Op die kaart zie je waar ik woon , dus goed zoeken.quote:
Ga naar bed, untermenschquote:
Dan vermenigvuldigt het zich ook nogquote:
Dit lijkt een scene uit New Kids... Verwacht elk moment Maaskantjers, die ze helemaal de tyfus sloan en schuppe.quote:
Had je wel je Ajax shirt aan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Heb wel wat gefilmd vanavond, rellen etc. kon niet want toen was mijn mobiel leeg en we gingen toen toch weg.
Morgen maar even uploaden.
wie vond je beter? amsterdam of groningen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Heb wel wat gefilmd vanavond, rellen etc. kon niet want toen was mijn mobiel leeg en we gingen toen toch weg.
Morgen maar even uploaden.
Waar heb je het nou over man?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wie vond je beter? amsterdam of groningen?
Ajax shirt past overal bijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik met vrienden naar een feest ga?
ja jij zegt dat het amsterdam tegen groningen wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man?
Wegrennen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man?
Donder op hooidraadquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe laat ben je morgen terug van dat hardcore-feestje?
Je draait wel een beetje door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
Dat ik dit later aan me kinderen ga vertellen. Mijn treinkaartje ga ik inlijsten
Laat maar heb Steven alles verteld vraag je daar maar aan. Was gewoon dik feest, was klein opstootje tussen Groningen hooligans en studenten uit Amsterdam (dat weet ik omdat ik eerst met ze gesproken had).quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja jij zegt dat het amsterdam tegen groningen was
Rond een uur of 8...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe laat ben je morgen terug van dat hardcore-feestje?
Het is al morgenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Morgen schaam me ik er al weer voor dat ik erheen ben geweest.
#instagayquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat maar heb Steven alles verteld vraag je daar maar aan. Was gewoon dik feest, was klein opstootje tussen Groningen hooligans en studenten uit Amsterdam (dat weet ik omdat ik eerst met ze gesproken had).
De grote rellen met de ME dat waren geen hooligans maar gewoon losgeslagen jongeren.
http://ph.tickets.b2s.nl./quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar was de uitnodiging ? Ik wil ook .
Zit nog steeds vol met adrenaline, spanning voel ik nog ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zijn adrenaline pijl nog niet terug naar normaal.
Waarom zou ik eerder weggaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Drink veel alcohol en ga wat eerder weg. Kun je het MMA-topic nog even volspammen.
Dat is Rensquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat je staatsloterijfiets.
postcodeloterijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat je staatsloterijfiets.
Morgen eindelijk weer een UFCquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerder weggaanom op Fok! te zitten?
Ik ga lekker sociaal doen en even lekker feesten, dan naar huis en slapen want half 5 psv-feyenoord.
Wat ga je nemen? sos? E? Speed?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerder weggaanom op Fok! te zitten?
Ik ga lekker sociaal doen en even lekker feesten, dan naar huis en slapen want half 5 psv-feyenoord.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit nog steeds vol met adrenaline, spanning voel ik nog ofzo
Harige rugquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Monopoly op de grond.
Veel witte mensenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Stijntje en Rens gezellig samen.
iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ClapClap met zijn stream
Watser?quote:
Bier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat ga je nemen? sos? E? Speed?
Kan je maag dat niet aan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bier.
Daar ga ik al hard genoeg van. Als ik kijk hoe hard ik al kan gaan op alcohol wil ik niet weten wat er gebeurd met harddrugs..
Ik geef je wel bij een FOK! VBL meet, neem ik extra veel dextro mee voor het geval dat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bier.
Daar ga ik al hard genoeg van. Als ik kijk hoe hard ik al kan gaan op alcohol wil ik niet weten wat er gebeurd met harddrugs..
siquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Harddrugs bedoel je, dat mijn maag niet aan kan of wat?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef je wel bij een FOK! VBL meet, neem ik extra veel dextro mee voor het geval dat.
Merthe.quote:
Gewoon oppakken en in de cel gooien.quote:
Tuindorpquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Adam-noord. Wordt iedereen verkracht.
Geen idee, nooit geprobeerdquote:
nop.quote:
Dat worden weer zware weekenden, soms haal ik de laatste partijen niet meer, maar dan is het ook al vaak weer licht buiten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Werd hoog tijd ja, wel meteen 4 opeenvolgende weekenden.
Zou niet weten waarom, zij wilde dit niet.. gewoon verhalen op die relschoppers al zal dat ook niet gebeuren. Wij draaien er met ze alle voor op waarschijnlijk, de belasting betaler.quote:
Amsterdam-Noord / Tuindorp Oostzaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |