Je bedoelt TT?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stylo zeg die noob eens dat smilies in de OP not dun zijn.
YOLOquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat zijn mensen toch kut, en dan zo verrast zijn als er weer een evenement wordt verboden.
Gewoon neerschieten. Gaat sneller.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Allemaal kapotknuppelen die mensen die winkels pluneren. Laagste vorm van menselijk leven.
Ja, ook prima.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon neerschieten. Gaat sneller.
Jij vindt wel veel dingen de laagste vorm van het menselijke leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Allemaal kapotknuppelen die mensen die winkels pluneren. Laagste vorm van menselijk leven.
1 voor 1 afmaken, het is tijd dat publiekelijke terechtstellingen op de markt van een stad wordt heringevoerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Valt mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt wel veel dingen de laagste vorm van het menselijke leven.
Volgens GGMM:quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt wel veel dingen de laagste vorm van het menselijke leven.
Wat doe ik zo hoog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens GGMM:
GGMM
.
A422 (zijn kind)
.
Mensen op Fok!
.
Domme mensen
.
MrStylo
.
PSV mensen
.
.
Davy
Wtf?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens GGMM:
GGMM
.
A422 (zijn kind)
.
Mensen op Fok!
.
Domme mensen
.
MrStylo
.
PSV mensen
.
.
Davy
Maar gisteren wilde je me weg.quote:
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij jou ook, dit is een roep om aandacht.
Dat was humor om te lachen.quote:
Ik was zo geschokt dat ik ging stoppen met posten tot vanochtend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Dat was humor om te lachen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was zo geschokt dat ik ging stoppen met posten tot vanochtend.
Maar ben blij dat je me toch best aardig vindt.
Ja hoor lekker rossen, is wel weer eens goed zo'n relletje dat niks met voetbal te maken heeftquote:
Mooi plaatje dat niet werkt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef E.H. het volgende:
Smile, je staat op Geenstijl. Dat worden wat maanden huisarrest voor Stinho
[ afbeelding ]
Wat een onzin weer jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef E.H. het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Kansloze zooi.
Faler, lekker rellen, joh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een mensenmassa en wat een feest![]()
Toen de echt grote rellen kwamen zijn we maar naar het station gelopen en naar huis gegaan. Wel een geweldige avond gehad
In wat voor zin was het feest? Drank en vrouwen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Toen de echt grote rellen kwamen zijn we maar naar het station gelopen en naar huis gegaan. Wel een geweldige avond gehad
Sowieso facebookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef E.H. het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Kansloze zooi.
Ik zou me kind een knal voor ze harses geven..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef E.H. het volgende:
Smile, je staat op Geenstijl. Dat worden wat maanden huisarrest voor Stinho
[ afbeelding ]
Naar huis gegaan, jaja. Bang dat de AIVD meeleest?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Welke kant koos jij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Groningen hooligans vs Amsterdammers en stond er tussen met me maten
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Rellen tegen ME fucking kansloos, gingen wij ook weg. Zelfs de ambulance werd begokeld. Op de brandstapel met die lui.
dat gasten de moeite nemen om van Amsterdam naar Groningen te gaan voor zoietsquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Socratesquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin was het feest? Drank en vrouwen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gasten de moeite nemen om van Amsterdam naar Groningen te gaan voor zoiets
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rot op met je stoerdoenerij man kneus dat je bentquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
In onze volle trein naar Haren zaten gasten uit Eindhovenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
tut tut doe eens rustig manquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot op met je stoerdoenerij man kneus dat je bent..
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Socrates
Toen de kanaries nog echt goddelijk waren...
Alsof ik ga rellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot op met je stoerdoenerij man kneus dat je bent..
Je moet lekker zelf weten wat je doetquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof ik ga rellen![]()
Wat denk je nou man. Ik kwam om te feesten, dat is gelukt. Toen de rellen kwamen ging ik weg, anders kan ik toch nooit thuis zijn man
Loop dan niet stoer te doen, die relschoppers zijn niet leuk .. stoer.. of wat dan ook, stel je voor dat jou auto in de fik gezet wordt of je huis gesloopt wordtquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof ik ga rellen![]()
Wat denk je nou man. Ik kwam om te feesten, dat is gelukt. Toen de rellen kwamen ging ik weg, anders kan ik toch nooit thuis zijn man
Hoort erbij, hè.twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:23:48Arrestant met heel veel geweld door ME'er in elkaar gerost. Niet normaal. Veel bloed op zijn hoofd #projectx reageer retweet
Die komt niet uit Rotterdam.twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:59:12Zit in oog vd storm. Om mij heen vecht ME op drie fronten. Ergste rellen nu in centrum. ME'er: 'dit heb ik nog nooit meegemaakt' #projectx reageer retweet
Normaal knuppelen ze daar wildplassers neer, dit is wel even wat anders voor ze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
Hoort erbij, hè.twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:23:48Arrestant met heel veel geweld door ME'er in elkaar gerost. Niet normaal. Veel bloed op zijn hoofd #projectx reageer retweet
Die komt niet uit Rotterdam.twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:59:12Zit in oog vd storm. Om mij heen vecht ME op drie fronten. Ergste rellen nu in centrum. ME'er: 'dit heb ik nog nooit meegemaakt' #projectx reageer retweet
Daar stoer mee doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
Het oog van de storm, wel gevoel voor fictiequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:23:48Arrestant met heel veel geweld door ME'er in elkaar gerost. Niet normaal. Veel bloed op zijn hoofd #projectx reageer retweet
Tja, dan moet je ook gewoon weg gaan.. als jij op 200 meter gaat staan dan gebeurd er niks met je ..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
Journalist, hèquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar stoer mee doenWat een leeg leven heb je dan.
Gast het was eerst gewoon een dikke party met duizenden jongerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Loop dan niet stoer te doen, die relschoppers zijn niet leuk .. stoer.. of wat dan ook, stel je voor dat jou auto in de fik gezet wordt of je huis gesloopt wordtkutvolk gewoon.
alles is naar de tering mangquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Rellen.
En dan meteen weer zogenaamd hooligans
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast het was eerst gewoon een dikke party met duizenden jongeren. Ik weet precies hoe de rellen begonnen zijn, waren gasten die in de menigte flessen gingen gooien daar werd op gereageerd door andere mensen toen kwam de ME en toen gingen boys zich keren tegen de politie en shit. Daarvoor werden wel dingen vernield etc. maar geen rellen.
Groningen hooligans relde niet eens mee, hebben alleen Amsterdammers aangevallen waar wij bij stonden en ja dan kies je al snel een kant hé. Daarna op de loop want waren met veel meer. Rellen met ME dat ging echt te ver en we hadden geen zin in klappen van die stok dus maar naar huis
Dat jij echt bent gegaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee wij sprongen de tuinen in bij de charges haha
Geloof mij maar, waren met 30 man ofzo. Geen harde kern niks gewoon dronken amsterdammers die Ajax songs gingen zingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
En alsof er Amsterdammers naar zoiets gaan
yolo!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap niet dat er mensen op af komen die geen mongul zijn of meer dan 5km er vandaan wonen.
Vetste avond van je leven lees ik, jij hebt dan nooit iets meegemaakt heh?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof mij maar, waren met 30 man ofzo. Geen harde kern niks gewoon dronken amsterdammers die Ajax songs gingen zingen.
Waren ook mensen uit Eindhoven en Delftdie wij gesproken hebben. Je hebt echt veel contact met iedereen in de trein etc. dat is leuk aan zo'n avond.
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap niet dat er mensen op af komen die geen mongul zijn of meer dan 5km er vandaan wonen.
Ik vind je gewoon al een frikandel dat je daar heen bent geweestquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast het was eerst gewoon een dikke party met duizenden jongeren. Ik weet precies hoe de rellen begonnen zijn, waren gasten die in de menigte flessen gingen gooien daar werd op gereageerd door andere mensen toen kwam de ME en toen gingen boys zich keren tegen de politie en shit. Daarvoor werden wel dingen vernield etc. maar geen rellen.
Groningen hooligans relde niet eens mee, hebben alleen Amsterdammers aangevallen waar wij bij stonden en ja dan kies je al snel een kant hé. Daarna op de loop want waren met veel meer. Rellen met ME dat ging echt te ver en we hadden geen zin in klappen van die stok dus maar naar huis
kun je beter nep dronken op FOK! doen ja tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon al een frikandel dat je daar heen bent geweestook lekker #YOLO op facebook gezet?
Ging toch niet om die rellen. Was gewoon een dikke party. Nee zo'n "straatfeest" inderdaad nooit meegemaakt nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vetste avond van je leven lees ik, jij hebt dan nooit iets meegemaakt heh?
Tja ergens kan ik het mij wel voorstellen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vetste avond van je leven lees ik, jij hebt dan nooit iets meegemaakt heh?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kun je beter nep dronken op FOK! doen ja toch
Wat is er nou weer mis met frikandellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon al een frikandel dat je daar heen bent geweestook lekker #YOLO op facebook gezet?
Jij woont toch ook niet zover er vandaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ging toch niet om die rellen. Was gewoon een dikke party. Nee zo'n "straatfeest" inderdaad nooit meegemaakt nee.
Denk dat je wel veel winst had gemaakt als je daar kon dealenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ergens kan ik het mij wel voorstellen hoor
Bedoel hoe zielig het allemaal was wat er gebeurde daar is het opzich wel leuk om als 16jarige er tussen te staan
jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Maar daarom vind jij mij toch ook een frikandel, dus beide is dom![]()
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat je wel veel winst had gemaakt als je daar kon dealen. Gemiste kans Steven?
Toen wij uitstapten op station Meppel toen we al terug van Haren waren kwam er nog een volle trein aan vol met mensen die er heen gingen.quote:
Als ik typ, ik ga een xtc-lab opzetten, zou de politie het dan ooit lezen/.quote:
Bier drinken of sporten. Meer is er niet te doen, toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Wel veel mensen die op een Vrijdag dus echt niets te doen hebben,
makkelijk bereikbaar met de trein welquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Wel veel mensen die op een Vrijdag dus echt niets te doen hebben,
Wtf is dit voor zin.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze vind het eng eigenlijk alleen maar eng gewoon eng en heel naar gewoon jammer.
Werk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef E.H. het volgende:
[..]
Bier drinken of sporten. Meer is er niet te doen, toch?
Ik ga samen met typisch een breaking bad gebeuren opzettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik typ, ik ga een xtc-lab opzetten, zou de politie het dan ooit lezen/.
Vanaf Groningen station gewoon lopend te doen.Vriend van mij liep met een stoet van 300 man vanaf Groningen station naar haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
makkelijk bereikbaar met de trein wel
Ik heb op een hoog niveau scheikunde gehad, ik doe mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga samen met typisch een breaking bad gebeuren opzetten
Je volgt de stream niet?quote:
Is goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb op een hoog niveau scheikunde gehad, ik doe mee.
trein is 5 minuten ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf Groningen station gewoon lopend te doen.Vriend van mij liep met een stoet van 300 man vanaf Groningen station naar haren.
Ik moet die 2 laatste afleveringen nog kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga samen met typisch een breaking bad gebeuren opzetten
Hank wordt neergeschoten door Jesse.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet die 2 laatste afleveringen nog kijken
Die zijn hardquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet die 2 laatste afleveringen nog kijken
Jesse gaat dood.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hank wordt neergeschoten door Jesse.
Monopoly was er ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef DonRaja het volgende:
Ok behalve de tienertoer van Renske, nog andere FOK!kers die we op tv kunnen herkennen?
Ja kut Davyquote:
Steven en Sjaak.twitter:ricardobrouwer twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:50:30Ongelooflijk wat ik heb gezien in #Haren. Mij is niets overkomen. Dank voor de interesse!!! reageer retweet
Wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Gramulanion het volgende:
Steven en Sjaak.twitter:ricardobrouwer twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:50:30Ongelooflijk wat ik heb gezien in #Haren. Mij is niets overkomen. Dank voor de interesse!!! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben met Knut geweestquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jullie zouden hem in elkaar beuken toch?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
ricardo en vriendGa weg manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gouda het Mekka van Zuid Holland... dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Tyron het volgende:
Ook in Gouda kunnen rellen uitbreken zoals vrijdagavond in Haren. Op Facebook worden op dit moment duizenden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen. Dat meldt Omroep West.
Op Facebook is een uitnodiging uitgegaan voor een feest op de Markt in Gouda. Nu al zijn ruim 20.000 mensen uitgenodigd voor het feest. Dat aantal kan explosief toenemen.
De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat het ook anders kan dan in Haren.
Sjaak was aan het nakken met stijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar Sjaak ging hem ook beuken.
Maakt niet uit ik kijk tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
En Tarado ik maakte een grapgebeurd niet.
Waarom die haat is toch mooi zo een feestje?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
Dat soort mensen zouden gewoon schietvee moeten worden. Lekker afknallen.
Sunchaser?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef DonRaja het volgende:
Jullie hadden het vanmiddag over een dikke homofiele presentator, was dat die ene van FOK!tv?
Ik krijg alleen maar losse handjes van, vooral nu met die testosteron injectiesquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom die haat is toch mooi zo een feestje?
http://rtvnoord.nl/includes/livetv.asp
Nee, Ricardo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef DonRaja het volgende:
Jullie hadden het vanmiddag over een dikke homofiele presentator, was dat die ene van FOK!tv?
Op die kaart zie je waar ik woon , dus goed zoeken.quote:
Ga naar bed, untermenschquote:
Dan vermenigvuldigt het zich ook nogquote:
Dit lijkt een scene uit New Kids... Verwacht elk moment Maaskantjers, die ze helemaal de tyfus sloan en schuppe.quote:
Had je wel je Ajax shirt aan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Heb wel wat gefilmd vanavond, rellen etc. kon niet want toen was mijn mobiel leeg en we gingen toen toch weg.
Morgen maar even uploaden.
wie vond je beter? amsterdam of groningen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Heb wel wat gefilmd vanavond, rellen etc. kon niet want toen was mijn mobiel leeg en we gingen toen toch weg.
Morgen maar even uploaden.
Waar heb je het nou over man?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wie vond je beter? amsterdam of groningen?
Ajax shirt past overal bijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik met vrienden naar een feest ga?
ja jij zegt dat het amsterdam tegen groningen wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man?
Wegrennen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man?
Donder op hooidraadquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe laat ben je morgen terug van dat hardcore-feestje?
Je draait wel een beetje door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
Dat ik dit later aan me kinderen ga vertellen. Mijn treinkaartje ga ik inlijsten
Laat maar heb Steven alles verteld vraag je daar maar aan. Was gewoon dik feest, was klein opstootje tussen Groningen hooligans en studenten uit Amsterdam (dat weet ik omdat ik eerst met ze gesproken had).quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja jij zegt dat het amsterdam tegen groningen was
Rond een uur of 8...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe laat ben je morgen terug van dat hardcore-feestje?
Het is al morgenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Morgen schaam me ik er al weer voor dat ik erheen ben geweest.
#instagayquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat maar heb Steven alles verteld vraag je daar maar aan. Was gewoon dik feest, was klein opstootje tussen Groningen hooligans en studenten uit Amsterdam (dat weet ik omdat ik eerst met ze gesproken had).
De grote rellen met de ME dat waren geen hooligans maar gewoon losgeslagen jongeren.
http://ph.tickets.b2s.nl./quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar was de uitnodiging ? Ik wil ook .
Zit nog steeds vol met adrenaline, spanning voel ik nog ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zijn adrenaline pijl nog niet terug naar normaal.
Waarom zou ik eerder weggaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Drink veel alcohol en ga wat eerder weg. Kun je het MMA-topic nog even volspammen.
Dat is Rensquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat je staatsloterijfiets.
postcodeloterijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat je staatsloterijfiets.
Morgen eindelijk weer een UFCquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerder weggaanom op Fok! te zitten?
Ik ga lekker sociaal doen en even lekker feesten, dan naar huis en slapen want half 5 psv-feyenoord.
Wat ga je nemen? sos? E? Speed?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerder weggaanom op Fok! te zitten?
Ik ga lekker sociaal doen en even lekker feesten, dan naar huis en slapen want half 5 psv-feyenoord.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit nog steeds vol met adrenaline, spanning voel ik nog ofzo
Harige rugquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Monopoly op de grond.
Veel witte mensenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Stijntje en Rens gezellig samen.
iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ClapClap met zijn stream
Watser?quote:
Bier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat ga je nemen? sos? E? Speed?
Kan je maag dat niet aan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bier.
Daar ga ik al hard genoeg van. Als ik kijk hoe hard ik al kan gaan op alcohol wil ik niet weten wat er gebeurd met harddrugs..
Ik geef je wel bij een FOK! VBL meet, neem ik extra veel dextro mee voor het geval dat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bier.
Daar ga ik al hard genoeg van. Als ik kijk hoe hard ik al kan gaan op alcohol wil ik niet weten wat er gebeurd met harddrugs..
siquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Harddrugs bedoel je, dat mijn maag niet aan kan of wat?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef je wel bij een FOK! VBL meet, neem ik extra veel dextro mee voor het geval dat.
Merthe.quote:
Gewoon oppakken en in de cel gooien.quote:
Tuindorpquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Adam-noord. Wordt iedereen verkracht.
Geen idee, nooit geprobeerdquote:
nop.quote:
Dat worden weer zware weekenden, soms haal ik de laatste partijen niet meer, maar dan is het ook al vaak weer licht buiten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Werd hoog tijd ja, wel meteen 4 opeenvolgende weekenden.
Zou niet weten waarom, zij wilde dit niet.. gewoon verhalen op die relschoppers al zal dat ook niet gebeuren. Wij draaien er met ze alle voor op waarschijnlijk, de belasting betaler.quote:
Amsterdam-Noord / Tuindorp Oostzaanquote:
Zullen per dag wel enkele tientallen verjaardag-events worden opgestart die niet private zijn.. Zij had gewoon de pech dat het viral ging.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom, zij wilde dit niet.. gewoon verhalen op die relschoppers al zal dat ook niet gebeuren. Wij draaien er met ze alle voor op waarschijnlijk, de belasting betaler.
Daarom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zullen per dag wel enkele tientallen verjaardag-events worden opgestart die niet private zijn.. Zij had gewoon de pech dat het viral ging.
Juridisch gezien heeft ze niks strafbaars gedaan
Bij de laatste 2-3 partijen krijg ik meestal een gaapaanval maar ik sleep me er altijd wel doorheen. Die van 5 oktobe is trouwens niet heel boeiend dus die kun je eventueel wel later kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat worden weer zware weekenden, soms haal ik de laatste partijen niet meer, maar dan is het ook al vaak weer licht buiten.
Ik wil niet doodquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
ik hoop echt dat brabant naar de kanker gaat met hun waar is dat feestje? hier is dat feestje.
Gewoon blikjes cola in kopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat worden weer zware weekenden, soms haal ik de laatste partijen niet meer, maar dan is het ook al vaak weer licht buiten.
Ligt er maar net aan wat voor een personen het zijn, ik zou me er niet druk om maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom.
Jammer dat mensen zich niet weten te gedragen, die ouders/Merthe zijn ook wel (spreekwoordelijk) 5 a 10 jaar ouder geworden vandaag..
Tevens heeft ze alles gedaan wat in haar macht lag om het te voorkomen. Gemeente waarschuwen e.d.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zullen per dag wel enkele tientallen verjaardag-events worden opgestart die niet private zijn.. Zij had gewoon de pech dat het viral ging.
Juridisch gezien heeft ze niks strafbaars gedaan
Toch mooi dat 2,5 miljoen mensen dood moeten omdat iemand een kut nummer heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
ik hoop echt dat brabant naar de kanker gaat met hun waar is dat feestje? hier is dat feestje.
boeiend. Toch een onderontwikkeld gebied daar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch mooi dat 2,5 miljoen mensen dood moeten omdat iemand een kut nummer heeft gemaakt.
Mja dezeop voorhand verloren discussie zullen we maar niet doen. Is voor jou ook niet leuk als ik jou op je plek zet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeiend. Toch een onderontwikkeld gebied daar.
MAAK 'M AFquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja dezeop voorhand verloren discussie zullen we maar niet doen. Is voor jou ook niet leuk als ik jou op je plek zet.
Ach, de discussie was sowieso al nutteloos aangezien ik ook in Brabant woonquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja dezeop voorhand verloren discussie zullen we maar niet doen. Is voor jou ook niet leuk als ik jou op je plek zet.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Tabak en drank afdeling van AH geplunderd.
Dat was wss toch wel gebeurd ook als ze tot 22.00 open blevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ironie is dat we naar de AH wilden maar die de menigte niet aankonden en vroegtijdig gingen sluiten en dat toen mensen al schreeuwden we breken in. Nog geen 1,5 uur later is het ook echt gebeurd blijkbaar
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeiend. Toch een onderontwikkeld gebied daar.
Oh, je hebt toch een punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, de discussie was sowieso al nutteloos aangezien ik ook in Brabant woon
Klopt. Hoe is het met PSV?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Oh, je hebt toch een punt.
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt. Hoe is het met PSV?
Maar hopen dat je all risk verzekerd bent anders ben je mooi de sjaak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ligt je auto dan.
Die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Was net een filmpje op dat TV Noord waar zo'n gast echt alle ramen insloeg, nog niet op internet gevonden.
Ik zou met een honkbalknuppel en mes naar buiten lopen, die gasten hebben waars toch geen vuurwapens ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar hopen dat je all risk verzekerd bent anders ben je mooi de sjaak.
Ja ze gaan idd helemaal los.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was op het begin van de avond gewoon echt chill, ging helemaal los. Later waren de rellen hier ook begonnen en dat verplaatsde zich door de charges steeds dieper naar het centrum (kerkplein). Niet handig van de ME.
Wat ik gehoord is dat onze jugend, uiteraard de politie ging uitdagen. In het dagelijks leven zeiken dat de politie te makkelijk over zich heen laat lopen, maar doen ze eens iets is het gelijk weer janken geblazenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was op het begin van de avond gewoon echt chill, ging helemaal los. Later waren de rellen hier ook begonnen en dat verplaatsde zich door de charges steeds dieper naar het centrum (kerkplein). Niet handig van de ME.
Buurtbewoners sloegen lui uit hun tuin met hockey sticksquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou met een honkbalknuppel en mes naar buiten lopen, die gasten hebben waars toch geen vuurwapens ofzo
Loop dan met een vuurwapen naar buiten, dan weet je zeker dat je goed zit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou met een honkbalknuppel en mes naar buiten lopen, die gasten hebben waars toch geen vuurwapens ofzo
Heb bij deze baas gestaan toen er opnames werden gemaakt voor PowNews, maar hij werd steeds onderbroken door iedereen zijn geschreeuw dus ik denk niet ik op tv ben geweest haha.quote:
Tja, resultaat jij de bak in ..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, dat valt nu echt wel mee, was laatst zelfs iemand die een h"home invader" dood had geslagen, kreeg alleen een waarschuwing.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, resultaat jij de bak in ..
Uhu maar waar wij in de tuin gingen staan konden we niet anders, of je rende weg voor de politie of je bleef staan vechten of je ging in de tuinen staan kijken. Wij moesten toch perse die straat door om naar het station te komen dus dan maar in de tuin staan kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Buurtbewoners sloegen lui uit hun tuin met hockey sticks
In Nederland?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, dat valt nu echt wel mee, was laatst zelfs iemand die een h"home invader" dood had geslagen, kreeg alleen een waarschuwing.
Ah rens en Stijntje.quote:
BEST NIGHT EVERRRRRRR of niet ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
Zag net op de NOS iemand met wie ik in de trein gezeten heb de terugreis, toen praatte hij de camera nog over vervelende politie. Later had zijn broer die naast hem in de trein zat allemaal glas in zijn hand. Leuke van deze avond is dat je met IEDEREEN contact hebt onderweg lopend, in de trein. Iedereen heeft hetzelfde doel los gaan in Haren dus ja.
Dus zo voelt het om in een dorp te wonen in het noorden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
Zag net op de NOS iemand met wie ik in de trein gezeten heb de terugreis, toen praatte hij de camera nog over vervelende politie. Later had zijn broer die naast hem in de trein zat allemaal glas in zijn hand. Leuke van deze avond is dat je met IEDEREEN contact hebt onderweg lopend, in de trein. Iedereen heeft hetzelfde doel los gaan in Haren dus ja.
Moedig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb maagpijn , en toch verwarm ik een pizza nu, dom of moedig?
YOLO man, waarom ben je daar niet de hele nacht gebleven?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
Want er waren ook geen mensen uit de Randstad ofzo hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus zo voelt het om in een dorp te wonen in het noorden.
van die heerlijke bierpoep.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moedig.
Straks een keer goed schijten, glijd er toch makkelijk uit want dunne spetterpoep en klaar
Laatste trein ging half uur later maar we hadden het wel gezien. En nu ik thuis ben en de beelden zie heb ik het ergste nog niet eens meegemaaktquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
YOLO man, waarom ben je daar niet de hele nacht gebleven?
Gewoon even spelers opwachten ja toch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zal het morgen ook los gaan als PSV verliest?
Dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon even spelers opwachten ja toch.
Denk niet dat mensen 1 dag in de toekomst kunnen kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zal het morgen ook los gaan als PSV verliest?
Best lijp, zelfde geld keert die groep tegen je.. hij smijt dat gastje best lomp wegquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=113720
Wel een baasje op die video die in zijn eentje zo'n relschopper aanspreekt.
Ik ga even unibet account aanmaken vandaag, Feyenoord 6,5 op winst en x2 2,55 dacht ik. Gratis geld.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
slapen, het gaat jullie goed knapen.
quote:
hmmm toch maar kijken wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben ze goed geraakt.
Dat filmpje bedoelde ik ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=113728
Alle ruiten slaan ze eruit. WTF man.
http://www.vkmag.com/magazine/46_doden_tijdens_rellen_in_haren/quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmmm toch maar kijken wat er aan de hand is![]()
Zijn er al filmpjes?
Fatsoen heb je dus niet, je bent alleen bang voor gevolgen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
Geen spijt dat ik eerder weg ben gegaan. Helemaal geen spijt dat ik ben gegaan, want dat feest in het begin was gewoon chill hoor en ja die rellen. Beetje actie. Ik rel zelf i.i.g niet mee, geen zin in een strafblad en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |