Je bedoelt TT?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stylo zeg die noob eens dat smilies in de OP not dun zijn.
YOLOquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat zijn mensen toch kut, en dan zo verrast zijn als er weer een evenement wordt verboden.
Gewoon neerschieten. Gaat sneller.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Allemaal kapotknuppelen die mensen die winkels pluneren. Laagste vorm van menselijk leven.
Ja, ook prima.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon neerschieten. Gaat sneller.
Jij vindt wel veel dingen de laagste vorm van het menselijke leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Allemaal kapotknuppelen die mensen die winkels pluneren. Laagste vorm van menselijk leven.
1 voor 1 afmaken, het is tijd dat publiekelijke terechtstellingen op de markt van een stad wordt heringevoerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Valt mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt wel veel dingen de laagste vorm van het menselijke leven.
Volgens GGMM:quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt wel veel dingen de laagste vorm van het menselijke leven.
Wat doe ik zo hoog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens GGMM:
GGMM
.
A422 (zijn kind)
.
Mensen op Fok!
.
Domme mensen
.
MrStylo
.
PSV mensen
.
.
Davy
Wtf?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens GGMM:
GGMM
.
A422 (zijn kind)
.
Mensen op Fok!
.
Domme mensen
.
MrStylo
.
PSV mensen
.
.
Davy
Maar gisteren wilde je me weg.quote:
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij jou ook, dit is een roep om aandacht.
Dat was humor om te lachen.quote:
Ik was zo geschokt dat ik ging stoppen met posten tot vanochtend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Dat was humor om te lachen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was zo geschokt dat ik ging stoppen met posten tot vanochtend.
Maar ben blij dat je me toch best aardig vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |