quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
die staat boven jequote:
Laat die Italiaanse takkebende maar gewoon staan, want het is 3x niks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef M5 het volgende:
De 156.... ooit eens een proefrit in de 2.5 V6 gedaan.. leuk geluid, mist trekkracht bij lage toeren.. doe mij maar een GTA
Die is er, en die heeft ze.. het heet: sloffen, moet je ze wel gebruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Volgende week is SD er weer, die heeft daar vast een oplossing voor.
Zolang je het niet voor dagelijksgebruik aanschaft is er niets mis mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat die Italiaanse takkebende maar gewoon staan, want het is 3x niks.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die is er, en die heeft ze.. het heet: sloffen, moet je ze wel gebruiken natuurlijk
Die zijn voor als ik er niet ben natuurlijk, stomme klapjosti, ik doe weinig aan een paar koude voetjes als ik 7500 km verderop zitquote:
Zelfs dan is het troepquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Zolang je het niet voor dagelijksgebruik aanschaft is er niets mis mee.
Want volgende week zit jij ook nog 7500km verder op ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zijn voor als ik er niet ben natuurlijk, stomme klapjosti, ik doe weinig aan een paar koude voetjes als ik 7500 km verderop zit
Ja, en ze heeft NU koude voetjes..quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Want volgende week zit jij ook nog 7500km verder op ?
Hoef je ook niet terug te komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft NU koude voetjes..
Ik heb me kapot gelachen om dat nieuws.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:13 schreef Paladijn het volgende:
Gaan er nog mensen naar Haren?
Ik dacht dat we hier wat nuchterder waren...
Een wijs man heeft gesproken..........quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat die Italiaanse takkebende maar gewoon staan, want het is 3x niks.
ziet er gezwellig uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:13 schreef Paladijn het volgende:
Gaan er nog mensen naar Haren?
Ik dacht dat we hier wat nuchterder waren...
En verbaasd en waarschijnlijk boos worden omdat er geen fuck te doen of te zien isquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:34 schreef M5 het volgende:
dat je überhaupt op het idee komt om er te gaan kijken.
Panorama? En dan doel ik niet op 't blad..quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Als je een uitzonderlijk brede poster/foto/schilderij aan de muur wilt hebben, zeg maar 300x100 bxh bijvoorbeeld, heeft dat nog een bepaalde naam waar ik op kan googelen? Ik zoek inspiratie, ik heb niet persè iets in gedachte wat er op moet staan.
dan moet je hem kantelen de lange zijde is de verticalequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Als je een uitzonderlijk brede poster/foto/schilderij aan de muur wilt hebben, zeg maar 300x100 bxh bijvoorbeeld, heeft dat nog een bepaalde naam waar ik op kan googelen? Ik zoek inspiratie, ik heb niet persè iets in gedachte wat er op moet staan.
Aapjes kijken is toch best leuk?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:35 schreef Anne het volgende:
[..]
En verbaasd en waarschijnlijk boos worden omdat er geen fuck te doen of te zien is.
Als het niet aan de andere kant van de wereld was ging ik ook even kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aapjes kijken is toch best leuk?
beetje boenen met waterquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef Alfisti het volgende:
Ik luister naar het verslagME is begonnen met schoonvegen
Mooi, dat scheelt de gemeentereiniging weer werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef Alfisti het volgende:
ja mogen ze de boel opnieuw opbouwenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt de gemeentereiniging weer werk.
Zo te horen kreeg de verslaggever ook wat klappen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef Alfisti het volgende:
ik gok zomaar dat de meeste mensen daar staan omdat het op elke internetnieuwspagina is, op tv en in de krant, niet omdat ze het op facebook gezien hebben...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een consternatie om een verjaardagsfeestje joh.. dat feestboek doet zijn naam wel eer aan
Ik zie vooral veel MoH-bomberjacks voorbij komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef M5 het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat de meeste mensen daar staan omdat het op elke internetnieuwspagina is, op tv en in de krant, niet omdat ze het op facebook gezien hebben...
twitter:HellsAngeIs twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:28:35Moeten wij anders even naar Haren komen. Politie kan het duidelijk niet aan. reageer retweet
ik hoop dat ze daar elkaar gaan leren tandjes tuffenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Wat gaan ze doen daar dan? taart brengen?
schuren en alles is al gesloopt daarquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
Straks het halve dorp afgebroken daar om een verkeerd geplaatst berichtje op FB
Nee, als het goed is maar een gerucht wat iemand loopt te verspreiden via twitter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ook een meisje doodgedrukt daaro blijkbaar?
Tis tof om zoiets te doen, maar houd het dan wel leuk en gezellig.
Echt kansloos dit
Arme meisje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Dat arme meissie doekt meteen haar FB account op
je bedoelt die gasten die daar zijn gaan rellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Arme meisje?
Ze mogen dat soort types wel voor de kosten op laten draaien
Die gasten die tof staan te doen tegenover de Me snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef M5 het volgende:
[..]
je bedoelt die gasten die daar zijn gaan rellen.
dit is Nederland.... dan ga je eerst vriendelijk vragen of ze alstublieft naar huis willen gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die gasten die tof staan te doen tegenover de Me snap ik echt niet.
Waarom blazen ze daar geen rubberen kogels op af?
haha, ongelooflijk he. Sommige landen schieten ze met scherp, dat gaat misschien wat ver, maar dit is wel een triest gebeuren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef M5 het volgende:
[..]
dit is Nederland.... dan ga je eerst vriendelijk vragen of ze alstublieft naar huis willen gaan.
helaas hebben ze niet hard genoeg op zijn gezicht geslagenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, keiharde klappen gehad van de ME en niemand die wat deed
Zal wel onzin zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef densmee het volgende:
goh wat verrassend:
[..]
helaas hebben ze niet hard genoeg op zijn gezicht geslagen
nee hoor het is geen tokkiequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik stond helemaal voor aan
je moet voor de grap eens in dat topic kijken.quote:
frietje erbij?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef densmee het volgende:
[..]
je moet voor de grap eens in dat topic kijken.
nee wij hebben om 18:00 al fritten gegetenquote:
patatje oorlogquote:
Hoosbui hier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Blauwe lucht en een paar wolkjes zie ik hier.. niets mis mee.
Hier past slechts deemoedig zwijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef densmee het volgende:
goh wat verrassend:
[..]
helaas hebben ze niet hard genoeg op zijn gezicht geslagen
en daarna stilletjes genieten van de zonquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier past slechts deemoedig zwijgen.
en appeltaart bakkenquote:
Dat heeft niets met stuurbekrachtiging maar met stuuruitslag te maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Anne het volgende:
Ik heb daarnet 7 keer moeten steken om uit een parkeerplaats te komen
lezen is een kunst...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat heeft niets met stuurbekrachtiging maar met stuuruitslag te maken.
zet er een paar ME-ers bij om em beet te houdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
motoraanhanger is al verhuurd, dus nu moet ik die motor op een normale aanhanger ophalen.
dat kan wel toch? gewoon op de standaard en met een paar spanbandjes?
Sorry, ik bedoelde ook dat ik in meer auto's heb gereden waarvan de bekrachtiging niet werkte. Maar nog nooit zo zwaar gehad als bij de Cupra dus..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef Barcaconia het volgende:
Logisch, een auto zonder stuurbekrachtiging heeft een simpel stuurhuis. Als bij jouw auto de bekrachtiging niet werkt moet je met je handen niet alleen de wielen draaien maar ook de olie rondduwen.
suzuki frikandeltaraquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
Kost weer een bak geld. Welke voiture?
waarom weet iedereen dat meteenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:54 schreef lipje het volgende:
[..]
zet er een paar ME-ers bij om em beet te houden
ik zit heel erg te twijfelen, of weer een terreinwagen of een klein autotjequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
Koop een laro defender terug. Wij rijden al 10 jaar met zo'n ding in elk terrein met aanhangers tot 5000kg en behalve onderhoud en 1x een turbo nooit echte problemen gehad. (behalve electronische ergernisjes maar dat heb je met een engels geval...)
ja zo iets zit ik ook aan te denken, of een mercedes g oldtimer oidquote:
zo iets is wel leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
Jammer dat BJ40's rotten als de ziekte. Ik heb een jaar of 4 geleden eens wat geholpen met zo'n ding op te knappen. Alles gelast en opnieuw gespoten. Inmiddels rot het ding op alle plekken die we toen niet gehad hebben weer volledig weg.
komende tijd maar eens rondkijken of ik ergens iets tegenkomquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
Geinig ding ja, zoiets is oerbetrouwbaar natuurlijk. En nog leuk ook.
nee doe maar nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
Of een Jeep Wrangler natuurlijk.
ik denk dat het toch iets van een duitse G wordt oidquote:
VW Iltisquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef densmee het volgende:
[..]
nee doe maar niet
[..]
ik denk dat het toch iets van een duitse G wordt oid
wtf?!quote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef Anne het volgende:
Wat een ontzettende pisnicht joh:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijder_geschorst.html
wat een loser.quote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef Anne het volgende:
Wat een ontzettende pisnicht joh:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijder_geschorst.html
quote:Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef Anne het volgende:
Daarvoor doe ik het niet per se, maar het is wel fijn als ie terug komt in een schoon huisje, toch?
Leg je zijn handschoenen, muts en wollenonderbroek ook klaar? Hij zal het wel koud vinden hierquote:Ik moet de koelkast wel nog even vullen voordat ie terug komt, want die is zo goed als leeg.
Iets met boerenkool denk ik.
Ik neem voor de zekerheid maar wel een jas/vest mee naar schiphol jaquote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Leg je zijn handschoenen, muts en wollenonderbroek ook klaar? Hij zal het wel koud vinden hier
inderdaad, elke keer als hij dat stuk vlees in de lucht steekt even breken, misschien leert hij het dan wel afquote:Op zondag 23 september 2012 16:10 schreef BaraCuda het volgende:
Wanneer amputeren ze die kutvinger van Vettel eens een keer?
wel verse, en niet de restjes van afgelopen weekend.quote:
eigenlijk niet, kei beroerd geslapenquote:
te weinig bier op?quote:Op maandag 24 september 2012 07:02 schreef densmee het volgende:
[..]
eigenlijk niet, kei beroerd geslapen
Oh, dat is hier heel normaal na een flinke regenbuiquote:Op maandag 24 september 2012 08:38 schreef Anne het volgende:
De straten staan hier trouwens blank; en volgens mij niet alleen met regenwater, want het meurt als de ziekte.
staat er een zuidoostenwind?quote:
Ik kan nu niet roepen dat al het goede (SD) uit het westen komt, want het is een zuidwesterwind.quote:
traditionele nederlandse wind. Er is zelfs een hoedje naar vernoemdquote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan nu niet roepen dat al het goede (SD) uit het westen komt, want het is een zuidwesterwind.
en een fluitje van een centquote:
Huh?quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Fiets? Station? Die veroorzaken toch files?
nee over een uurtje gaan ze slapen. Black Sabbath maakt ze verdacht stilquote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Zing je de koters al in slaap, slipje? Zo ja, met welk liedje?
Oh, zo.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Paladijn het volgende:
Spoorwegovergangen die regelmatig dicht zijn, als een Orang oetan over de weg fietsen, voorrang op rotondes waardoor de hele spits vaststaat, etc.
dat snapt Poekiewoekie niet. Hij heeft nooit last van de spits, van fietsers die files veroorzaken enzo...quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Paladijn het volgende:
Spoorwegovergangen die regelmatig dicht zijn, als een Orang oetan over de weg fietsen, voorrang op rotondes waardoor de hele spits vaststaat, etc.
Poekiewoekie fietst naar het station en neemt daar de trein. Autorijden doe ik wel in m'n vakantie.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef lipje het volgende:
[..]
dat snapt Poekiewoekie niet. Hij heeft nooit last van de spits, van fietsers die files veroorzaken enzo...
In Kleve geweestquote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
Old skool grensovergang...
[ afbeelding ]
In 1989 blijkbaar...quote:
Een beetje respect ja, wicht! We gingen wel met deze auto!quote:
Op basis waarvan post jij deze matig humoristische afbeelding?quote:
Stokbrood 4quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op basis waarvan post jij deze matig humoristische afbeelding?
Ik ga ook maar eens naar jouw bedquote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Anne het volgende:
Ik ga maar eens naar bed trouwens, van zwemmen raak je aardig moei![]()
.
okee okee hij is niet zo rot als de corsa waarschijnlijkquote:
ik mag toch hopen dat ze eerst betalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef Sounddragon het volgende:
Moggels.. net thuis, halve liter iced tea gaat nu deaud..
[ afbeelding ]
nog 2 nachtjes arbeiten, en dan kunnen ze wmb lekker aan het gas hier
dinsdag 25 september 2012 @ 19:11quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef Paladijn het volgende:
zo, weer thuis met een pizza achter de kiezen
overwerk...
hij zal wel om 5:00 begonnen zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dinsdag 25 september 2012 @ 19:11
das geen overwerk he, dat is laat thuis gewoon...............
quote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
Old skool grensovergang...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knakt het altijd al? Of sinds kort? Dat heb ik met mijn armen namelijk (en mijn knie ook bij een bepaalde beweging) dat ze knakken of kraken. Toevallig wel eens bij de Orthopeed geweest voor iets anders en dat ook meteen nagevraagd en die zei ook dat het normaal is en dat vooral lenige mensen daar 'last' van hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:08 schreef .Neovo. het volgende:
Nee, maar wel even kunnen vertellen dat ik naar de fysio moet gaan. En niet met een verhaal aankomen dat er niks mis is en geen actie nodig is.
Want in het eerste geval ging ik naar de huisarts omdat mijn voet knakte tijdens het lopen. Net zo'n soort geluid als je je vingers knakt. Maar dan constant. "Is heel normaal, niks aan het handje".
Paar maand later (nu dus) zit ik er weer omdat ik rugklachten heb die al een tijdje duren. "Valt allemaal wel mee, iedereen heeft wel eens rugpijn"
![]()
Ik zal even overleggen hoe en wat.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Knakt het altijd al? Of sinds kort? Dat heb ik met mijn armen namelijk (en mijn knie ook bij een bepaalde beweging) dat ze knakken of kraken. Toevallig wel eens bij de Orthopeed geweest voor iets anders en dat ook meteen nagevraagd en die zei ook dat het normaal is en dat vooral lenige mensen daar 'last' van hebben.
DusBen je lening?
En tja.. rugpijn heb ik altijd al gehad; komt door mijn houding.
Misschien heeft het bij jou wel te maken met je geknak.
eigenwijsquote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Anne het volgende:
En tja.. rugpijn heb ik altijd al gehad; komt door mijn houding.
en dan een weekje dagdiensten?quote:
heb je al een kast gevonden om op te klimmen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Jep.. daily bizz, overdag slopen ze, maken ze schoon en doen ze transport, en 's avonds komt de A1 ploeg, trapt de kist op de volgende sectie en gaat weer naar huis, bij voorkeur een beetje bijtijds uiteraardquote:
Nee, dan een dagje niks, een avondje niks, en dan een dagje vliegen naar het meisjequote:
zozo toe maar. Stop je genoeg bolletjes in je bagage...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dan een dagje niks, een avondje niks, en dan een dagje vliegen naar het meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ik eet vanaf gisteren al niks meerquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef lipje het volgende:
[..]
zozo toe maar. Stop je genoeg bolletjes in je bagage...
hehehe diarace?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik eet vanaf gisteren al niks meer
Nee, weinig last van gehad eigk, wel op voorbereid, maar geen pillen nodig gehad..quote:
kwam zeker door de spoiler....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |