Haren is echt een sjiek dorp. Het is echt onwerkelijk dit te horenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eigenlijk wel komisch... altijd wat over Rotterdam te zeiken en dan nu dit in Haren...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef m.k het volgende:
Stream
hugoenco.selfip.com (copy pasten)
Gewoon neerklappen en in de bus gooien. En dan de volgende. En dan de volgende. En dan de volgende.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Krijgen ze toch niet te pakken
ja de grote boze westerse media heeft het gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef Sportex het volgende:
[..]
Krijg je als je luistert naar de media.
Zou het net zoveel aandacht krijgen als de islam rellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Hier zullen ze in het buitenland ook weer veel aandacht aan gaan besteden lijkt me
HIJ HEEFT GESPROKENtwitter:ricardobrouwer twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:50:30Ongelooflijk wat ik heb gezien in #Haren. Mij is niets overkomen. Dank voor de interesse!!! reageer retweet
Tja, maar zijn stream niet meer in de lucht gekregenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Gramulanion het volgende:
HIJ HEEFT GESPROKENtwitter:ricardobrouwer twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:50:30Ongelooflijk wat ik heb gezien in #Haren. Mij is niets overkomen. Dank voor de interesse!!! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |