Paar duizend waren er zo'n beetje overal vandaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar hoeveel mensen zijn er nou? En allemaal uit provincie Groningen of echt uit heel NL?
Zal weinig mee gebeuren ben ik bang..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef yavanna het volgende:
[..]
Een groot deel kwam alleen kijken natuurlijk. Hopelijk pakken ze het tuig goed aan, maar dat zal helaas wel meevallen.
Oké.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Sportex het volgende:
[..]
Paar duizend waren er zo'n beetje overal vandaan.
Die was er wel. Maar zag je niet.. het is donker namelijk rond deze tijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef donald_dick het volgende:
ik mis eigelijk te tv helicopter
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Zo heb ik het namelijk niet eerder gelezen dus ik neem jouw post even mee naar aan ander topic.
Dan begrijp ik de boosheid ook zeker. Ik heb vooral te doen met die ouders van dat meisje, juist vanwege het voorbeeld in Duitsland. Ja, je zal maar voor alle schade moeten opdraaien buiten jouw schuld. Dat wens je gewoon mensen niet persoonlijk toe.
En daarom wil ik het volgen. Zou het verschrikkelijk vinden als die ouders voor alle kosten moeten opdraaien. En voor de rest is het gewoon diep treurig. Je moet onder een steen gelegen hebben alle oproepen om vooral niet naar Haren te gaan hebben misgelopen. En dat niet alleen, je hebt geen excuus nog te zeggen dat je argeloos naar Haren bent gegaan om een feestje te vieren. Ik hoop dat de camera's flink draaien en dat die lui persoonlijk gepakt zullen worden. Want buiten de lokale jeugd zijn het gewoon allemaal lui geweest om te gaan rellen en te vernielen. Schandalig.
Of die dronequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef sp3c het volgende:
lol, jammer dat die helikopter er niet is!
'honderden relschoppers' die een bepaalde richting op worden geslagen lijkt me leuk om te zien
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gezellig zitten te borrellen, terwijl je eigen stad wordt afbroken
Hier zit een tintje aan.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
het is de schuld van de getinten
Dat zou echt onzin zijn. Het meisje heeft alleen maar mensen voor een feestje willen uitnodigen en per ongeluk een vinkje fout gezet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een vergelijkbaar geval in Duitsland zijn de ouders van het meisje toch behoorlijk de lul.
ja het feestje is doodquote:
ik zag ook best wel veel helicopters/vliegtuigen en andere lichtjes in de lucht, maar zullen wel vnl. politievoertuigen zijn geweest,quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Die was er wel. Maar zag je niet.. het is donker namelijk rond deze tijd.
THATS RACIST !!!quote:
Gaat je geen tering aan, HOP, weg nu!quote:
Die getinte jongens waren op het verkeerde moment gewoon aan het inbreken daar, hadden niks te maken met die rellen.quote:
Zullen ook genoeg autochtonen tussen zitten, verwacht niet dat er veel Marokkaantjes tussen lopen of zoquote:
Degenen die de 'oproep' hebben gezien hebben 100% zeker OOK de oproep gezien om NIET te komen. Degenen die WEL zijn gegaan zijn daarom sensatiebeluste retards en mogen wat mij betreft tot in de komma aangepakt worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet onder een steen gelegen hebben alle oproepen om vooral niet naar Haren te gaan hebben misgelopen.
bij geert slapen, wat elsequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Fredo55 het volgende:
Wat zou Merthe nou aan het doen zijn??
Nodig nooit Nederlanders uit voor iets gratis. Dan komen ze met heel de familie en stomdronken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef andre77 het volgende:
[..]
Dat zou echt onzin zijn. Het meisje heeft alleen maar mensen voor een feestje willen uitnodigen en per ongeluk een vinkje fout gezet.
Iedereen die bewust naar Haren is gegaan, iedereen die er iets over geroepen heeft in de media en de locale autoriteiten zijn veel meer verwijtbaar.
lolquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef donald_dick het volgende:
evenveel gewonden als een normale stapavond in Groningen
** ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Waarom krijgen deze bezoekers een stem in de studio? Flikker op stelletje **
niet hard genoeg als je nog kan tikkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou, ik kom er net vandaan en pliesie heeft schandalig hard opgetreden....
Niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |