Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 21-09-2012 20:50:46 ]
Hoho... ff niet zo hequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Rotterdam is al kansloos als de naam genoemd wordt
Steore boi was dat wel, sigaretje achter z'n oor allesquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit geen cola in die flessen van die ene gast.
mag niet het dorp in van de pliesiequote:
ach die lui weten morgen echt niet meer waar ze geweest zijn .... zo jong en dan al zo de weg kwijtquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit geen cola in die flessen van die ene gast.
Is haren niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Emile van Marle @emilevanmarle
lol RT @LeroyNas Treinstation van Haren #projectx #haren pic.twitter.com/pmGuPRz2
Wel erg oranje voor 21 septemberquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
lol RT @LeroyNas Treinstation van Haren #projectx #haren pic.twitter.com/pmGuPRz2
Veewagons inzetten en afvoerenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is NIET station Harenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus toch.twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:51:42Rellen. Bommen. ME. Ontruiming. #Hare reageer retweet
twitter:Roomboterboy69 twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:51:43de trein zit voller dan de trein naar #projectxauschwitz reageer retweet
dit, volgens mij is dit koninginnendag 2 of 3 jaar geleden bij Haarlem, was complete chaos..quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is NIET station Haren
Die gast helemaal links zag je net bij RTV Noord heel stoer schreeuwen en zo hard mogelijk z'n best doen om zijn blikje bier hoog in beeld te houdenquote:
1 kereltje ging er zogenaamd heen om te rellenquote:
The fuckquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:53 schreef Wokkel het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Mensen gooien met dranghekken zegt hij.
Ik heb Noord Radio ook maar even aangezet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:53 schreef ACT-F het volgende:
We horen zojuist van onze verslaggever dat de ME in actie komt #rtvnoord Luister mee >
Mijn opa woont aan de stationswegquote:
"De politie had eerst afgeraden om naar Haren te komen,nu roept de politie op om weg te blijven. "quote:Politie:kom niet naar 'feest' Haren
` Een paar duizend mensen zijn naar
Haren afgereisd voor het feestje dat
een hype werd via Facebook.De politie
had eerst afgeraden om naar Haren te
komen,nu roept de politie op om weg te
blijven.
Maar er blijken toch veel mensen gehoor
te hebben gegeven aan de uit de hand
gelopen uitnodiging.De politie heeft
tot nu toe niet ingegrepen.De sfeer zou
nog redelijk ontspannen zijn.
Het meisje uit Haren nodigde onlangs
familie en vrienden via Facebook uit
voor haar 'Sweet Sixteen Party',maar ze
vergat daarbij te melden dat het een
privé-feestje was.
Triest voor de buurtbewonersquote:
Logisch toch.... schuld van de media, ME etc... Als die er niet waren, was er gewoon een leuk feestje geweestquote:
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:56 schreef Olga het volgende:
Nou wat een feest, joepie. Stelletje kanslozen
Wat is de username van je opa dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:56 schreef QBay het volgende:
[..]
Mijn opa woont aan de stationsweg![]()
. De sfeer schijnt wel 'intenser' te worden, maar nog geen echte ongeregeldheden (belde hem om 20:30).
Ik twijfel nog om naar mijn opa te gaan, maarja....of dat nu handig is
Hierzo voor infoquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:53 schreef Wokkel het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Mensen gooien met dranghekken zegt hij.
Dus zó moeten moslims zich altijd voelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:58 schreef gers het volgende:
waarschijnlijk is 1% de rellende tokkies
Die weet niet wat hem overkomt. Dit gebeurd nooit in deze contreienquote:
Verrassend is dat nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef QBay het volgende:
De ME is aan het ontruimen! De sfeer slaat compleet om!
Gek hequote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef freecell het volgende:
Stoere verslaggever! Wordt geraakt en gaat door
Punten
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef freecell het volgende:
Punten
Nederlandse Anderson Cooper hè.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef freecell het volgende:
Punten
vet man!!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef QBay het volgende:
Mijn opa belde net vanaf de stationsweg...COMPLETE CHAOS. ME valt compleet aan, mensen vluchten weg, mensen worden boos, politie arresteert mensen. CHAOS!!!
jij laat je opa daar in zn eentje zitten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef QBay het volgende:
Mijn opa belde net vanaf de stationsweg...COMPLETE CHAOS. ME valt compleet aan, mensen vluchten weg, mensen worden boos, politie arresteert mensen. CHAOS!!!
Valt mee, dat is veel controleerbaarder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
Groningse ME meot toch nog enige ervaring hebben lijkt mij gezien het verleden met FC Groningen
Maar of ze dit leuk vindt is een tweede natuurlijk...Ik zou er niks aan vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef RAVW het volgende:
zo 1 ding is zeker zij zal haar feestje niets snel vergeten
Kan je opa niet even snel een livestream fixenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef QBay het volgende:
De politie moet gewoon even oprotten. Niet dat ik tegen politie ben maar veel lui komen juist om de confrontatie met de politie op te zoeken. Haal poltie weg en veel mensen vinden het al snel saai worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit gaat schandalig veel geld kosten zo..
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Wokkel het volgende:
Bescherm je huis met een hockeystick!
hoek van holland vergetenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Als je één relschopper tussen de ogen schiet, trekt de rest zich toch terug? Kost maar één kogel ...
ook niet echt slim neequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Syntix het volgende:
dit moest ook gewoon gebeuren. Zoveel faal-mensen bij elkaar die niet even op het idee komen om iig 1 geluidinstallatie neer te zetten zodat mensen iig gaan dansen
Goeie training alvast voor de zombiepocalypse. Zit niet veel verschil in verder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Wokkel het volgende:
Is dat een soort USB device?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Wokkel het volgende:
Goed staaltje risicomanagement wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Syntix het volgende:
dit moest ook gewoon gebeuren. Zoveel faal-mensen bij elkaar die niet even op het idee komen om iig 1 geluidinstallatie neer te zetten zodat mensen iig gaan dansen
precies, en verder ook eens met wat die man zei. de burgemeester had gezegd alles controle te hebben. Wat een faalhaasquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef freecell het volgende:
Goed punt wel.
Waarom staan er inderdaad geen 50 man
Stopkogels zijn beter dan flessenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:06 schreef QBay het volgende:
Volgens mijn opa is de ME machteloos zoals het nu is...+/- 20 ME'ers tegen honderden relschoppers. Veel vuurwerk, veel ruzie...dit gaat helemaal fout.
Wie niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef YazooW het volgende:
die man vindt zijn tuin wel helemaal geweldig volgens mij
Precies, de burgemeester had zeker niet moeten roepen dat de boel ontruimt zou worden. Dan kan je rellen verwachten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:06 schreef Pinguino81 het volgende:
gewoon heel stom aangepakt van de gemeente. Ze hadden gewoon iets moeten organiseren met muziek etc. jammer jammer jammer
Ja, verdomme Merthe!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:06 schreef Lady-Morgana het volgende:
Jammer dat sommige mensen het moeten verpesten
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef Ties02 het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/
Ja, geinig... kneusquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
lullig voor die mensen daar, verder wel geinig... valt te verwachten
doet het niet in het buitenlandquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef Ties02 het volgende:
Qua politie niet veelquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Flow3r het volgende:
hoeveel mensen zijn er op de been daar?
Geloof me, duizendenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Flow3r het volgende:
hoeveel mensen zijn er op de been daar?
Eens. Je weet wat voor lui er op dit soort dingen afkomen. Lui die juist afkomen komen op dit soort oproepen en de politie. Laat het dan op z'n minst doodbloeden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, de burgemeester had zeker niet moeten roepen dat de boel ontruimt zou worden. Dan kan je rellen verwachten.
Van te voren zeggen dat de ME los gaatquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, de burgemeester had zeker niet moeten roepen dat de boel ontruimt zou worden. Dan kan je rellen verwachten.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Frutsel het volgende:
Kosten van het feestje niet verhalen op de ouders maar op iedereen die nu wordt opgepakt
Ik wel, is eerder in buitenland verschrikkelijk misgegaanquote:
Stel je niet zo aanquote:
Ja, ME werkt juist als een rode lap op sommige mensen. Zeggen dat de ME aanwezig gaat zijn is bijna een uitnodiging.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Van te voren zeggen dat de ME los gaat![]()
dat is hier al vragen om moeilijkheden terwijl het elke week gebeurd
Moet je dus helemaal niet in het noorden zeggen dan is het zeker wachten op mensen die wel eens live willen mee maken wat dat is
Neuh, die moet je laten knielen voor een greppel en een nekschot gevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Frutsel het volgende:
Kosten van het feestje niet verhalen op de ouders maar op iedereen die nu wordt opgepakt
Dus datquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Frutsel het volgende:
jaja nu weten we het wel hequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, die moet je laten knielen voor een greppel en een nekschot geven
Eerst de rommel laten opruimenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat levert minder op.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik weet het ... heb het al vaker mee gemaakt gezellig voetbal feest tot de ME komt en toen later helemaal uit de hand gelopen ..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, ME werkt juist als een rode lap op sommige mensen. Zeggen dat de ME aanwezig gaat zijn is bijna een uitnodiging.
Werd tijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef freecell het volgende:
Ah, de ME heeft eindelijk een beetje controle?
Check: iedereen nu oppakken en financieel verhalen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef leolinedance het volgende:
Hulde voor de verslaggever trouwens
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef leolinedance het volgende:
Hulde voor de verslaggever trouwens
Luistert opa ook naar RTV?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef QBay het volgende:
Volgens mijn opa krijgt de ME grip op de zaak, ze zijn al gedeeltelijk van de stationsweg verdreven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Syntix het volgende:
Dit is echt zo'n FAAL. Die gemeente had gewoon 1 geluidsinstallatie neer moeten zetten en wat barretjes rond dat voetbalveld en klaar. Nu hebben die jongeren/ramptoeristen niks te doen en gaan ze maar kloten tegen de politiealsof je dit niet van te voren had kunnen bedenken
Die gaan het centrum slopen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Vraag is; waar blijven die mensen die verjaagd worden?
Tuurlijk, het is de schuld van de media, en de ME, en de hardheid van de maatschappij, en de ongelijkheid, en nooit een kans gehad..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik weet het ... heb het al vaker mee gemaakt gezellig voetbal feest tot de ME komt en toen later helemaal uit de hand gelopen ..
Sommige zeggen ook je gaat bij de ME om legaal te mogen rellen maar dat klopt wel
precies. Dit 'feestje' is mede mogelijk gemaakt door de mediaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat zit ik te kijken?Als dat "feestje" niet in het nieuws was geweest waren er nu 10 mensen een breezer aan het drinken.
Dat is dus het probleem. Als je ze de 'stad' injaagd ben je de grip helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Vraag is; waar blijven die mensen die verjaagd worden?
Ik wil het geweld niet goedpraten maar idd, bij de ME zitten vaak dezelfde soort lui. Is niet alleen bij de ME zo, ik hoor ook regelmatig van ander 'tuig' wat uiteindelijk voor de politie gaat werken zodat ze legaal hun 'vijanden' kunnen pesten en zelf ook een soort autoriteit hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik weet het ... heb het al vaker mee gemaakt gezellig voetbal feest tot de ME komt en toen later helemaal uit de hand gelopen ..
Sommige zeggen ook je gaat bij de ME om legaal te mogen rellen maar dat klopt wel
Verslaggever van RTV noord kreeg klappen van de MEquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Verslaggever is omgekomen door een hockeystick?
Dat begreep ik iets laterquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verslaggever van RTV noord kreeg klappen van de ME![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef PennyWise84 het volgende:
doet me denken aan die feestjes uit flodder![]()
![]()
Zag net nog bij DWDD dat Matthijs en Ali B. en anderen het helemaal geweldig vonden (na 8 uur het Journaal opgezet, weet niet wat ze daarna hebben gezegd). 'Artiesten' die zeiden: 'Ga ons allemaal followen, dan komen wij ook, want we hebben altijd al eens op een uit de hand gelopen feestje willen optreden.' Ja, topfeestje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Olga het volgende:
[..]
precies. Dit 'feestje' is mede mogelijk gemaakt door de media
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |