch uit de klauwen gelopen.
Wat is een Helpman?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Palomar het volgende:
WTF ze jagen ze nu richting Helpman. Daar woon ik
Ze zijn gestopt met filmen. omdat daar allemaal van die figuren op afkwamenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vandaar dat RTV noord niet meer filmt, die hebben sowieso maar 1 camera
Haal je buxus maar naar binnen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Palomar het volgende:
WTF ze jagen ze nu richting Helpman. Daar woon ik
wereldrecord buxeswerpen verbroken op Project Harenquote:
mwha als er tig doorgesnoven tokkies vragen om de bandjes dan zou ik die toch wel gevenquote:
Soort kanaleneiland :pquote:
Wijk aan de zuidkant van Groningenquote:
Ah, bedankt. Zo heb ik het namelijk niet eerder gelezen dus ik neem jouw post even mee naar aan ander topic.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ouders en gemeente hebben al heel vroeg samengewerkt en de media verzocht dit niet naar buiten te brengen. Media heeft hier geen gehoor aan gegeven.
Meisje had haar evenement meteen al verwijderd, anderen zijn er toen mee aan de haal gegaan en hebben allemaal mensen uitgenodigd.
Door 6 negers anaal genomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik me nou afvraag hoe zou die Merthe deze avond nou ervaren?
Waarschijnlijk hebben die een ander prive feestje op een andere locatie geregeld (of alles afgeblazen) ..
Zou wel een reactie van haar willen zien op de TV
Nja, die meid kan er natuurlijk ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef macca728 het volgende:
Die bewoners zullen wel blij zijn met dat meisje. Die kunnen ook verhuizen gelijk.
Gezellig zitten te borrellen, terwijl je eigen stad wordt afbrokenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik me nou afvraag hoe zou die Merthe deze avond nou ervaren?
Waarschijnlijk hebben die een ander prive feestje op een andere locatie geregeld (of alles afgeblazen) ..
Zou wel een reactie van haar willen zien op de TV
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wereldrecord buxeswerpen verbroken op Project Haren
Ja, en hun camera + statief sowieso al gejat was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt met filmen. omdat daar allemaal van die figuren op afkwamen
Nee die weet dat heus wel, die geniet nu van de aandacht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja, die meid kan er natuurlijk ook niks aan doen.
maar is getraumatiseerd voor haar levenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja, die meid kan er natuurlijk ook niks aan doen.
Die worden straks met een riek het dorp uit gejaagd..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gezellig zitten te borrellen, terwijl je eigen stad wordt afbroken
quote:'Facebook-feest' Haren ontaardt in chaos en rellen
HAREN - Bij de rellen in Haren zijn vrijdagavond twee mensen zwaargewond geraakt. Ze zijn overgebracht naar het ziekenhuis.
Dat heeft de politie gemeld. Voor zover nu bekend zijn er in totaal 6 gewonden gevallen, aldus de politie.
De ME heeft meerder charges uitgevoerd. De politie heeft tijdens de rellen tot nu toe zeker vier aanhoudingen verricht. Een nog onbekend aantal mensen is gewond geraakt. Dat meldde een woordvoerder van de politie Groningen vrijdagavond.
Rond 0.00 uur waren politie en mobiele eenheid nog druk bezig om relschoppers uit Haren te verdrijven. Zo staan op het plein van een kerk in het centrum van het dorp (Kerkstraat-Rijksstraatweg) laat nog honderden jongeren. Er worden vuurtjes gestookt.
De ruiten van winkels in de buurt zijn kapot. De straten liggen bezaaid met glas. De mobiele eenheid is aanwezig. ''We zijn nog hard bezig om de orde terug te krijgen'', aldus een woordvoerder van de politie.
Ambulancepersoneel
Ambulancepersoneel werd gehinderd bij de hulpverlening. Er zijn volgens de woordvoerder meerdere gewonden, maar over de aard van de verwondingen kon hij niets zeggen. Geruchten gingen dat een meisje is doodgedrukt en dat een jongen is overleden nadat hij een fles bier tegen zijn hoofd had gekregen, maar volgens de politiewoordvoerder is daar geen enkele bevestiging van.
''Noch de GGD, noch de politie weet daar iets van en ook andere hulpverleners hebben er niets over gemeld.''
Vernielingen
De politie verwacht in de loop van de nacht of anders zaterdagochtend een eerste beeld te kunnen schetsen van de omvang van de schade. De ten minste 50 man sterke ME kon niet voorkomen dat de relschoppers een spoor van vernielingen achterlieten. Auto's werden omgegooid, schuren van bewoners werden opengebroken, ruiten werden ingegooid.
Bussen
Op de Rijksstraatweg stonden bussen klaar om mensen uit Haren weg te halen en naar Groningen te brengen, twitterde de politie. ''Wees slim en stap in", luidt het advies.
De eerste bussen vertrokken rond 23.00 uur richting de provinciehoofdstad, maar op dat moment was het nog zeer onrustig in het dorp.
Gemeente
De gemeente Haren spreekt van "een absolute chaos en bizarre taferelen'' naar aanleiding van het totaal uit de hand gelopen Facebook-feest. "Dit is een scenario dat je je niet kunt voorstellen en niet kunt voorkomen'', zei een woordvoerder van de gemeente in de nacht van vrijdag op zaterdag.
"We proberen voortdurend in beeld te krijgen wat waar gebeurt'', aldus de woordvoerder. Er gebeuren volgens hem op allerlei plekken zo veel dingen dat niemand meer echt overzicht heeft.
Hij schat dat er duizenden en duizenden mensen naar Haren zijn gekomen "maar over exacte aantallen is op dit moment geen zinnig woord te zeggen''. Volgens hem heeft zich inmiddels "een redelijk aantal mensen'' bij een ziekenhuis gemeld, over het algemeen met verwondingen als gevolg van het gooien met spullen, vooral flesjes bier.
Uitnodiging
De menigte kwam naar Haren nadat een meisje uit het dorp per ongeluk op Facebook een openbare uitnodiging had geplaatst voor haar verjaardagsfeestje.
De gemeente en de politie zagen de problemen al aankomen en vroegen mensen vooral niet naar Haren te komen. Aan het begin van de avond was het nog rustig, maar het aantal 'feestgangers' groeide al snel uit tot duizenden mensen.
Onder de invloed van alcohol sloeg de sfeer snel om en werd er met flessen gegooid. Ook fietsen, dranghekken, bloembakken en alles wat los en vast zat vlogen door de lucht.
Gouda
Ook in Gouda kunnen rellen uitbreken zoals vrijdagavond in Haren. Op Facebook worden op dit moment duizenden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen. Dat meldt Omroep West.
Nu al zijn ruim 20.000 mensen uitgenodigd. Dat aantal kan explosief toenemen. De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat het ook anders kan dan in Haren.
Een groot deel kwam alleen kijken natuurlijk. Hopelijk pakken ze het tuig goed aan, maar dat zal helaas wel meevallen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Zo heb ik het namelijk niet eerder gelezen dus ik neem jouw post even mee naar aan ander topic.
Dan begrijp ik de boosheid ook zeker. Ik heb vooral te doen met die ouders van dat meisje, juist vanwege het voorbeeld in Duitsland. Ja, je zal maar voor alle schade moeten opdraaien buiten jouw schuld. Dat wens je gewoon mensen niet persoonlijk toe.
En daarom wil ik het volgen. Zou het verschrikkelijk vinden als die ouders voor alle kosten moeten opdraaien. En voor de rest is het gewoon diep treurig. Je moet onder een steen gelegen hebben alle oproepen om vooral niet naar Haren te gaan hebben misgelopen. En dat niet alleen, je hebt geen excuus nog te zeggen dat je argeloos naar Haren bent gegaan om een feestje te vieren. Ik hoop dat de camera's flink draaien en dat die lui persoonlijk gepakt zullen worden. Want buiten de lokale jeugd zijn het gewoon allemaal lui geweest om te gaan rellen en te vernielen. Schandalig.
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee die weet dat heus wel, die geniet nu van de aandacht.
Zal er niet ver vandaan liggen inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar is getraumatiseerd voor haar leven
Paar duizend waren er zo'n beetje overal vandaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar hoeveel mensen zijn er nou? En allemaal uit provincie Groningen of echt uit heel NL?
Zal weinig mee gebeuren ben ik bang..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef yavanna het volgende:
[..]
Een groot deel kwam alleen kijken natuurlijk. Hopelijk pakken ze het tuig goed aan, maar dat zal helaas wel meevallen.
Oké.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Sportex het volgende:
[..]
Paar duizend waren er zo'n beetje overal vandaan.
Die was er wel. Maar zag je niet.. het is donker namelijk rond deze tijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef donald_dick het volgende:
ik mis eigelijk te tv helicopter
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Zo heb ik het namelijk niet eerder gelezen dus ik neem jouw post even mee naar aan ander topic.
Dan begrijp ik de boosheid ook zeker. Ik heb vooral te doen met die ouders van dat meisje, juist vanwege het voorbeeld in Duitsland. Ja, je zal maar voor alle schade moeten opdraaien buiten jouw schuld. Dat wens je gewoon mensen niet persoonlijk toe.
En daarom wil ik het volgen. Zou het verschrikkelijk vinden als die ouders voor alle kosten moeten opdraaien. En voor de rest is het gewoon diep treurig. Je moet onder een steen gelegen hebben alle oproepen om vooral niet naar Haren te gaan hebben misgelopen. En dat niet alleen, je hebt geen excuus nog te zeggen dat je argeloos naar Haren bent gegaan om een feestje te vieren. Ik hoop dat de camera's flink draaien en dat die lui persoonlijk gepakt zullen worden. Want buiten de lokale jeugd zijn het gewoon allemaal lui geweest om te gaan rellen en te vernielen. Schandalig.
Of die dronequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef sp3c het volgende:
lol, jammer dat die helikopter er niet is!
'honderden relschoppers' die een bepaalde richting op worden geslagen lijkt me leuk om te zien
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gezellig zitten te borrellen, terwijl je eigen stad wordt afbroken
Hier zit een tintje aan.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
het is de schuld van de getinten
Dat zou echt onzin zijn. Het meisje heeft alleen maar mensen voor een feestje willen uitnodigen en per ongeluk een vinkje fout gezet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een vergelijkbaar geval in Duitsland zijn de ouders van het meisje toch behoorlijk de lul.
ja het feestje is doodquote:
ik zag ook best wel veel helicopters/vliegtuigen en andere lichtjes in de lucht, maar zullen wel vnl. politievoertuigen zijn geweest,quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Die was er wel. Maar zag je niet.. het is donker namelijk rond deze tijd.
THATS RACIST !!!quote:
Gaat je geen tering aan, HOP, weg nu!quote:
Die getinte jongens waren op het verkeerde moment gewoon aan het inbreken daar, hadden niks te maken met die rellen.quote:
Zullen ook genoeg autochtonen tussen zitten, verwacht niet dat er veel Marokkaantjes tussen lopen of zoquote:
Degenen die de 'oproep' hebben gezien hebben 100% zeker OOK de oproep gezien om NIET te komen. Degenen die WEL zijn gegaan zijn daarom sensatiebeluste retards en mogen wat mij betreft tot in de komma aangepakt worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet onder een steen gelegen hebben alle oproepen om vooral niet naar Haren te gaan hebben misgelopen.
bij geert slapen, wat elsequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Fredo55 het volgende:
Wat zou Merthe nou aan het doen zijn??
Nodig nooit Nederlanders uit voor iets gratis. Dan komen ze met heel de familie en stomdronken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef andre77 het volgende:
[..]
Dat zou echt onzin zijn. Het meisje heeft alleen maar mensen voor een feestje willen uitnodigen en per ongeluk een vinkje fout gezet.
Iedereen die bewust naar Haren is gegaan, iedereen die er iets over geroepen heeft in de media en de locale autoriteiten zijn veel meer verwijtbaar.
lolquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef donald_dick het volgende:
evenveel gewonden als een normale stapavond in Groningen
** ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Waarom krijgen deze bezoekers een stem in de studio? Flikker op stelletje **
niet hard genoeg als je nog kan tikkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou, ik kom er net vandaan en pliesie heeft schandalig hard opgetreden....
Niet normaal
Nu niet meer neequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zullen ook genoeg autochtonen tussen zitten, verwacht niet dat er veel Marokkaantjes tussen lopen of zo
Makkelijker voor de rekeningquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef donald_dick het volgende:
zo, vol met je naam op de radio
nicequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er nu ergens een stream ofzo?
Of is het op TV? behalve RTVnoord
niet helemaal waar, de gemeente had een veld als noodplan, maar die optie is niet ingezet, raar genoegquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat lullen ze nou de hele tijd met dat feest op dat grasveld. Wat een 'kutsmoes'.
Dat hadden ze in London toch beter geregeld. Wat meer vuur ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Helikopter beelden is inderdaad het enige dat er mist.
Het is de crisis. Natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zie je hoe het uit de hand kan lopen van zo'n 'feestje' .. kun je nagaan als de crisis nog erger wordt en de werkeloosheid nog harder stijgt dan kan het dus net als in London helemaal uit de hand lopen.
quote:
De politie!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
lolquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef SeLang het volgende:
Het is denk ik de schuld van de linksen, op een of andere manier
heb je al vliegtuigen gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
Jij kunt nog typen, dus niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
Duh. Bij dit soort dingen heb je altijd relnegers, Relmarokkanen en tokkies.quote:
danke joodjequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
JONGE
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
EN TERECHTquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De politie!![]()
Al had het natuurlijk nog veel harder gemoeten.
quote:
wel leeg he suckaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
Plunder je de ah, neem je kratten pils mee, ga je ermee gooien![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Duh. Bij dit soort dingen heb je altijd relnegers, Relmarokkanen en tokkies.
mwahahahahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
Dat is geen nummering. Dat is hun IQ.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef donald_dick het volgende:
ik ben wel blij dat die ME'ers genummerd zijn
Ze hadden het goede merk niet meer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
Rijke mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
wat voor volk woont er eigenlijk in Haren? Weet dat er nu mensen uit heel NL rondlopen maar vroeg het me af
de bijlmer van het noordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
wat voor volk woont er eigenlijk in Haren? Weet dat er nu mensen uit heel NL rondlopen maar vroeg het me af
Gemiddeld genomen welgestelde mensenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Misschien gaat dit wel een rage worden, overal gratis feesten en rellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef Fredo55 het volgende:
Ook in Gouda kunnen rellen uitbreken zoals vrijdagavond in Haren. Op Facebook worden op dit moment duizenden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen. Dat meldt Omroep West.
Nu al zijn ruim 20.000 mensen uitgenodigd. Dat aantal kan explosief toenemen. De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat het ook anders kan dan in Haren.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is geen nummering. Dat is hun IQ.
geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef Sportex het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ze er niet waren, was er niets aan de hand.
Wassenaar van het Noordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
dus dit, heb ik ook net gepost.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef Fredo55 het volgende:
Haren is het ''Bloemendaal of Wassenaar'' van het Noordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Jij quote mij selectief maar dat schreef ik dus ook. En laten die camera's maar draaien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Degenen die de 'oproep' hebben gezien hebben 100% zeker OOK de oproep gezien om NIET te komen. Degenen die WEL zijn gegaan zijn daarom sensatiebeluste retards en mogen wat mij betreft tot in de komma aangepakt worden.
nu welquote:
Gewoon weer die kapotte erin man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
Er is ook een steen tegen onze raam gegooid..
Dussee.... daar moet een nieuwe in.![]()
1 van de zwaar gewonden is een sleutelbeenbreukquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Niet gezien sorry.
Tot nu toe 2 zwaargewonden en 6 gewonden.
Er zal wel een civiele rechtszaak komen ter afwikkeling van de schade, de inzet van hulpdiensten etc., maar ik denk idd vanwege meerdere redenen dat het meisje en haar ouders, omdat ze minderjarig is, niet aansprakelijk worden gehouden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef alors het volgende:
[..]Er was hier eerder de brief geplaatst die haar ouder naar de buurt hadden gestuurd ter informatie waarin het één en ander duidelijk werd. Kan ik helaas zo snel niet weer vinden.
Dus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit, heb ik ook net gepost.
Ik zeg Geert kom er maar in, in Gouda wonen namelijk nogal veel Marokkanen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef SeLang het volgende:
Facebook verbieden!!!!!1111EINZ!1111
Camera trok teveel vervelende jeugd.quote:
maakt niet uit, niemand had gereageerd, dus goed dat jij het nog een keer postquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Niet gezien sorry.
Tot nu toe 2 zwaargewonden en 6 gewonden.
pffffquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Politie en ME begon zelf weer. Druk van bovenaf.
ga je naar de wcquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef Skippy_ball het volgende:
Nu even serieus.. Wat nou als je als ME'er moet poepen?
Beter worden zulke mensen gearresteerd achteraf, geen vergunning en laten opdraaien voor de kosten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef Fredo55 het volgende:
In je broek?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef Skippy_ball het volgende:
Nu even serieus.. Wat nou als je als ME'er moet poepen?
Jij ging slapenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef TommyGun het volgende:
Ik was onlangs nog in Bloemendaal... op zich mooie wijken daar. Dan baal je als ze juist zo'n stad slopen. Sloop dan Almere of Rotterdam
Kom je aan met je twee kratjes... wauw... haast 8 euro verdiend!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als je die AH dan toch had geplunderd, gewoon alle kratjes meenemen in een karretje en bij een andere appie inwisselen voor statiegeld. Gratis geld, heuujjj!
quote:
twitter:HarenLive twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:41:06Terras in vlammen op: http://t.co/rbba6l9F #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
Een van de camera's is gestolen (serieus).quote:
Kan er verdomde weinig medelijden mee hebben. van mij hadden ze massaal met traangas mogen spuiten.quote:
Kunnen echt wel 5 of 6 in een karretje als je 't een beetje goed doet. makkieee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Kom je aan met je twee kratjes... wauw... haast 8 euro verdiend!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
maakt niet uit, niemand had gereageerd, dus goed dat jij het nog een keer post
nou ja als er ergens ook maar iets over Marokkanen gaat of kan gaan dan vindt Geert wel weer een reden om daar heel hard over te gaan brullen. Dat bedoel ik.quote:
Andersom. Ze begonnen al te duwen terwijl ze er alleen maar stonden. Drukte schrikt ze gewoon al af.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
pffff
er staat daar een paar 1000 man bij een stel mensen in de tuin te stampen en te pissen, die moeten gewoon weg, gaan niet weg, smijten met buxusbollen en fietsen, ME slaat ze in elkaar
knap werk
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit is toch eigenlijk waar Project x omdraait.
Slopen toch
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HarenLive twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:41:06Terras in vlammen op: http://t.co/rbba6l9F #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
Facebook is leuk om bepaalde pagina's/bedrijven etc. te volgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed... dat Facebook ook.. mensen, kap daar gewoon mee. Wat voor nut heeft het nou?
Tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HarenLive twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:41:06Terras in vlammen op: http://t.co/rbba6l9F #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
de tering, dat plaatje laad in op een 56k6 telefoonmodem snelheidquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
Wat nou 'naar huis'!? Gewoon 5 maanden de bak in ofzo. Minstens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Mooi, het begint te regenen. Hopelijk geen doden en gaat nu iedereen huiswaarts. En zich zitten schamen. Vuile vieze sloebers
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Daan gaat slapen mensen. Youtube kanaal gaat sluiten.
ik geloof er geen drol vanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Sportex het volgende:
[..]
Andersom. Ze begonnen al te duwen terwijl ze er alleen maar stonden. Drukte schrikt ze gewoon al af.
http://www.un.org/en/events/peaceday/quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Hier zullen ze in het buitenland ook weer veel aandacht aan gaan besteden lijkt me
daan is een mietjequote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij quote mij selectief maar dat schreef ik dus ook. En laten die camera's maar draaien.
Uiteraard is het logisch dat de lokale jeugd is gaan kijken. Die stonden er al vroeg vanwege de hype. Maar dat is normaal. Dat groepen mensen van buitenaf zijn gekomen was en bleek ook puur om los te gaan. Ik hoop dat ze gepakt worden.
... en het gaat niet eens over een slechte Mohammad-film(!)quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Hier zullen ze in het buitenland ook weer veel aandacht aan gaan besteden lijkt me
Krijgen ze toch niet te pakkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat nou 'naar huis'!? Gewoon 5 maanden de bak in ofzo. Minstens.
Helemaal NIETS naar huis.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en het gaat niet eens over een slechte Mohammad-film(!)
Kun je nagaan.
Het lag niet aan de plaats slimpiequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eigenlijk wel komisch... altijd wat over Rotterdam te zeiken en dan nu dit in Haren...![]()
![]()
Haren is echt een sjiek dorp. Het is echt onwerkelijk dit te horenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eigenlijk wel komisch... altijd wat over Rotterdam te zeiken en dan nu dit in Haren...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef m.k het volgende:
Stream
hugoenco.selfip.com (copy pasten)
Gewoon neerklappen en in de bus gooien. En dan de volgende. En dan de volgende. En dan de volgende.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Krijgen ze toch niet te pakken
ja de grote boze westerse media heeft het gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef Sportex het volgende:
[..]
Krijg je als je luistert naar de media.
Zou het net zoveel aandacht krijgen als de islam rellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef ZuidGrens het volgende:
HIJ HEEFT GESPROKENtwitter:ricardobrouwer twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:50:30Ongelooflijk wat ik heb gezien in #Haren. Mij is niets overkomen. Dank voor de interesse!!! reageer retweet
Tja, maar zijn stream niet meer in de lucht gekregenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Gramulanion het volgende:
HIJ HEEFT GESPROKENtwitter:ricardobrouwer twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:50:30Ongelooflijk wat ik heb gezien in #Haren. Mij is niets overkomen. Dank voor de interesse!!! reageer retweet
Mja, die verdraaien de werkelijkheid wel eens. Niet iedereen natuurlijk, maar wel de grotere stations.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja de grote boze westerse media heeft het gedaan
Wel jammer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, maar zijn stream niet meer in de lucht gekregen
Haren.... fucking erger dan Rotterdam. Levensgevaarlijk daar. Slimpiequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het lag niet aan de plaats slimpie
Minderjarigheid doet niet ter zake. Ouders zijn financieel verantwoordelijk. En ik hoop voor die mensen dat ze met de berichten in de media juist gevrijwaard worden. Ookal heeft Alors gelijk he, zou het ook zo kunnen zijn dat de media er juist voor gezorgd hebben dat die ouders vrij van alle kosten zijn. Zonder de media zouden ze geen kans maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zal wel een civiele rechtszaak komen ter afwikkeling van de schade, de inzet van hulpdiensten etc., maar ik denk idd vanwege meerdere redenen dat het meisje en haar ouders, omdat ze minderjarig is, niet aansprakelijk worden gehouden.
De amokmakers, op enkele arrestanten na, zijn niet bij naam bekend.
Toenet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef donald_dick het volgende:
ow die waren toenet op de radio
godverdomme als hij live zou streamen zou hij meer kijkers krijgen als sterren springenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Gramulanion het volgende:
clapclapyourhands van foquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Haha wie beheert die stream wat een vrolijke jongen
meid, het is me watquote:
quote:
Kutvolk is het wel hoor... ik heb regelmatig met ze te maken. Bouwvakkers cq Sjonny's van de zorg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Mensen die ambulancepersoneel hinderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dwazen, echt dwazen.
Gewoon verhalen op de mensen die opgepakt zijn/worden. Die ouders/meid treft totaal geen blaam aangezien het gewoon een fout is geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Minderjarigheid doet niet ter zake. Ouders zijn financieel verantwoordelijk. En ik hoop voor die mensen dat ze met de berichten in de media juist gevrijwaard worden. Ookal heeft Alors gelijk he, zou het ook zo kunnen zijn dat de media er juist voor gezorgd hebben dat die ouders vrij van alle kosten zijn. Zonder de media zouden ze geen kans maken.
Dus ik ben benieuwd naar het vervolg en hoop voor die ouders.
dit maken ze nooit meer meequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef Palomar het volgende:
Ze vonden het allemaal prachtig volgens mij
ze zijn op tvquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef Palomar het volgende:
Ze vonden het allemaal prachtig volgens mij
Jep.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]dat is die turk toch of niet?
Is dat boeiend dat hij turks is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]dat is die turk toch of niet?
Ouders hebben er iig alles aangedaan, middels een schrijven, om ervoor te zorgen dat mensen niet naar Haren kwamen. Ook de traditionele media hebben hierin meegewerkt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Minderjarigheid doet niet ter zake. Ouders zijn financieel verantwoordelijk. En ik hoop voor die mensen dat ze met de berichten in de media juist gevrijwaard worden. Ookal heeft Alors gelijk he, zou het ook zo kunnen zijn dat de media er juist voor gezorgd hebben dat die ouders vrij van alle kosten zijn. Zonder de media zouden ze geen kans maken.
Dus ik ben benieuwd naar het vervolg en hoop voor die ouders.
Dus? Afblijven van hulpdiensten!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kankervolk is het wel hoor... ik heb regelmatig met ze te maken. Bouwvakkers cq Sjonny's van de zorg.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
Knal eens 2 girls 1 cup op die stream![]()
Dat is serieus luekquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus? Afblijven van hulpdiensten!
wat is dat nooit gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef donald_dick het volgende:
ja leg die shit bij de andere groep omstanders neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |