Werd tijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef freecell het volgende:
Ah, de ME heeft eindelijk een beetje controle?
Check: iedereen nu oppakken en financieel verhalen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Frutsel het volgende:
Kosten van het feestje niet verhalen op de ouders maar op iedereen die nu wordt opgepakt
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef leolinedance het volgende:
Hulde voor de verslaggever trouwens
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef leolinedance het volgende:
Hulde voor de verslaggever trouwens
Luistert opa ook naar RTV?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef QBay het volgende:
Volgens mijn opa krijgt de ME grip op de zaak, ze zijn al gedeeltelijk van de stationsweg verdreven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Syntix het volgende:
Dit is echt zo'n FAAL. Die gemeente had gewoon 1 geluidsinstallatie neer moeten zetten en wat barretjes rond dat voetbalveld en klaar. Nu hebben die jongeren/ramptoeristen niks te doen en gaan ze maar kloten tegen de politiealsof je dit niet van te voren had kunnen bedenken
Die gaan het centrum slopen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Vraag is; waar blijven die mensen die verjaagd worden?
Tuurlijk, het is de schuld van de media, en de ME, en de hardheid van de maatschappij, en de ongelijkheid, en nooit een kans gehad..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik weet het ... heb het al vaker mee gemaakt gezellig voetbal feest tot de ME komt en toen later helemaal uit de hand gelopen ..
Sommige zeggen ook je gaat bij de ME om legaal te mogen rellen maar dat klopt wel
precies. Dit 'feestje' is mede mogelijk gemaakt door de mediaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat zit ik te kijken?Als dat "feestje" niet in het nieuws was geweest waren er nu 10 mensen een breezer aan het drinken.
Dat is dus het probleem. Als je ze de 'stad' injaagd ben je de grip helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Vraag is; waar blijven die mensen die verjaagd worden?
Ik wil het geweld niet goedpraten maar idd, bij de ME zitten vaak dezelfde soort lui. Is niet alleen bij de ME zo, ik hoor ook regelmatig van ander 'tuig' wat uiteindelijk voor de politie gaat werken zodat ze legaal hun 'vijanden' kunnen pesten en zelf ook een soort autoriteit hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik weet het ... heb het al vaker mee gemaakt gezellig voetbal feest tot de ME komt en toen later helemaal uit de hand gelopen ..
Sommige zeggen ook je gaat bij de ME om legaal te mogen rellen maar dat klopt wel
Verslaggever van RTV noord kreeg klappen van de MEquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Verslaggever is omgekomen door een hockeystick?
Dat begreep ik iets laterquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verslaggever van RTV noord kreeg klappen van de ME![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef PennyWise84 het volgende:
doet me denken aan die feestjes uit flodder![]()
![]()
Zag net nog bij DWDD dat Matthijs en Ali B. en anderen het helemaal geweldig vonden (na 8 uur het Journaal opgezet, weet niet wat ze daarna hebben gezegd). 'Artiesten' die zeiden: 'Ga ons allemaal followen, dan komen wij ook, want we hebben altijd al eens op een uit de hand gelopen feestje willen optreden.' Ja, topfeestje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Olga het volgende:
[..]
precies. Dit 'feestje' is mede mogelijk gemaakt door de media
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |