Bier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat ga je nemen? sos? E? Speed?
Kan je maag dat niet aan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bier.
Daar ga ik al hard genoeg van. Als ik kijk hoe hard ik al kan gaan op alcohol wil ik niet weten wat er gebeurd met harddrugs..
Ik geef je wel bij een FOK! VBL meet, neem ik extra veel dextro mee voor het geval dat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bier.
Daar ga ik al hard genoeg van. Als ik kijk hoe hard ik al kan gaan op alcohol wil ik niet weten wat er gebeurd met harddrugs..
siquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Harddrugs bedoel je, dat mijn maag niet aan kan of wat?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef je wel bij een FOK! VBL meet, neem ik extra veel dextro mee voor het geval dat.
Merthe.quote:
Gewoon oppakken en in de cel gooien.quote:
Tuindorpquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Adam-noord. Wordt iedereen verkracht.
Geen idee, nooit geprobeerdquote:
nop.quote:
Dat worden weer zware weekenden, soms haal ik de laatste partijen niet meer, maar dan is het ook al vaak weer licht buiten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Werd hoog tijd ja, wel meteen 4 opeenvolgende weekenden.
Zou niet weten waarom, zij wilde dit niet.. gewoon verhalen op die relschoppers al zal dat ook niet gebeuren. Wij draaien er met ze alle voor op waarschijnlijk, de belasting betaler.quote:
Amsterdam-Noord / Tuindorp Oostzaanquote:
Zullen per dag wel enkele tientallen verjaardag-events worden opgestart die niet private zijn.. Zij had gewoon de pech dat het viral ging.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom, zij wilde dit niet.. gewoon verhalen op die relschoppers al zal dat ook niet gebeuren. Wij draaien er met ze alle voor op waarschijnlijk, de belasting betaler.
Daarom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zullen per dag wel enkele tientallen verjaardag-events worden opgestart die niet private zijn.. Zij had gewoon de pech dat het viral ging.
Juridisch gezien heeft ze niks strafbaars gedaan
Bij de laatste 2-3 partijen krijg ik meestal een gaapaanval maar ik sleep me er altijd wel doorheen. Die van 5 oktobe is trouwens niet heel boeiend dus die kun je eventueel wel later kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat worden weer zware weekenden, soms haal ik de laatste partijen niet meer, maar dan is het ook al vaak weer licht buiten.
Ik wil niet doodquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
ik hoop echt dat brabant naar de kanker gaat met hun waar is dat feestje? hier is dat feestje.
Gewoon blikjes cola in kopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat worden weer zware weekenden, soms haal ik de laatste partijen niet meer, maar dan is het ook al vaak weer licht buiten.
Ligt er maar net aan wat voor een personen het zijn, ik zou me er niet druk om maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom.
Jammer dat mensen zich niet weten te gedragen, die ouders/Merthe zijn ook wel (spreekwoordelijk) 5 a 10 jaar ouder geworden vandaag..
Tevens heeft ze alles gedaan wat in haar macht lag om het te voorkomen. Gemeente waarschuwen e.d.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zullen per dag wel enkele tientallen verjaardag-events worden opgestart die niet private zijn.. Zij had gewoon de pech dat het viral ging.
Juridisch gezien heeft ze niks strafbaars gedaan
Toch mooi dat 2,5 miljoen mensen dood moeten omdat iemand een kut nummer heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
ik hoop echt dat brabant naar de kanker gaat met hun waar is dat feestje? hier is dat feestje.
boeiend. Toch een onderontwikkeld gebied daar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch mooi dat 2,5 miljoen mensen dood moeten omdat iemand een kut nummer heeft gemaakt.
Mja dezeop voorhand verloren discussie zullen we maar niet doen. Is voor jou ook niet leuk als ik jou op je plek zet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeiend. Toch een onderontwikkeld gebied daar.
MAAK 'M AFquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja dezeop voorhand verloren discussie zullen we maar niet doen. Is voor jou ook niet leuk als ik jou op je plek zet.
Ach, de discussie was sowieso al nutteloos aangezien ik ook in Brabant woonquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja dezeop voorhand verloren discussie zullen we maar niet doen. Is voor jou ook niet leuk als ik jou op je plek zet.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Tabak en drank afdeling van AH geplunderd.
Dat was wss toch wel gebeurd ook als ze tot 22.00 open blevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ironie is dat we naar de AH wilden maar die de menigte niet aankonden en vroegtijdig gingen sluiten en dat toen mensen al schreeuwden we breken in. Nog geen 1,5 uur later is het ook echt gebeurd blijkbaar
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeiend. Toch een onderontwikkeld gebied daar.
Oh, je hebt toch een punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, de discussie was sowieso al nutteloos aangezien ik ook in Brabant woon
Klopt. Hoe is het met PSV?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Oh, je hebt toch een punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |