Ja hoor lekker rossen, is wel weer eens goed zo'n relletje dat niks met voetbal te maken heeftquote:
Mooi plaatje dat niet werkt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef E.H. het volgende:
Smile, je staat op Geenstijl. Dat worden wat maanden huisarrest voor Stinho
[ afbeelding ]
Wat een onzin weer jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef E.H. het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Kansloze zooi.
Faler, lekker rellen, joh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een mensenmassa en wat een feest![]()
Toen de echt grote rellen kwamen zijn we maar naar het station gelopen en naar huis gegaan. Wel een geweldige avond gehad
In wat voor zin was het feest? Drank en vrouwen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Toen de echt grote rellen kwamen zijn we maar naar het station gelopen en naar huis gegaan. Wel een geweldige avond gehad
Sowieso facebookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef E.H. het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Kansloze zooi.
Ik zou me kind een knal voor ze harses geven..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef E.H. het volgende:
Smile, je staat op Geenstijl. Dat worden wat maanden huisarrest voor Stinho
[ afbeelding ]
Naar huis gegaan, jaja. Bang dat de AIVD meeleest?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Welke kant koos jij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Groningen hooligans vs Amsterdammers en stond er tussen met me maten
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Rellen tegen ME fucking kansloos, gingen wij ook weg. Zelfs de ambulance werd begokeld. Op de brandstapel met die lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |