Oh, zo.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Paladijn het volgende:
Spoorwegovergangen die regelmatig dicht zijn, als een Orang oetan over de weg fietsen, voorrang op rotondes waardoor de hele spits vaststaat, etc.
dat snapt Poekiewoekie niet. Hij heeft nooit last van de spits, van fietsers die files veroorzaken enzo...quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Paladijn het volgende:
Spoorwegovergangen die regelmatig dicht zijn, als een Orang oetan over de weg fietsen, voorrang op rotondes waardoor de hele spits vaststaat, etc.
Poekiewoekie fietst naar het station en neemt daar de trein. Autorijden doe ik wel in m'n vakantie.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef lipje het volgende:
[..]
dat snapt Poekiewoekie niet. Hij heeft nooit last van de spits, van fietsers die files veroorzaken enzo...
In Kleve geweestquote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
Old skool grensovergang...
[ afbeelding ]
In 1989 blijkbaar...quote:
Een beetje respect ja, wicht! We gingen wel met deze auto!quote:
Op basis waarvan post jij deze matig humoristische afbeelding?quote:
Stokbrood 4quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op basis waarvan post jij deze matig humoristische afbeelding?
Ik ga ook maar eens naar jouw bedquote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Anne het volgende:
Ik ga maar eens naar bed trouwens, van zwemmen raak je aardig moei![]()
.
okee okee hij is niet zo rot als de corsa waarschijnlijkquote:
ik mag toch hopen dat ze eerst betalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef Sounddragon het volgende:
Moggels.. net thuis, halve liter iced tea gaat nu deaud..
[ afbeelding ]
nog 2 nachtjes arbeiten, en dan kunnen ze wmb lekker aan het gas hier
dinsdag 25 september 2012 @ 19:11quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef Paladijn het volgende:
zo, weer thuis met een pizza achter de kiezen
overwerk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |