ik hoop dat ze daar elkaar gaan leren tandjes tuffenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Wat gaan ze doen daar dan? taart brengen?
schuren en alles is al gesloopt daarquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
Straks het halve dorp afgebroken daar om een verkeerd geplaatst berichtje op FB
Nee, als het goed is maar een gerucht wat iemand loopt te verspreiden via twitter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ook een meisje doodgedrukt daaro blijkbaar?
Tis tof om zoiets te doen, maar houd het dan wel leuk en gezellig.
Echt kansloos dit
Arme meisje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Dat arme meissie doekt meteen haar FB account op
je bedoelt die gasten die daar zijn gaan rellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Arme meisje?
Ze mogen dat soort types wel voor de kosten op laten draaien
Die gasten die tof staan te doen tegenover de Me snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef M5 het volgende:
[..]
je bedoelt die gasten die daar zijn gaan rellen.
dit is Nederland.... dan ga je eerst vriendelijk vragen of ze alstublieft naar huis willen gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die gasten die tof staan te doen tegenover de Me snap ik echt niet.
Waarom blazen ze daar geen rubberen kogels op af?
haha, ongelooflijk he. Sommige landen schieten ze met scherp, dat gaat misschien wat ver, maar dit is wel een triest gebeuren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef M5 het volgende:
[..]
dit is Nederland.... dan ga je eerst vriendelijk vragen of ze alstublieft naar huis willen gaan.
helaas hebben ze niet hard genoeg op zijn gezicht geslagenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, keiharde klappen gehad van de ME en niemand die wat deed
Zal wel onzin zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef densmee het volgende:
goh wat verrassend:
[..]
helaas hebben ze niet hard genoeg op zijn gezicht geslagen
nee hoor het is geen tokkiequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik stond helemaal voor aan
je moet voor de grap eens in dat topic kijken.quote:
frietje erbij?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef densmee het volgende:
[..]
je moet voor de grap eens in dat topic kijken.
nee wij hebben om 18:00 al fritten gegetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |