Toen wij uitstapten op station Meppel toen we al terug van Haren waren kwam er nog een volle trein aan vol met mensen die er heen gingen.quote:
Als ik typ, ik ga een xtc-lab opzetten, zou de politie het dan ooit lezen/.quote:
Bier drinken of sporten. Meer is er niet te doen, toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Wel veel mensen die op een Vrijdag dus echt niets te doen hebben,
makkelijk bereikbaar met de trein welquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Wel veel mensen die op een Vrijdag dus echt niets te doen hebben,
Wtf is dit voor zin.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze vind het eng eigenlijk alleen maar eng gewoon eng en heel naar gewoon jammer.
Werk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef E.H. het volgende:
[..]
Bier drinken of sporten. Meer is er niet te doen, toch?
Ik ga samen met typisch een breaking bad gebeuren opzettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik typ, ik ga een xtc-lab opzetten, zou de politie het dan ooit lezen/.
Vanaf Groningen station gewoon lopend te doen.Vriend van mij liep met een stoet van 300 man vanaf Groningen station naar haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
makkelijk bereikbaar met de trein wel
Ik heb op een hoog niveau scheikunde gehad, ik doe mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga samen met typisch een breaking bad gebeuren opzetten
Je volgt de stream niet?quote:
Is goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb op een hoog niveau scheikunde gehad, ik doe mee.
trein is 5 minuten ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf Groningen station gewoon lopend te doen.Vriend van mij liep met een stoet van 300 man vanaf Groningen station naar haren.
Ik moet die 2 laatste afleveringen nog kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga samen met typisch een breaking bad gebeuren opzetten
Hank wordt neergeschoten door Jesse.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet die 2 laatste afleveringen nog kijken
Die zijn hardquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet die 2 laatste afleveringen nog kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |