Op die kaart zie je waar ik woon , dus goed zoeken.quote:
Ga naar bed, untermenschquote:
Dan vermenigvuldigt het zich ook nogquote:
Dit lijkt een scene uit New Kids... Verwacht elk moment Maaskantjers, die ze helemaal de tyfus sloan en schuppe.quote:
Had je wel je Ajax shirt aan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Heb wel wat gefilmd vanavond, rellen etc. kon niet want toen was mijn mobiel leeg en we gingen toen toch weg.
Morgen maar even uploaden.
wie vond je beter? amsterdam of groningen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Heb wel wat gefilmd vanavond, rellen etc. kon niet want toen was mijn mobiel leeg en we gingen toen toch weg.
Morgen maar even uploaden.
Waar heb je het nou over man?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wie vond je beter? amsterdam of groningen?
Ajax shirt past overal bijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik met vrienden naar een feest ga?
ja jij zegt dat het amsterdam tegen groningen wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man?
Wegrennen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man?
Donder op hooidraadquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe laat ben je morgen terug van dat hardcore-feestje?
Je draait wel een beetje door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
Dat ik dit later aan me kinderen ga vertellen. Mijn treinkaartje ga ik inlijsten
Laat maar heb Steven alles verteld vraag je daar maar aan. Was gewoon dik feest, was klein opstootje tussen Groningen hooligans en studenten uit Amsterdam (dat weet ik omdat ik eerst met ze gesproken had).quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja jij zegt dat het amsterdam tegen groningen was
Rond een uur of 8...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe laat ben je morgen terug van dat hardcore-feestje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |