twitter:HellsAngeIs twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:28:35Moeten wij anders even naar Haren komen. Politie kan het duidelijk niet aan. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Genoeg ondernemers die er wel een centje aan zouden willen verdienen lijkt me...
Dat zien wij niet. max 300 posts is zo plebsquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Pheno het volgende:
twitter:HellsAngeIs twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:28:35Moeten wij anders even naar Haren komen. Politie kan het duidelijk niet aan. reageer retweet
Ja, zoiets ja. Win - win! Nu zijn er alleen maar verliezersquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
weiland open gooien, 10 euro entree, kratten bij AH gaan halen en per flesje 1.50 vragen
Dat zou echt zo'n faal zijn, als de politie de Angels nodig heeftquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Pheno het volgende:
Voor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Studiotje het volgende:
Zingen in de kerk? Voor het zingen?
Ach kom. Die gasten moeten niet debiel doen. Waar er tegenwoordig jeugd is en drank gaat het fout. Laat ze dan ook maar comazuipen tot de dood erop volgt. Echt, die hersencellen zijn al verrot.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, zoiets ja. Win - win! Nu zijn er alleen maar verliezers
The holy goalquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Studiotje het volgende:
Zingen in de kerk? Voor het zingen?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Ze dacht, wauw ik heb een tablet gewonnen
Krijg je die kop van Winston te zien. Hoe tegenvallend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
perfect!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je die kop van Winston te zien. Hoe tegenvallend.
De politie mag er niet 'zomaar' op los slaan. HA welquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou echt zo'n faal zijn, als de politie de Angels nodig heeft
Blijf jij bij de mannen, dan heb ik meer kans op haarquote:
Ellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ze doet me denken aan Ellen die ooit 3e werd bij Idols
twitter:HarenLive twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:17:14Geruchten lijken te kloppen. Steeds meer berichten over doodgedrukt 19-jarig meisje. Bizar. #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
Ah, kom op zeg, een paar knieschijven en het is wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
De politie mag er niet 'zomaar' op los slaan. HA wel
Die met die mooie blauwe ogen ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Die met die enge ogen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
twitter:HarenLive twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:17:14Geruchten lijken te kloppen. Steeds meer berichten over doodgedrukt 19-jarig meisje. Bizar. #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
wtfquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
Ja he.... staat nog steeds in mijn top 3 van Idols na Hind en Irmaquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Die met die mooie blauwe ogen ?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
600 knieschijven levert weer kamervragen opquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, kom op zeg, een paar knieschijven en het is wel duidelijk hoor
600 wel, 1000 al wat minderquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
600 knieschijven levert weer kamervragen op
Enge?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die met die enge ogen?
Die je ook in je UI had toen?
Arme Lonnie, die mocht niet verderquote:
serieusquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Broertje van dat meisje van toenstraks.
Tuurlijk niet manquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus
Wowwwwwwww ik kreeg even kippenvel enzo
quote:
moet ze niet slapen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochter van 12: Shit pap, het loopt helemaal uit de hand in haren, er is al een meisje dood
gerucht. laten we niet meteen over de rooie gaan. Ik kijk morgen wel of er nog een Haren is. Al dat nepgetweet en fake foto's...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochter van 12: Shit pap, het loopt helemaal uit de hand in haren, er is al een meisje dood
En dan die blik!quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
okee. Ik heb alleen verstand van de bedtijd van meisjes van 1
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daarom hebben sprinters geen toilet meer
Mieren branden in de zon etcquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ahhhh weer het brandpunt van Trijntje
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daarom hebben sprinters geen toilet meer
quote:
wehehequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ahhhh weer het brandpunt van Trijntje
Dat is hip tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef snellejelle het volgende:
De zakken komen onder de broek uit
Bij Nick of Simon?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef snellejelle het volgende:
Oh ja, dat is de nieuwste hype hequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
Een mekkergeitje met binnenzakken die uitpuilen.
quote:
Je kent zijn vrouw niet zeker?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Symphonic het volgende:
attitude?
Het is gewoon een arrogante bitch
als ze nu in haren was geweest was er ook nog brand uitgebroken...quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
Hebben ze bij Martijn soms z'n sarcasme gecastreerd?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kent zijn vrouw niet zeker?
Ok die kan nog niet meelezenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef snellejelle het volgende:
Dat mag mijn dochter van 1 niet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze nu in haren was geweest was er ook nog brand uitgebroken...
Hou toch op\
Lenniequote:
dan ben ik bij dezen anti-fanquote:
Bij SYTYCD zouden ze zeggen: The New Kids on the Blockquote:
jeroen van konigsbrugge.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Die voorgeschreven grappen ook. Die van de 3 jeetjes hoorde ik van verre aankomen.
Ik vind d'r matige stem overheersen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar de arrogantie overheerst.
Preciesquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar de arrogantie overheerst.
Het is meer Slickquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Starlie het volgende:
Wat is Nick rete irritant geworden dit seizoen!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Starlie het volgende:
okquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]Die weten nog niet wat hip is hoor.
Zij zingt alleen al 5 klassen beter dan Jennifer E.quote:
Die was wel heel aardig. Maar kwam ook verquote:
Yep, volgend seizoen eruit, hoop ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Starlie het volgende:
Thanks, ff kijken straks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Voor wie het wil zien 22.45 op Ned 1, verslag Haren
Pow zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Ik wil het wel zien maar ik ga me alleen maar ergeren en boos maken om dat hersenloos gepeupel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat ze zichzelf steeds leuker vindenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef MissJ het volgende:
zeg, krijgen Nick en Simon te weinig seks van hun vrouwtjes ofzo?
dat ook jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf steeds leuker vinden
Geen idee, krijg ik net door via FBquote:
openbaar of prive?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, krijg ik net door via FB
Ik zit al de hele tijd livestreams te kijken. De 'lol' van VOH is wel vergaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
kapselquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
Wat een aparte muts. Of is dat een kapsel?
Uhhh?quote:
Oh die van Op zoek naar en Volendam de Musicalquote:
Gewoon RTV Noord als je dat hebtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Nee he, dan gaan er straks nog 15 miljoen mensen naar Nederland 1 kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, krijg ik net door via FB
Beter dan vorige week...quote:
ALleen als Trijntje recht in de camera kijkt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beter dan vorige week...
Maar de kippenvelmomenten zijn dit seizoen wel heel spaarzaam....
Denk het welquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef JRRY het volgende:
Weet iemand of de gehele audities van de 'net door'-kandidaten op het eind ook online komen?
Owww dan is dat hetquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALleen als Trijntje recht in de camera kijkt.
Sandra zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef ato het volgende:
Ja kippevel bleef wel uit![]()
Sandra gaf mij dat tot nu toe wel.
Babette vond ik best verrassend..goed!
jah echt dat is zo slecht verdeeld dit keerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom hebben ze een aantal lui die door waren eruit gelaten? Ik zat me al af te vragen waarom er zo weinig mannen waren, maar 50% van de mannen die door waren zijn nauwelijks in beeld geweest.
Omri kun je altijd loslaten natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:22 schreef Cee het volgende:
Godver, waarom kan ik niet meer adopteren?
Was dat die blonde dude?quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:22 schreef Cee het volgende:
VOICE OF HOLLAND 3.091.000
Ik vond de uitzending iets leuker dan die van vorige week. Maar verheug me in ieder geval op komende vrijdag, met Ruuuuuuuuuuud.Voor de mensen die Op Zoek naar Zorro hebben gekeken: dat was dus de Ruud die derde werd in dat programma. Heb hem daarvoor vaak gezien bij optredens en uitvoeringen van 't Fontys hier dus ik weet dat hij een geweldige stem heeft. En dito uitstraling.
Godver, waarom kan ik niet meer adopteren?
Kan dat? Ik wil graag mijn Lloyd ruilen voor jouw Ruud, ervan uitgaande dat jequote:Op zaterdag 22 september 2012 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omri kun je altijd loslaten natuurlijk
Omdat iedereen steeds dezelfde nummers doet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:50 schreef JRRY het volgende:
Wat ik raar vind, is dat er geen enkele auditie in de iTunes top 100 zit![]()
Babette heeft wel Nobody's Perfect flink omhooggekickt.
Zou kunnen. Mag inderdaad wel meer variatie in.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat iedereen steeds dezelfde nummers doet?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:24 schreef female81 het volgende:
Ik vond het een beetje lullig voor ex-Twenty 4 Seven's Stay-C, gisterenavond.
Miljoenen platen verkocht, ergens in de 90's, en als je het jaren later nog eens probeert draait er niemand om.
Ik denk de schrijvers van de liedjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Moet wel gezegd worden dat Twenty4Seven het succes wel aan Nance te danken had en niet zo zeer aan de rapper
Ja klopt, maar dan springt de frisse jonge zangeres altijd nog net iets meer in het oog dan de rapper... dat zag je bij 2 brothers on the 4th floor, T-Spoon enzo ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk de schrijvers van de liedjesMet goeie nummers kun je elk duo neerzetten. Iedereen danst toch wel.
Vrouwen verkopen altijd beter. De dames willen op de zangeres kijken, de mannen kijken naar de zangeres.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan springt de frisse jonge zangeres altijd nog net iets meer in het oog dan de rapper... dat zag je bij 2 brothers on the 4th floor, T-Spoon enzo ook
Bij 2 Unlimited leek het zo goed als gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan springt de frisse jonge zangeres altijd nog net iets meer in het oog dan de rapper... dat zag je bij 2 brothers on the 4th floor, T-Spoon enzo ook
Sandra en Floortje staan er toch in?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:50 schreef JRRY het volgende:
Van vandaag bedoel ik danquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef ato het volgende:
[..]
Sandra en Floortje staan er toch in?
Dit inderdaad. Er is van niemand een single te vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:50 schreef JRRY het volgende:
iBenny!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er is van niemand een single te vinden.
Geen potentiele winnaar deze aflevering dus?
Goat ik zo ff doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
iBenny!!Kan jij het kijfcijfertopic scoretabbelletje effe doen pleeease??? Dank. je bent een baas.
No wayquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:22 schreef Knipoogje het volgende:
Zit nu de uitzending te kijken en vond het wel een grappig feitje dat die rapper van Twenty4Seven bijkans 10x zoveel platen heeft verkocht als het totaal aantal platen dat Roel, Nick en Simon, Trijntje en Marco Borsato bij elkaar hebben verkocht gedurende hun hele carriere
Om e.e.a. in perspectief te stellen hehe.
Simon zei 'die vent heeft 25 miljoen platen verkocht!'. Toen ging Marco WTF??quote:
Oortjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef ranja het volgende:
Wat ik me wel afvraag is wie ze verteld heeft dat hij dat was. Ze wisten van niks toen ze draaiden, ook niet toen hij wegliep en zo opeens hadden ze het er over. Waar haalden ze die info opeens vandaan?
Ik denk het mannetje die telkens voor hun neus staat dat doorgaf. Trijntje draaide al eerder een keer toen hij aangaf dat ze dat moest doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef ranja het volgende:
Wat ik me wel afvraag is wie ze verteld heeft dat hij dat was. Ze wisten van niks toen ze draaiden, ook niet toen hij wegliep en zo opeens hadden ze het er over. Waar haalden ze die info opeens vandaan?
...ter vergelijking. Geen van de singles van Ben Saunders heeft het langer dan 3 weken vol weten te houden in de top 5 van welke hitlijst dan ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
In de single top 100 gestegen van 4 naar 3(week 3)
In de top 40 gestegen van 13 naar 4 (week 2)
In de mega top 50 gestegen van 8 naar ? (week 3)
En sinds haar auditie heeft ze de top 5 van iTunes nog niet verlaten
Ze gaat lekker![]()
![]()
Ik vond die van Loes he-le-maal niksquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef ato het volgende:
Ja leuk he, van Sandra. Ik vind de versie van Sandra ook stukken beter (kippevel) dan die van Loes. Alhoewel ik haar stem ook wel mooi vind, maar haalt het niet bij Sandra.
Oh leuk, Peter op vrijdag vind ik altijd leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
Om nog even voor te blijven zitten na VOH (helaas geen gypsies meer, maar dit is OOK leuk):
RTL-Peter backstage bij The Voice of Holland
Peter van der Vorst mocht voor de seizoensopener van zijn tv-programma Van der Vorst ziet sterren, vrijdagavond op televisie, backstage rondkijken bij The Voice of Holland. Dat heeft RTL 4 dinsdag laten weten. Het is voor het eerst dat een cameraploeg achter de schermen verslag mag doen van de talentenjacht. “Marco Borsato, Trijntje Oosterhuis, Nick & Simon, VanVelzen, Wendy van Dijk, Martijn Krabbé en bandleider Edwin Evers onthullen de geheimen van de show.“
Ook laat Van der Vorst zien wat de kandidaten meemaken tijdens The Blind Auditions, “en wordt uitgelegd hoe die draaiende stoelen nou precies werken“, aldus RTL.
In de aflevering van vrijdag, om 22.30 uur op RTL 4, gaat Van der Vorst ook thuis langs bij Jan Smit.
Bron
de herhalingen van Baantjes zijn leukerquote:Op donderdag 27 september 2012 08:15 schreef iBenny het volgende:
Wat krijgen we tijdens de liveshows? De tv kantine weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |