Geloof me, duizendenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Flow3r het volgende:
hoeveel mensen zijn er op de been daar?
Eens. Je weet wat voor lui er op dit soort dingen afkomen. Lui die juist afkomen komen op dit soort oproepen en de politie. Laat het dan op z'n minst doodbloeden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, de burgemeester had zeker niet moeten roepen dat de boel ontruimt zou worden. Dan kan je rellen verwachten.
Van te voren zeggen dat de ME los gaatquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, de burgemeester had zeker niet moeten roepen dat de boel ontruimt zou worden. Dan kan je rellen verwachten.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Frutsel het volgende:
Kosten van het feestje niet verhalen op de ouders maar op iedereen die nu wordt opgepakt
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef Ties02 het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/
Ik wel, is eerder in buitenland verschrikkelijk misgegaanquote:
Stel je niet zo aanquote:
Ja, ME werkt juist als een rode lap op sommige mensen. Zeggen dat de ME aanwezig gaat zijn is bijna een uitnodiging.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Van te voren zeggen dat de ME los gaat![]()
dat is hier al vragen om moeilijkheden terwijl het elke week gebeurd
Moet je dus helemaal niet in het noorden zeggen dan is het zeker wachten op mensen die wel eens live willen mee maken wat dat is
Neuh, die moet je laten knielen voor een greppel en een nekschot gevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Frutsel het volgende:
Kosten van het feestje niet verhalen op de ouders maar op iedereen die nu wordt opgepakt
Dus datquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Frutsel het volgende:
jaja nu weten we het wel hequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, die moet je laten knielen voor een greppel en een nekschot geven
Eerst de rommel laten opruimenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat levert minder op.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |