Nu niet meer neequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zullen ook genoeg autochtonen tussen zitten, verwacht niet dat er veel Marokkaantjes tussen lopen of zo
Makkelijker voor de rekeningquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef donald_dick het volgende:
zo, vol met je naam op de radio
nicequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou, ik kom er net vandaan en pliesie heeft schandalig hard opgetreden....
Niet normaal
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er nu ergens een stream ofzo?
Of is het op TV? behalve RTVnoord
niet helemaal waar, de gemeente had een veld als noodplan, maar die optie is niet ingezet, raar genoegquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat lullen ze nou de hele tijd met dat feest op dat grasveld. Wat een 'kutsmoes'.
Dat hadden ze in London toch beter geregeld. Wat meer vuur ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Helikopter beelden is inderdaad het enige dat er mist.
Het is de crisis. Natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zie je hoe het uit de hand kan lopen van zo'n 'feestje' .. kun je nagaan als de crisis nog erger wordt en de werkeloosheid nog harder stijgt dan kan het dus net als in London helemaal uit de hand lopen.
quote:
De politie!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
lolquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef SeLang het volgende:
Het is denk ik de schuld van de linksen, op een of andere manier
heb je al vliegtuigen gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
Jij kunt nog typen, dus niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |