hij zal wel om 5:00 begonnen zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dinsdag 25 september 2012 @ 19:11
das geen overwerk he, dat is laat thuis gewoon...............
quote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
Old skool grensovergang...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knakt het altijd al? Of sinds kort? Dat heb ik met mijn armen namelijk (en mijn knie ook bij een bepaalde beweging) dat ze knakken of kraken. Toevallig wel eens bij de Orthopeed geweest voor iets anders en dat ook meteen nagevraagd en die zei ook dat het normaal is en dat vooral lenige mensen daar 'last' van hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:08 schreef .Neovo. het volgende:
Nee, maar wel even kunnen vertellen dat ik naar de fysio moet gaan. En niet met een verhaal aankomen dat er niks mis is en geen actie nodig is.
Want in het eerste geval ging ik naar de huisarts omdat mijn voet knakte tijdens het lopen. Net zo'n soort geluid als je je vingers knakt. Maar dan constant. "Is heel normaal, niks aan het handje".
Paar maand later (nu dus) zit ik er weer omdat ik rugklachten heb die al een tijdje duren. "Valt allemaal wel mee, iedereen heeft wel eens rugpijn"
![]()
Ik zal even overleggen hoe en wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |