vet man!!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef QBay het volgende:
Mijn opa belde net vanaf de stationsweg...COMPLETE CHAOS. ME valt compleet aan, mensen vluchten weg, mensen worden boos, politie arresteert mensen. CHAOS!!!
jij laat je opa daar in zn eentje zitten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef QBay het volgende:
Mijn opa belde net vanaf de stationsweg...COMPLETE CHAOS. ME valt compleet aan, mensen vluchten weg, mensen worden boos, politie arresteert mensen. CHAOS!!!
Valt mee, dat is veel controleerbaarder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
Groningse ME meot toch nog enige ervaring hebben lijkt mij gezien het verleden met FC Groningen
Maar of ze dit leuk vindt is een tweede natuurlijk...Ik zou er niks aan vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef RAVW het volgende:
zo 1 ding is zeker zij zal haar feestje niets snel vergeten
Kan je opa niet even snel een livestream fixenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef QBay het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |