beetje boenen met waterquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef Alfisti het volgende:
Ik luister naar het verslagME is begonnen met schoonvegen
Mooi, dat scheelt de gemeentereiniging weer werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef Alfisti het volgende:
ja mogen ze de boel opnieuw opbouwenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt de gemeentereiniging weer werk.
Zo te horen kreeg de verslaggever ook wat klappen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef Alfisti het volgende:
ik gok zomaar dat de meeste mensen daar staan omdat het op elke internetnieuwspagina is, op tv en in de krant, niet omdat ze het op facebook gezien hebben...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een consternatie om een verjaardagsfeestje joh.. dat feestboek doet zijn naam wel eer aan
Ik zie vooral veel MoH-bomberjacks voorbij komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef M5 het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat de meeste mensen daar staan omdat het op elke internetnieuwspagina is, op tv en in de krant, niet omdat ze het op facebook gezien hebben...
twitter:HellsAngeIs twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:28:35Moeten wij anders even naar Haren komen. Politie kan het duidelijk niet aan. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |