Toen wij uitstapten op station Meppel toen we al terug van Haren waren kwam er nog een volle trein aan vol met mensen die er heen gingen.quote:
Als ik typ, ik ga een xtc-lab opzetten, zou de politie het dan ooit lezen/.quote:
Bier drinken of sporten. Meer is er niet te doen, toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Wel veel mensen die op een Vrijdag dus echt niets te doen hebben,
makkelijk bereikbaar met de trein welquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Wel veel mensen die op een Vrijdag dus echt niets te doen hebben,
Wtf is dit voor zin.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze vind het eng eigenlijk alleen maar eng gewoon eng en heel naar gewoon jammer.
Werk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef E.H. het volgende:
[..]
Bier drinken of sporten. Meer is er niet te doen, toch?
Ik ga samen met typisch een breaking bad gebeuren opzettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik typ, ik ga een xtc-lab opzetten, zou de politie het dan ooit lezen/.
Vanaf Groningen station gewoon lopend te doen.Vriend van mij liep met een stoet van 300 man vanaf Groningen station naar haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
makkelijk bereikbaar met de trein wel
Ik heb op een hoog niveau scheikunde gehad, ik doe mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga samen met typisch een breaking bad gebeuren opzetten
Je volgt de stream niet?quote:
Is goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb op een hoog niveau scheikunde gehad, ik doe mee.
trein is 5 minuten ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf Groningen station gewoon lopend te doen.Vriend van mij liep met een stoet van 300 man vanaf Groningen station naar haren.
Ik moet die 2 laatste afleveringen nog kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga samen met typisch een breaking bad gebeuren opzetten
Hank wordt neergeschoten door Jesse.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet die 2 laatste afleveringen nog kijken
Die zijn hardquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet die 2 laatste afleveringen nog kijken
Jesse gaat dood.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hank wordt neergeschoten door Jesse.
Monopoly was er ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef DonRaja het volgende:
Ok behalve de tienertoer van Renske, nog andere FOK!kers die we op tv kunnen herkennen?
Ja kut Davyquote:
Steven en Sjaak.twitter:ricardobrouwer twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:50:30Ongelooflijk wat ik heb gezien in #Haren. Mij is niets overkomen. Dank voor de interesse!!! reageer retweet
Wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Gramulanion het volgende:
Steven en Sjaak.twitter:ricardobrouwer twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:50:30Ongelooflijk wat ik heb gezien in #Haren. Mij is niets overkomen. Dank voor de interesse!!! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben met Knut geweestquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jullie zouden hem in elkaar beuken toch?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
ricardo en vriendGa weg manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gouda het Mekka van Zuid Holland... dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Tyron het volgende:
Ook in Gouda kunnen rellen uitbreken zoals vrijdagavond in Haren. Op Facebook worden op dit moment duizenden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen. Dat meldt Omroep West.
Op Facebook is een uitnodiging uitgegaan voor een feest op de Markt in Gouda. Nu al zijn ruim 20.000 mensen uitgenodigd voor het feest. Dat aantal kan explosief toenemen.
De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat het ook anders kan dan in Haren.
Sjaak was aan het nakken met stijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar Sjaak ging hem ook beuken.
Maakt niet uit ik kijk tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
En Tarado ik maakte een grapgebeurd niet.
Waarom die haat is toch mooi zo een feestje?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
Dat soort mensen zouden gewoon schietvee moeten worden. Lekker afknallen.
Sunchaser?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef DonRaja het volgende:
Jullie hadden het vanmiddag over een dikke homofiele presentator, was dat die ene van FOK!tv?
Ik krijg alleen maar losse handjes van, vooral nu met die testosteron injectiesquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom die haat is toch mooi zo een feestje?
http://rtvnoord.nl/includes/livetv.asp
Nee, Ricardo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef DonRaja het volgende:
Jullie hadden het vanmiddag over een dikke homofiele presentator, was dat die ene van FOK!tv?
Op die kaart zie je waar ik woon , dus goed zoeken.quote:
Ga naar bed, untermenschquote:
Dan vermenigvuldigt het zich ook nogquote:
Dit lijkt een scene uit New Kids... Verwacht elk moment Maaskantjers, die ze helemaal de tyfus sloan en schuppe.quote:
Had je wel je Ajax shirt aan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Heb wel wat gefilmd vanavond, rellen etc. kon niet want toen was mijn mobiel leeg en we gingen toen toch weg.
Morgen maar even uploaden.
wie vond je beter? amsterdam of groningen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Heb wel wat gefilmd vanavond, rellen etc. kon niet want toen was mijn mobiel leeg en we gingen toen toch weg.
Morgen maar even uploaden.
Waar heb je het nou over man?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wie vond je beter? amsterdam of groningen?
Ajax shirt past overal bijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik met vrienden naar een feest ga?
ja jij zegt dat het amsterdam tegen groningen wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man?
Wegrennen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man?
Donder op hooidraadquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe laat ben je morgen terug van dat hardcore-feestje?
Je draait wel een beetje door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
Dat ik dit later aan me kinderen ga vertellen. Mijn treinkaartje ga ik inlijsten
Laat maar heb Steven alles verteld vraag je daar maar aan. Was gewoon dik feest, was klein opstootje tussen Groningen hooligans en studenten uit Amsterdam (dat weet ik omdat ik eerst met ze gesproken had).quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja jij zegt dat het amsterdam tegen groningen was
Rond een uur of 8...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe laat ben je morgen terug van dat hardcore-feestje?
Het is al morgenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Morgen schaam me ik er al weer voor dat ik erheen ben geweest.
#instagayquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat maar heb Steven alles verteld vraag je daar maar aan. Was gewoon dik feest, was klein opstootje tussen Groningen hooligans en studenten uit Amsterdam (dat weet ik omdat ik eerst met ze gesproken had).
De grote rellen met de ME dat waren geen hooligans maar gewoon losgeslagen jongeren.
http://ph.tickets.b2s.nl./quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar was de uitnodiging ? Ik wil ook .
Zit nog steeds vol met adrenaline, spanning voel ik nog ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zijn adrenaline pijl nog niet terug naar normaal.
Waarom zou ik eerder weggaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Drink veel alcohol en ga wat eerder weg. Kun je het MMA-topic nog even volspammen.
Dat is Rensquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat je staatsloterijfiets.
postcodeloterijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat je staatsloterijfiets.
Morgen eindelijk weer een UFCquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerder weggaanom op Fok! te zitten?
Ik ga lekker sociaal doen en even lekker feesten, dan naar huis en slapen want half 5 psv-feyenoord.
Wat ga je nemen? sos? E? Speed?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerder weggaanom op Fok! te zitten?
Ik ga lekker sociaal doen en even lekker feesten, dan naar huis en slapen want half 5 psv-feyenoord.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit nog steeds vol met adrenaline, spanning voel ik nog ofzo
Harige rugquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Monopoly op de grond.
Veel witte mensenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Stijntje en Rens gezellig samen.
iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ClapClap met zijn stream
Watser?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |