Nu niet meer neequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zullen ook genoeg autochtonen tussen zitten, verwacht niet dat er veel Marokkaantjes tussen lopen of zo
Makkelijker voor de rekeningquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef donald_dick het volgende:
zo, vol met je naam op de radio
nicequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou, ik kom er net vandaan en pliesie heeft schandalig hard opgetreden....
Niet normaal
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er nu ergens een stream ofzo?
Of is het op TV? behalve RTVnoord
niet helemaal waar, de gemeente had een veld als noodplan, maar die optie is niet ingezet, raar genoegquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat lullen ze nou de hele tijd met dat feest op dat grasveld. Wat een 'kutsmoes'.
Dat hadden ze in London toch beter geregeld. Wat meer vuur ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Helikopter beelden is inderdaad het enige dat er mist.
Het is de crisis. Natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zie je hoe het uit de hand kan lopen van zo'n 'feestje' .. kun je nagaan als de crisis nog erger wordt en de werkeloosheid nog harder stijgt dan kan het dus net als in London helemaal uit de hand lopen.
quote:
De politie!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
lolquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef SeLang het volgende:
Het is denk ik de schuld van de linksen, op een of andere manier
heb je al vliegtuigen gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
Jij kunt nog typen, dus niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet normaal
Duh. Bij dit soort dingen heb je altijd relnegers, Relmarokkanen en tokkies.quote:
danke joodjequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
JONGE
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
EN TERECHTquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De politie!![]()
Al had het natuurlijk nog veel harder gemoeten.
quote:
wel leeg he suckaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
Plunder je de ah, neem je kratten pils mee, ga je ermee gooien![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Duh. Bij dit soort dingen heb je altijd relnegers, Relmarokkanen en tokkies.
mwahahahahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
Dat is geen nummering. Dat is hun IQ.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef donald_dick het volgende:
ik ben wel blij dat die ME'ers genummerd zijn
Ze hadden het goede merk niet meer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
Rijke mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
wat voor volk woont er eigenlijk in Haren? Weet dat er nu mensen uit heel NL rondlopen maar vroeg het me af
de bijlmer van het noordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
wat voor volk woont er eigenlijk in Haren? Weet dat er nu mensen uit heel NL rondlopen maar vroeg het me af
Gemiddeld genomen welgestelde mensenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Misschien gaat dit wel een rage worden, overal gratis feesten en rellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef Fredo55 het volgende:
Ook in Gouda kunnen rellen uitbreken zoals vrijdagavond in Haren. Op Facebook worden op dit moment duizenden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen. Dat meldt Omroep West.
Nu al zijn ruim 20.000 mensen uitgenodigd. Dat aantal kan explosief toenemen. De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat het ook anders kan dan in Haren.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is geen nummering. Dat is hun IQ.
geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef Sportex het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ze er niet waren, was er niets aan de hand.
Wassenaar van het Noordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |