Waarom hebben ze niks georganiseerd om die mensen te vermaken dan? Genoeg kansen om wat geld te verdienen, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef marcodej het volgende:
Dat Project X kon ook niet goed gaan, met al dat soort volk wat er op af kwam.
Tuig opruimen. Permanent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Kally het volgende:
Oke omdat reclame
22:02 uur: "Relschoppers gooien geparkeerde auto met hoop gekraak op zijn dak", meldt journalist Chris Klomp. Volgens hem krijgen ook journalisten klappen van relschoppers.
In Haren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niks georganiseerd om die mensen te vermaken dan? Genoeg kansen om wat geld te verdienen, toch?
Mensen kunnen zich zelf niet meer vermaken schijnbaar? Triest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niks georganiseerd om die mensen te vermaken dan? Genoeg kansen om wat geld te verdienen, toch?
Dit gaat echt nergens meer over, te walgelijk voor woorden, wat heb je toch een stumperdsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo ongenadig hard straffen die lui
brabanders...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef marcodej het volgende:
Dat Project X kon ook niet goed gaan, met al dat soort volk wat er op af kwam.
Blijkbaar is vermaken tegenwoordig niet tegen alcohol kunnen, toch drinken, de boel mollen en mensen tot last zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar waarom vermaken? Was overduidelijk dat er geen feest zou komen, waarom gaan dan, en als je dan toch gaat waarom rellen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mwoa, kan ook net erbuiten, ofzo... Beetje inventiviteit
Tsjah, als je zo'n groep gaat staan opwachten met politie, dan vraag je er misschien om. Niet dat ik het goedkeur, hoor! Beslist niet, maar je moet er wel op de juiste manier op inspelen, lijkt me...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich zelf niet meer vermaken schijnbaar? Triest.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
Sorry maar dit vind ik zielig
22:06 uur: Bij een villa is een schuurtje gesloopt. De bewoners van het huis, een bejaard echtpaar, waren thuis en zaten binnen in het donker, meldt een verslaggever van het ANP.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tsjah, als je zo'n groep gaat staan opwachten met politie, dan vraag je er misschien om.
Dat is "leuk". Ik snap het niet meer, vroeger vond ik ander vermaak leuker. Zal wel opvoeding zijn of zo. Of gebrek aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar waarom vermaken? Was overduidelijk dat er geen feest zou komen, waarom gaan dan, en als je dan toch gaat waarom rellen dan?
echt intens triest dit ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
22:06 uur: Bij een villa is een schuurtje gesloopt. De bewoners van het huis, een bejaard echtpaar, waren thuis en zaten binnen in het donker, meldt een verslaggever van het ANP.
Hier is niet op in te spelen, ze komen om te rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tsjah, als je zo'n groep gaat staan opwachten met politie, dan vraag je er misschien om. Niet dat ik het goedkeur, hoor! Beslist niet, maar je moet er wel op de juiste manier op inspelen, lijkt me...
neuh, domme aidsdebielenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
Ik weet het echt niet, maar als mijn kind dit doet trek ik hem er zelf wel wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is "leuk". Ik snap het niet meer, vroeger vond ik ander vermaak leuker. Zal wel opvoeding zijn of zo. Of gebrek aan.
Tuurlijk wel. Genoeg ondernemers die er wel een centje aan zouden willen verdienen lijkt me...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is niet op in te spelen, ze komen om te rellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |