Mja, die verdraaien de werkelijkheid wel eens. Niet iedereen natuurlijk, maar wel de grotere stations.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja de grote boze westerse media heeft het gedaan

Wel jammer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, maar zijn stream niet meer in de lucht gekregen

Haren.... fucking erger dan Rotterdam. Levensgevaarlijk daar. Slimpiequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het lag niet aan de plaats slimpie

Minderjarigheid doet niet ter zake. Ouders zijn financieel verantwoordelijk. En ik hoop voor die mensen dat ze met de berichten in de media juist gevrijwaard worden. Ookal heeft Alors gelijk he, zou het ook zo kunnen zijn dat de media er juist voor gezorgd hebben dat die ouders vrij van alle kosten zijn. Zonder de media zouden ze geen kans maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zal wel een civiele rechtszaak komen ter afwikkeling van de schade, de inzet van hulpdiensten etc., maar ik denk idd vanwege meerdere redenen dat het meisje en haar ouders, omdat ze minderjarig is, niet aansprakelijk worden gehouden.
De amokmakers, op enkele arrestanten na, zijn niet bij naam bekend.

Toenet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef donald_dick het volgende:
ow die waren toenet op de radio

godverdomme als hij live zou streamen zou hij meer kijkers krijgen als sterren springenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Gramulanion het volgende:
HIJ HEEFT GESPROKENtwitter:ricardobrouwer twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:50:30Ongelooflijk wat ik heb gezien in #Haren. Mij is niets overkomen. Dank voor de interesse!!! reageer retweet

clapclapyourhands van foquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Haha wie beheert die stream wat een vrolijke jongen

meid, het is me watquote:

quote:

Kutvolk is het wel hoor... ik heb regelmatig met ze te maken. Bouwvakkers cq Sjonny's van de zorg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Mensen die ambulancepersoneel hinderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dwazen, echt dwazen.

Gewoon verhalen op de mensen die opgepakt zijn/worden. Die ouders/meid treft totaal geen blaam aangezien het gewoon een fout is geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Minderjarigheid doet niet ter zake. Ouders zijn financieel verantwoordelijk. En ik hoop voor die mensen dat ze met de berichten in de media juist gevrijwaard worden. Ookal heeft Alors gelijk he, zou het ook zo kunnen zijn dat de media er juist voor gezorgd hebben dat die ouders vrij van alle kosten zijn. Zonder de media zouden ze geen kans maken.
Dus ik ben benieuwd naar het vervolg en hoop voor die ouders.

dit maken ze nooit meer meequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef Palomar het volgende:
Ze vonden het allemaal prachtig volgens mij

ze zijn op tvquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef Palomar het volgende:
Ze vonden het allemaal prachtig volgens mij

Jep.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]dat is die turk toch of niet?

Is dat boeiend dat hij turks is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]dat is die turk toch of niet?

Ouders hebben er iig alles aangedaan, middels een schrijven, om ervoor te zorgen dat mensen niet naar Haren kwamen. Ook de traditionele media hebben hierin meegewerkt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Minderjarigheid doet niet ter zake. Ouders zijn financieel verantwoordelijk. En ik hoop voor die mensen dat ze met de berichten in de media juist gevrijwaard worden. Ookal heeft Alors gelijk he, zou het ook zo kunnen zijn dat de media er juist voor gezorgd hebben dat die ouders vrij van alle kosten zijn. Zonder de media zouden ze geen kans maken.
Dus ik ben benieuwd naar het vervolg en hoop voor die ouders.

Dus? Afblijven van hulpdiensten!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kankervolk is het wel hoor... ik heb regelmatig met ze te maken. Bouwvakkers cq Sjonny's van de zorg.

quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
Knal eens 2 girls 1 cup op die stream![]()

Dat is serieus luekquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:

Eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus? Afblijven van hulpdiensten!

wat is dat nooit gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:

quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef donald_dick het volgende:
ja leg die shit bij de andere groep omstanders neer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |