Je bedoelt TT?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stylo zeg die noob eens dat smilies in de OP not dun zijn.
YOLOquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat zijn mensen toch kut, en dan zo verrast zijn als er weer een evenement wordt verboden.
Gewoon neerschieten. Gaat sneller.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Allemaal kapotknuppelen die mensen die winkels pluneren. Laagste vorm van menselijk leven.
Ja, ook prima.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon neerschieten. Gaat sneller.
Jij vindt wel veel dingen de laagste vorm van het menselijke leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Allemaal kapotknuppelen die mensen die winkels pluneren. Laagste vorm van menselijk leven.
1 voor 1 afmaken, het is tijd dat publiekelijke terechtstellingen op de markt van een stad wordt heringevoerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Valt mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt wel veel dingen de laagste vorm van het menselijke leven.
Volgens GGMM:quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt wel veel dingen de laagste vorm van het menselijke leven.
Wat doe ik zo hoog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens GGMM:
GGMM
.
A422 (zijn kind)
.
Mensen op Fok!
.
Domme mensen
.
MrStylo
.
PSV mensen
.
.
Davy
Wtf?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens GGMM:
GGMM
.
A422 (zijn kind)
.
Mensen op Fok!
.
Domme mensen
.
MrStylo
.
PSV mensen
.
.
Davy
Maar gisteren wilde je me weg.quote:
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij jou ook, dit is een roep om aandacht.
Dat was humor om te lachen.quote:
Ik was zo geschokt dat ik ging stoppen met posten tot vanochtend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Dat was humor om te lachen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was zo geschokt dat ik ging stoppen met posten tot vanochtend.
Maar ben blij dat je me toch best aardig vindt.
Ja hoor lekker rossen, is wel weer eens goed zo'n relletje dat niks met voetbal te maken heeftquote:
Mooi plaatje dat niet werkt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef E.H. het volgende:
Smile, je staat op Geenstijl. Dat worden wat maanden huisarrest voor Stinho
[ afbeelding ]
Wat een onzin weer jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef E.H. het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Kansloze zooi.
Faler, lekker rellen, joh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een mensenmassa en wat een feest![]()
Toen de echt grote rellen kwamen zijn we maar naar het station gelopen en naar huis gegaan. Wel een geweldige avond gehad
In wat voor zin was het feest? Drank en vrouwen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Toen de echt grote rellen kwamen zijn we maar naar het station gelopen en naar huis gegaan. Wel een geweldige avond gehad
Sowieso facebookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef E.H. het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Kansloze zooi.
Ik zou me kind een knal voor ze harses geven..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef E.H. het volgende:
Smile, je staat op Geenstijl. Dat worden wat maanden huisarrest voor Stinho
[ afbeelding ]
Naar huis gegaan, jaja. Bang dat de AIVD meeleest?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Welke kant koos jij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Groningen hooligans vs Amsterdammers en stond er tussen met me maten
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Rellen tegen ME fucking kansloos, gingen wij ook weg. Zelfs de ambulance werd begokeld. Op de brandstapel met die lui.
dat gasten de moeite nemen om van Amsterdam naar Groningen te gaan voor zoietsquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Socratesquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin was het feest? Drank en vrouwen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gasten de moeite nemen om van Amsterdam naar Groningen te gaan voor zoiets
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rot op met je stoerdoenerij man kneus dat je bentquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
In onze volle trein naar Haren zaten gasten uit Eindhovenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
tut tut doe eens rustig manquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot op met je stoerdoenerij man kneus dat je bent..
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Socrates
Toen de kanaries nog echt goddelijk waren...
Alsof ik ga rellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot op met je stoerdoenerij man kneus dat je bent..
Je moet lekker zelf weten wat je doetquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof ik ga rellen![]()
Wat denk je nou man. Ik kwam om te feesten, dat is gelukt. Toen de rellen kwamen ging ik weg, anders kan ik toch nooit thuis zijn man
Loop dan niet stoer te doen, die relschoppers zijn niet leuk .. stoer.. of wat dan ook, stel je voor dat jou auto in de fik gezet wordt of je huis gesloopt wordtquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof ik ga rellen![]()
Wat denk je nou man. Ik kwam om te feesten, dat is gelukt. Toen de rellen kwamen ging ik weg, anders kan ik toch nooit thuis zijn man
Hoort erbij, hè.twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:23:48Arrestant met heel veel geweld door ME'er in elkaar gerost. Niet normaal. Veel bloed op zijn hoofd #projectx reageer retweet
Die komt niet uit Rotterdam.twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:59:12Zit in oog vd storm. Om mij heen vecht ME op drie fronten. Ergste rellen nu in centrum. ME'er: 'dit heb ik nog nooit meegemaakt' #projectx reageer retweet
Normaal knuppelen ze daar wildplassers neer, dit is wel even wat anders voor ze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
Hoort erbij, hè.twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:23:48Arrestant met heel veel geweld door ME'er in elkaar gerost. Niet normaal. Veel bloed op zijn hoofd #projectx reageer retweet
Die komt niet uit Rotterdam.twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:59:12Zit in oog vd storm. Om mij heen vecht ME op drie fronten. Ergste rellen nu in centrum. ME'er: 'dit heb ik nog nooit meegemaakt' #projectx reageer retweet
Daar stoer mee doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
Het oog van de storm, wel gevoel voor fictiequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:23:48Arrestant met heel veel geweld door ME'er in elkaar gerost. Niet normaal. Veel bloed op zijn hoofd #projectx reageer retweet
Tja, dan moet je ook gewoon weg gaan.. als jij op 200 meter gaat staan dan gebeurd er niks met je ..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef E.H. het volgende:
Journalist, hèquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar stoer mee doenWat een leeg leven heb je dan.
Gast het was eerst gewoon een dikke party met duizenden jongerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Loop dan niet stoer te doen, die relschoppers zijn niet leuk .. stoer.. of wat dan ook, stel je voor dat jou auto in de fik gezet wordt of je huis gesloopt wordtkutvolk gewoon.
alles is naar de tering mangquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Rellen.
En dan meteen weer zogenaamd hooligans
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast het was eerst gewoon een dikke party met duizenden jongeren. Ik weet precies hoe de rellen begonnen zijn, waren gasten die in de menigte flessen gingen gooien daar werd op gereageerd door andere mensen toen kwam de ME en toen gingen boys zich keren tegen de politie en shit. Daarvoor werden wel dingen vernield etc. maar geen rellen.
Groningen hooligans relde niet eens mee, hebben alleen Amsterdammers aangevallen waar wij bij stonden en ja dan kies je al snel een kant hé. Daarna op de loop want waren met veel meer. Rellen met ME dat ging echt te ver en we hadden geen zin in klappen van die stok dus maar naar huis
Dat jij echt bent gegaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee wij sprongen de tuinen in bij de charges haha
Geloof mij maar, waren met 30 man ofzo. Geen harde kern niks gewoon dronken amsterdammers die Ajax songs gingen zingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
En alsof er Amsterdammers naar zoiets gaan
yolo!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap niet dat er mensen op af komen die geen mongul zijn of meer dan 5km er vandaan wonen.
Vetste avond van je leven lees ik, jij hebt dan nooit iets meegemaakt heh?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof mij maar, waren met 30 man ofzo. Geen harde kern niks gewoon dronken amsterdammers die Ajax songs gingen zingen.
Waren ook mensen uit Eindhoven en Delftdie wij gesproken hebben. Je hebt echt veel contact met iedereen in de trein etc. dat is leuk aan zo'n avond.
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap niet dat er mensen op af komen die geen mongul zijn of meer dan 5km er vandaan wonen.
Ik vind je gewoon al een frikandel dat je daar heen bent geweestquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast het was eerst gewoon een dikke party met duizenden jongeren. Ik weet precies hoe de rellen begonnen zijn, waren gasten die in de menigte flessen gingen gooien daar werd op gereageerd door andere mensen toen kwam de ME en toen gingen boys zich keren tegen de politie en shit. Daarvoor werden wel dingen vernield etc. maar geen rellen.
Groningen hooligans relde niet eens mee, hebben alleen Amsterdammers aangevallen waar wij bij stonden en ja dan kies je al snel een kant hé. Daarna op de loop want waren met veel meer. Rellen met ME dat ging echt te ver en we hadden geen zin in klappen van die stok dus maar naar huis
kun je beter nep dronken op FOK! doen ja tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon al een frikandel dat je daar heen bent geweestook lekker #YOLO op facebook gezet?
Ging toch niet om die rellen. Was gewoon een dikke party. Nee zo'n "straatfeest" inderdaad nooit meegemaakt nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vetste avond van je leven lees ik, jij hebt dan nooit iets meegemaakt heh?
Tja ergens kan ik het mij wel voorstellen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vetste avond van je leven lees ik, jij hebt dan nooit iets meegemaakt heh?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kun je beter nep dronken op FOK! doen ja toch
Wat is er nou weer mis met frikandellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon al een frikandel dat je daar heen bent geweestook lekker #YOLO op facebook gezet?
Jij woont toch ook niet zover er vandaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ging toch niet om die rellen. Was gewoon een dikke party. Nee zo'n "straatfeest" inderdaad nooit meegemaakt nee.
Denk dat je wel veel winst had gemaakt als je daar kon dealenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ergens kan ik het mij wel voorstellen hoor
Bedoel hoe zielig het allemaal was wat er gebeurde daar is het opzich wel leuk om als 16jarige er tussen te staan
jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Maar daarom vind jij mij toch ook een frikandel, dus beide is dom![]()
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat je wel veel winst had gemaakt als je daar kon dealen. Gemiste kans Steven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |